Re: Na pewno ? :o/

Data: 2011-02-21 10:22:13
Temat: Re: Na pewno ? :o/
Od: " _.-|-._ _|\) avalon" <j...@w...pln>

-`@'-

No dobra, to ostatnia zagadka:

To za trudne, znaczy się to o prawdzie,
więc dajmy temu spokój. A zresztą, co to jest prawda ?
Jakieś żarty i tyle. Lebowski, Ty się, Brat, lepiej przymknij, co ?
Glob coś o tym wie, ale ciągle rzuca mięchem, więc ciężko
się z nim dogadać.

Bo są trzy, tak ?
No dobra, a co oznacza słowo "osoba" ?

Czy to też Wielka Tajemnica Wiary ?
Tak czy tak, to sami faceci, tak ?
:o/

--------
------

No dobra, a ta liczba siedem wynosi naprawdę 7 i już,
czy to jest taki starożytny symbol nieskończoności ? :o/

Tak czy tak, Trójca ma chyba męskie oblicze,
tak ?
Dziwne ?
Czy ja wiem...
Kiedyś miano kobiety za nic,
także w Kościele...

zdar
juda.~

Ps. Dziś niewiele się zmieniło, ale jednak...
mamy nieco więcej światła pod strzechami,
a coraz mniej tlenionych, tak mi sie zdaje.

> 3. Ukazały się im też języki jakby z ognia,
> które się rozdzieliły, i na każdym z nich spoczął jeden.
> 4. I wszyscy zostali napełnieni Duchem Świętym,
> i zaczęli mówić obcymi językami, tak jak im Duch pozwalał mówić.
> (BT)
>
> http://www.youtube.com/watch?v=Q0I7PCoy-nk
>
> Tak, tak, zaczęli mówić językami,
> choć sami o tym jeszcze nie wiedzieli...
> :o/
> :o)

Czego Wszystkim Serdecznie Życzę, by się w końcu
dowiedzieli, że potrafią mówić ludzkim językiem...
A.men.