Strona główna Grupy pl.sci.psychologia Na lekcjach w niektórych szkołach można za to usłyszeć, że "gwałt to kara za rozwiązłość", a zgwałcona dziewczyna "powinna być objęta ekskomuniką". Re: Na lekcjach w niektórych szkołach można za to usłyszeć, że "gwałt to kara za rozwiązłość", a zgwałcona dziewczyna "powinna być objęta ekskomuniką".

From: Ikselka <i...@g...pl>
Newsgroups: pl.sci.psychologia
Subject: Re: Na lekcjach w niektórych szkołach można za to usłyszeć, że "gwałt
Date: Tue, 30 Jun 2009 16:16:45 +0200
<1...@g...googlegroups.com>
<h22nn1$7v1$1@news.onet.pl>
<c...@r...googlegroups.com>
<f...@r...googlegroups.com>
<h22tpa$o5d$1@news.onet.pl> <dol3zyneb3i6$.1xch4ogdhdsuv$.dlg@40tude.net>
<h2613g$rra$4@news.onet.pl> <2c3goi3xtw48$.tg287bbp6e8h$.dlg@40tude.net>
<h2ckq4$49n$1@news.onet.pl>

Dnia Tue, 30 Jun 2009 11:10:21 +0200, jadrys napisał(a):

> Ku wyzwoleniu.. chyba.

> Od dominacji.. Tak przynajmniej mówią.

Dominacji kogo/czego?

Jak się ktoś nieustannie czuje zdominowany przez kogoś/coś, to jest raczej
jego wewnętrzny problem, że czuje potrzebę wyzwolenia się... Tylko niech
tym samym nie narzuca innym, wolnym, tego, co chce uzyskać dla samego
siebie.

> Może i nam.. w następnym życiu.

Mnie nie: dla mnie jest jedna para na cale życie, to i wszystkie następne.
Powtórzyłabym mój wybór sto razy i za każdym razem będzie ten sam.

> Mądre Polki po szkodzie.

Samoszkodzie.

> Chwilowy. :-P

A, to miłe bywa :-)