Na okoliczność

41. Data: 2005-11-10 13:00:56

Temat: Re: Na okoliczność
Od: "Piotr M :)" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2005-11-10 13:49,na pl soc inwalidzi wielce szanowny(a) ,
Scalamanca napisał(a):

> Wiesz, mnie nie interesuje motywacja, tylko efekt tych działań. A
> efektem jest kłamstwo. To powinno być karane, jak złożenie
> fałszywych zeznań. ;>

No wiesz
Ciekawe podejście :-> wszystkich do więzień.:-) rany Nawet jak powiem
brzydkiej jak deszczowa noc niewieście że jest piękną :) same szkody
ja będę w ciupie ty będziesz na moje utrzymanie płacić a jak się dowie
prawdy od praworządnego obywatela to będziesz musiała płacić z a
leczenie ciężkiej depresji brzyduli:). Nie wspomnę już o kulturze
prawdomównego obywatela :)

--
Piotr
Red Butler-czyli definicja mężczyzny ;-)- trochę drań ale za to jaki

42. Data: 2005-11-10 13:06:47

Od: Scalamanca <z...@N...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Adam Pietrasiewicz pisze w news:YNCGBC10112005135047.nqcvrg@cbyobk.pbz

> Może wreszcie po kuracji znajdzie się czas na KFC?

Przecież to Ty nie masz czasu - od ostatniej rozmowy nt.
spotkania były już trzy. :P Nie na wszystkich byłam, ale
spotkania się odbyły. Pewnie znowu jakieś będzie niedługo, ale
mam nadzieję, że tym razem w Centrum. :)

--
Pozdrowieństwa,
Scally

43. Data: 2005-11-10 13:17:21

Od: Scalamanca <z...@N...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Piotr M :) pisze w news:dkvga6$6qc$1@news.dialog.net.pl

> Ciekawe podejście :-> wszystkich do więzień.:-)

O nie. Dlaczego podatnik ma dopłacać do tego interesu? Grzywnę,
grzywnę!! :P

> rany Nawet jak powiem
> brzydkiej jak deszczowa noc niewieście że jest piękną :)

A za to szczególnie wysoka grzywna. :>

--
Pozdrowieństwa,
Scally

44. Data: 2005-11-10 13:26:23

Od: "Piotr M :)" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2005-11-10 14:17,na pl soc inwalidzi wielce szanowny(a) ,
Scalamanca napisał(a):

> A za to szczególnie wysoka grzywna. :>

Witaj
Ty masz coś przeciw gentelmenom... ? :->

Powinno się nas chronić bo jesteśmy gatunkiem ginącym ...a ty chcesz
nas grzywną i to dlaczego? sam fakt żeś piękna niewiasta (wiedziałem na
zdjęciach ) jest tu słabym argumentem za grzywną dla dobrze wychowanych
młodych mężczyzn ;-)
--
Piotr M :-)
Czego nie zabrania prawo, zabrania wstyd.

45. Data: 2005-11-10 14:12:03

Od: Scalamanca <z...@N...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Piotr M :) pisze w news:dkvhpu$82q$1@news.dialog.net.pl

> Ty masz coś przeciw gentelmenom... ? :->

Gentlemanom? Nieee, oni nie kłamią. :P Za to ich chwalić trzeba.
;)

--
Pozdrowieństwa,
Scally

46. Data: 2005-11-10 14:52:30

Od: "Adam Pietrasiewicz" <a...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

W czwartek 10-listopada-2005 o godzinie 15:12:03 Scalamanca napisał/a

>Piotr M :) pisze w news:dkvhpu$82q$1@news.dialog.net.pl

>Gentlemanom? Nieee, oni nie kłamią. :P Za to ich chwalić trzeba.
>;)

Gentleman to dziewiętnastowieczny prototyp poprawności politycznej.
Czyli taka inna forma kłamania.

Adam Pietrasiewicz
http://www.przetargi-francuskie.w.pl

47. Data: 2005-11-10 15:01:56

Od: Scalamanca <z...@N...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Adam Pietrasiewicz pisze w news:YNCGBC10112005155230.nqcvrg@cbyobk.pbz

> Gentleman to dziewiętnastowieczny prototyp poprawności politycznej.
> Czyli taka inna forma kłamania.

Ale teraz mamy wiek 21. Definicje się zmieniają. Aktualnie
obowiązuje ta:
http://sjp.pwn.pl/haslo.php?id=12773
A dobre wychowanie i kłamstwo w parze nie idą. :P

--
Pozdrowieństwa,
Scally

48. Data: 2005-11-10 15:06:16

Od: "Adam Pietrasiewicz" <a...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

W czwartek 10-listopada-2005 o godzinie 16:01:56 Scalamanca napisał/a

> [...]

>obowiązuje ta:
>http://sjp.pwn.pl/haslo.php?id=12773
>A dobre wychowanie i kłamstwo w parze nie idą. :P

No ja nie wiem....

Dobrze wychowany człowiek to po prostu taki, który zamiast powiedzieć
do kobiety "Ty stara krowo!" powie jej po prostu "W Indiach z całą
pewnością byłabyś kimś szanowanym i to już od dawna"...

49. Data: 2005-11-10 15:13:44

Od: Scalamanca <z...@N...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Adam Pietrasiewicz pisze w news:YNCGBC10112005160616.nqcvrg@cbyobk.pbz

> Dobrze wychowany człowiek to po prostu taki, który zamiast powiedzieć
> do kobiety "Ty stara krowo!" powie jej po prostu "W Indiach z całą
> pewnością byłabyś kimś szanowanym i to już od dawna"...

A czy to jest kłamstwo? Mówienie prawdy ładnymi słowy to sztuka.
;))

--
Pozdrowieństwa,
Scally

50. Data: 2005-11-10 16:10:31

Od: "Zbigniew Andrzej Gintowt" <z...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Adam Pietrasiewicz" <a...@p...com> napisał w wiadomości
> Dobrze wychowany człowiek to po prostu taki, który zamiast powiedzieć
> do kobiety "Ty stara krowo!" powie jej po prostu "W Indiach z całą
> pewnością byłabyś kimś szanowanym i to już od dawna"...
-------------
Pozwolę sobie na mały wtręt w związku z definicją człowieka dobrze
wychowanego. Oto również inna definicja:

Człowiek dobrze wychowany, to taki ktoś, kto nazywa kota kotem nawet
wówczas, gdy po ciemku na niego nadepnie...

Zdrowko!
--
Zbig A Gintowt

www.vivepc.com Tu tienda de ordenadores discos duros impresoras memorias, Lo + barato . 5I07
nowy producent hanbike`ow ;)
Sport niepelnosprawnych - nowe filmy
Informacje dla ON
Stomatolog, pieniądze i "darmowe leczenie"