Chandra

11. Data: 2000-11-13 18:00:00

Temat: Re: Na jesienną chandrę
Od: "Jerzy" <j...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Eva <e...@p...onet.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:8up8cs$8ea$...@n...tpi.pl...
> A fiołki i chabry dalej kwitną u mnie jak głupie....:)))
A w sobotę ok. 23. zeskrobywałem "lód" z szyby samochodu.
pozdr Jerzy

12. Data: 2000-11-15 06:22:10

Temat: Re: Chandra
Od: j...@l...pl (Janusz Czapski) szukaj wiadomości tego autora

Jerzy napisał(a):

> Jakie winogrona polecasz na strefę podgórskš?

Wszystkie! Zwłaszcza jezeli masz kawałek stoku o południowo-zachodniej wystawie.
Bo taki stoczek tworzy automatycznš grzałkę - oczywiście wiesz dlaczego.

> Raczej do jedzenia i zbiór VII/VIII.

Na lipiec najpewniejsze sš odmiany Leclerc, Real, Geant albo inny
hipermarket.:-))))))
W sierpniu dojrzewajš Polar, Iza Zaliwska, Perła Czabańska, Kristaly, niekiedy
Wostorg.
Pozdrawiam :-)
Janusz

--
Archiwum grupy dyskusyjnej pl.rec.ogrody
http://niusy.onet.pl/pl.rec.ogrody

13. Data: 2000-11-15 11:17:18

Od: "Eva" <e...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Jerzy <j...@m...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:8upa3n$hq6$...@s...icm.edu.pl...
> Użytkownik Eva <e...@p...onet.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
> napisał:8up8cs$8ea$...@n...tpi.pl...
> A w sobotę ok. 23. zeskrobywałem "lód" z szyby samochodu.
> pozdr Jerzy

U nas też były przymrozki.
A one mimo to.:)))
E.

14. Data: 2000-11-19 14:34:38

Od: "Eva" <e...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

dyskusyjnych

> U nas też były przymrozki.
> A one mimo to.:)))
> E.
Wczoraj - 18.XI - posialam eksperymentalnie trawę.
Zobaczymy co z tego wyniknie:)))

A w domu dosadzilam do doniczek z kwiatami rojniczki, tymianki, fiolki
wciąż kwitną),
chabry o niecodziennych barwach (fiolet - prawdopodobnie skrzyzowaly sie
rozowe z niebieskimi w sierpniu), male starce;) i inne srebrzyste, gajowca,
tojesci, jakies ciekawe porosty
(z krakowskiego ogrodu botanicznego- ale nie pamietam nazw - a wlasciwie nie
mialam czasu
poszukac w literaturze) - wszystko oczywiscie w niewielkich ilosciach i
rozmiarach.

Na chandre coz moze byc dla szalonej ogrodniczki lepszego:)))

A ponadto zdjecia i obrazki zeskanowane wprost z natury.
Pozdrawiam Wszystkich i zycze by nie dopadla Was jesiennie!

Ewa

15. Data: 2000-12-06 10:39:22

Od: Marcin Strzelczyk <m...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Ceropegia Wooda
Szukam informacji na temat tej rosliny i jejodmiany Ceropegii Wooda odm.lirata o
bardzo zgrabnych waskich listkach. Sluszalem ze wprawieni ogrodnicy szczepia na
polwkach tej rosliny strelicje.

16. Data: 2000-12-07 09:46:15

Od: "Eva" <e...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Marcinie!

Niestety w tej sprawie nie mogę Ci pomóc:(
Ale być może fachowcy z grupy ?
Ja jestem tylko i aż szaloną ogrodniczką - amatorką:)))
Eksperymentuję głównie "w gruncie".
Życzę powodzenia i pozdrawiam
Ewa

Użytkownik Marcin Strzelczyk <m...@p...fm> w wiadomości do grup