Strona główna Grupy pl.sci.psychologia Na lekcjach w niektórych szkołach można za to usłyszeć, że "gwałt to kara za rozwiązłość", a zgwałcona dziewczyna "powinna być objęta ekskomuniką".

191. Data: 2009-06-28 20:11:19

Temat: Re: Na lekcjach w niektórych szkołach można za to usłyszeć, że "gwałt to kara za rozwiązłość", a zgwałcona dziewczyna "powinna być objęta ekskomuniką".
Od: jadrys <C...@y...com> szukaj wiadomości tego autora

> Tak to wiem ,każdy chłopek myśli że wszyscy są tacy jak on . To że
> zaczynasz dominować jest oznaką tego ,że nierozumiesz drugiej osoby ,
> jak coś ci się wymyka to staje się niebezpieczne I trzeba to
> kontrolować . Wystarczy zacząć myśleć , to będziesz rozumiał I ten lęk
> zagrożenia zniknie ,więc też potrzeba kontroli . Ale na wsi to jest
> niemożliwe ,bo tą myśl trzeba o coś zaczepić . O warstwy kultury ,a
> tak ci zostanie przepychanka suni na trawniku ,a jak się odsunie ,to
> zęby w tyłek jej włożysz I przytrzymasz . bo musisz skończyć.

Ale się przyczepiłeś do tej wsi. Wieś nie ma nic wspólnego z powyższym.

192. Data: 2009-06-28 20:11:38

Od: jadrys <C...@y...com> szukaj wiadomości tego autora

tren R pisze:

> przecież kultura kalibruje instynkty

Ale nie pozbawia ich..

193. Data: 2009-06-28 20:19:40

Od: tren R <t...@n...sieciowy> szukaj wiadomości tego autora

jadrys pisze:

> Ale nie pozbawia ich..

ale jest to "Hamowanie popędów czy ograniczanie instynktów"?

""Rozmawiają dwie świnie w chlewie. Jedna mówi do drugiej: - A ty wiesz,
ze hodują nas, żeby zarżnąć i zjeść? Na co ta druga: - Już nie mogę! Ty
znowu z tymi teoriami spiskowymi!"

194. Data: 2009-06-28 21:46:00

Od: jadrys <C...@y...com> szukaj wiadomości tego autora

tren R pisze:

> ale jest to "Hamowanie popędów czy ograniczanie instynktów"?

Jedno i drugie. Więc można powiedzieć że ta tzw. kultura to nic dobrego
- nie pozwala żyć "na całego".

195. Data: 2009-06-28 22:02:44

Od: "Aicha" <b...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "jadrys" napisał:

> Jedno i drugie. Więc można powiedzieć że ta tzw. kultura to nic
> dobrego - nie pozwala żyć "na całego".

... czyli iskając partnerkę na drzewie i pożywiając się garścią
nadgniłych owoców a raz po raz tłustą mrówką albo trupem krewniaka :)

--
Pozdrawiam - Aicha

196. Data: 2009-06-29 07:14:06

Od: "Qrczak" <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

W Usenecie jadrys <C...@y...com> tak oto plecie:

> Bo już pomyślałem że się Jej coś stało..

No co Ty!

Qra, złego licho nie weźmie

197. Data: 2009-06-29 07:15:12

Od: "Qrczak" <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

W Usenecie jadrys <C...@y...com> tak oto plecie:

> Nie tylko XL..

Tak. Jeszcze parę innych osób też.

Qra, ale bożebroń nie ja

198. Data: 2009-06-29 07:27:56

Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> W Usenecie jadrys <C...@y...com> tak oto plecie:

> Tak. Jeszcze parę innych osób też.
>
> Qra, ale bożebroń nie ja

Jajo to dowodnie udowodniło...

199. Data: 2009-06-29 07:48:28

Od: jadrys <C...@y...com> szukaj wiadomości tego autora

Aicha pisze:

> ... czyli iskając partnerkę na drzewie i pożywiając się garścią
> nadgniłych owoców a raz po raz tłustą mrówką albo trupem krewniaka :)

Dlaczego zaraz na drzewie? A nie na łożu? I dlaczego nadgniłych? Nie
wspominając już o mrówkach..
Lepiej pomyśl ilu to już ludzi trafiło do psychiatryków z powodu różnych
frustracji, spowodowanych tą tzw. kulturą.. A bo to za mały/duży
członek, a bo to za małe/duże piersi... Normalny obłęd..

200. Data: 2009-06-29 07:50:44

Od: jadrys <C...@y...com> szukaj wiadomości tego autora

Qrczak pisze:
> W Usenecie jadrys <C...@y...com> tak oto plecie:

> Tak. Jeszcze parę innych osób też.
>
> Qra, ale bożebroń nie ja

Może to dla Ciebie niewygodne - ale Ty też. :-)

czy dzis jest ten dzien?
Gen długowieczności ?
Czy w cywilizacji jest miejsce dla dzieci?
ma 16 lat
CZY XL...