palma kokosowa?

1. Data: 2000-11-06 18:23:16

Temat: palma kokosowa?
Od: "bari" <b...@k...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

witam
Kupilem w jakims supermarkecie palmy kokosowe. Mialy po 2, 3 lisie, okolo 1m
wysokosci i orzecha kokosowego w doniczce. Niestety palmy te usychaja.
Liscie im bledna i usychaja. Co moze byc tego powodem? Jakie macie
doswiadczenia z tymi palmami?
pozdrawiam
bari

2. Data: 2000-11-08 02:55:54

Temat: Re: palma kokosowa?
Od: Sławomir Siudziński <s...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "bari" <b...@k...net.pl> napisał w wiadomości
> [...]
> wysokosci i orzecha kokosowego w doniczce. Niestety palmy te usychaja.
> Liscie im bledna i usychaja. Co moze byc tego powodem? Jakie macie

A w jakich warunkach Ty je trzymasz?Palma kokosowa wymaga wysokiej
wilgotności powietrza.
--
Pozdrawiam serdecznie.
Sławomir Siudziński

3. Data: 2000-11-08 09:08:36

Od: d...@n...gov.pl (Dorota Nowicka) szukaj wiadomości tego autora

Palma kokosowa nie ma szans w mieszkaniu. jest to klasyczny przyklad
wyciagania forsy z klienta. nie kupuj nastepnych.
Dorota

--
Archiwum grupy dyskusyjnej pl.rec.ogrody
http://niusy.onet.pl/pl.rec.ogrody

4. Data: 2000-11-08 17:37:47

Od: "bari" <b...@k...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Niestety w domowych.
Jak na razie z 3 sztuk jedna uschla, jedna chyba tez uschnie a jedna ma sie
chyba dobrze....na razie.
dzieki za informacje

5. Data: 2000-11-09 11:10:56

Od: "Tąporowski Krzysztof" <t...@z...walbrzych.tpsa.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dorota Nowicka <d...@n...gov.pl> wrote in message
> Palma kokosowa nie ma szans w mieszkaniu. jest to klasyczny przyklad
> wyciagania forsy z klienta. nie kupuj nastepnych.
> Dorota

Witam!

Palma kokosowa ma takie same szanse jak i inne rosliny.
Posiadam takowa ma miejwiecej 5-6 lat i ok. 2m wysokosci.
Lubi cieplo i wilgoc, nawoze ja co jakis czas, to znaczy na jesien i zime
duzo mniej (raz na miesiac) nawozem uniwersalnym do palm i dracen.

6. Data: 2000-11-09 12:42:25

Od: d...@n...gov.pl (Dorota Nowicka) szukaj wiadomości tego autora

no nie. takich samych to nie ma jak na przyklad sansewieria. a na pewno
jest kokosowa nie daktylowa? bo to bylby swego rodzaju ewenement. albo
masz naprawde rewelacyjne warunki w mieszkaniu...
Dorota

7. Data: 2000-11-09 20:10:59

Od: "Jerzy" <j...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Dorota Nowicka <d...@n...gov.pl> w wiadomooci do grup
dyskusyjnych napisał:3...@n...gov.pl...
> no nie. takich samych to nie ma jak na przyklad sansewieria. a na pewno
> jest kokosowa nie daktylowa? bo to bylby swego rodzaju ewenement. albo
> masz naprawde rewelacyjne warunki w mieszkaniu...
Dorota, nie przejmuj sie, on pewnie mieszka na Florydzie. Na kogo
glosowales?
pozdr Jerzy

8. Data: 2000-11-10 10:00:35

Od: "Tąporowski Krzysztof" <t...@z...walbrzych.tpsa.pl> szukaj wiadomości tego autora

No nie do Florydy to mam dosyc daleko.
Mieszkam w Walbrzychu (Dolny Slask) a warunki normalne no moze poza tym, ze
palma stoi pod swietlikami.
Poprostu w domu mam plaski dach i w nim dwa okna na holu, tam stoi i wisi
wieksza czesc moich roslinek swiatlolubnych (praktycznie przez caly dzien
maja sloneczko)
A palma jest na 100% kokosowa tez wyrasta z orzecha.
Pzdr Krzysiek

Hortensja
liscik
Rozmnazanie barwinka