Re: Na portalu Gazety utworzono nowe forum dla osob chorych

From: " Jeff" <j...@N...gazeta.pl>
Newsgroups: pl.misc.dieta
Subject: Re: Na portalu Gazety utworzono nowe forum dla osob chorych
Date: Thu, 9 Mar 2006 23:15:16 +0000 (UTC)

<j...@n...pl> napisał(a):

> Użytkownik " Jeff" <j...@N...gazeta.pl> napisał w wiadomości
> nicku Jerzy Mierzynski, warto

&highlight=#63835

95&a=29583303

> Jeżeli rozprawiasz Jeffie o złych skutkach DO, to najpierw trzeba sprawdzić
> czy osoba ją prawodłowo stosuje. Znam masę cukrzyków, którzy nie biorą
> tabletek lub insuliny stosując prawidłowo DO, jak również takich, którzy
> muszą brać tabletki lub insulinę, ponieważ nie stosują prawideł żywienia
> optymalnego, a jeszcze inni cukrzycy nie moga powstrzymać się od
> uzależnienia od węglowodanów.

Szanowny panie, nie ma w zasadzie o czym w tych konkretnych sprawach rozprawiac.
Ja podalem tylko fakty w odpowiedzi na panskie zarzuty ktore pan wystosowal
w stosunku do ekspertow z nowego forum.
Pan bedzie moze uprzejmy sobie przeczytac co pan napisal.
Ci eksperci rowniez moga powiedziec, ze pacjenci ktorzy sie do nich zwrocili
z prosba o pomoc, nie stosuja prawidlowo diety dla cukrzykow.

I wie pan, ze to jest to wielce prawdopodobne.

Ponadto prosze jeszcze raz w miare spokojnie zapoznac sie z tresciami linkow
ktore podalem.
Pan moze przeciez sam dokladnie wypytac jedna z tych osob o nicku Janusz,
jak ten czlowiek stosuje diete, przeciez on prosil wlasnie o pomoc na forum
poswieconym dietom niskoweglowodanowym.

Niestety druga osoba ktorej historie przytoczylem juz nie zyje.
Osoba ktora byla z nia blisko zwiazana i jest ekspertem zywieniowym,
twierdzi, ze ten zmarly czlowiek byl parokrotnie w jednej z arkadii
i stosowal sie do zalecen diety niskoweglowodanowej bardzo scisle.
Zreszta moze pan sobie sam dokladnie poczytac caly tekst pod linkiem ktory
przytoczylem.

Pozd. Jeff