Na straganie

1. Data: 2004-06-20 07:37:17

Temat: Na straganie
Od: WM <w...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

- Niech rozsa;dzi nas Kapusta!
- Co, Kapusta?! G?owa pusta?!
- A Kapusta rzecze smutnie:
- Moi drodzy, po co k?ótnie,
- Po co wasze swary g?upie,
- Wnet i tak zginiemy w zupie!

- A to feler - westchna;? Seler.

[Jan Brzechwa]

Pozdrawiam wszystkich Grupowiczow w niedzielny poranek!

2. Data: 2004-06-20 08:00:03

Temat: Re: Na straganie
Od: "Adam Pietrasiewicz" <a...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

W niedzielę 20-czerwca-2004 o godzinie 09:37:17 WM napisał/a

> - A to feler - westchna;? Seler.

Fajowe!

A najsmieszniejsze jest to, że wiekszość czytających naszą grupę nawet
nie wie o co w tym wszystkim chodzi. Tak jak i ja.

Jak dla mnie w ogóle jest to REWELACJA ta cała sytuacja.

W ogóle nie wiem, o co chodzi z tym A.Abraszewskim. Popatrzyłem sobie
nieco na archiwa na googlach i niewiele z tego rozumiem. Wiem tyle, że
był inicjatorem powstania tej grupy, i wygląda na to, ze był mocno
aktywny przez jakiś czas.

Widze jednak, że nagle pojawia się tutaj jakaś postać, która zaczyna
walić błotem na lewo i prawo, głupoty jakieś wypisywać pod adresem
kilku z nas, w tym i mnie, następnie jak spod ziemi pojawia się znany
mi skądinąd (z mailowych grup dyskusyjnych) internetowy chuligan w
spódnicy i wysyła jednego posta na mój temat.

I ja nadal nie wiem, o co chodzi

Wylewane są kubły pomyj na Pana Gintowta, którego poznałem też na
innych forach i mogę ze spokojem powiedzieć, że należy do wymierającej
niestety już rasy KULTURALNYCH internautów.

O co tutaj chodzi? Czy ktoś, kto WIE zechciałby mi nieco przybliżyć
problem? Bo listy z jakimiś aluzjami do zdarzeń, które kiedyś miały
miejsce nie są wystarczające, bym pojął głębię problemu.

Adam Pietrasiewicz

3. Data: 2004-06-20 09:28:51

Od: WM <w...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Adam Pietrasiewicz wrote:

> O co tutaj chodzi?

Nie wiem dokladnie, o co chodzi, mimo iz kiedys mialem mejlowy kontakt z
niektorymi osobami i probowalem zrozumiec.

Od kilku lat zagladam czasami na grupe. Ten sam spor toczy sie od ponad
dwoch lat. Kiedys oddawal on atmosfere z filmu "Sami swoi". Dzisiaj
widze, ze agresja i personalne ataki wzmogly sie.

Obawiam sie, ze wiele osob szukajacych pomocy lub informacji w tej
grupie moze sie zniechecic po przeczytaniu niektorych postow.

Pana Gintowta nie znam osobiscie, mimo iz sadzac z listy uczestnikow
zjazdu w Ustroniu, pochodzimy z tego samego miasta.

--
Wojciech Miskiewicz

4. Data: 2004-06-20 12:02:09

Od: "Zbigniew Andrzej Gintowt" <z...@c...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "WM" <w...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> Pana Gintowta nie znam osobiscie, mimo iz sadzac z listy uczestnikow
> zjazdu w Ustroniu, pochodzimy z tego samego miasta.
-----------------------------
Kto wie? Może znamy się z widzenia, ale nie wiemy o tym? Swi to
niezbyt duża mieścina [bodajże od tego roku 40 tys. mieszk.].
Podziwiam jednak Pańska odwagę Panie Wojciechu, jeśli oczywiście
świadomy jest Pan, z jakim zagrożeniem wiąże się przyznanie do
zamieszkiwania w tym mieście.
Onegdaj pewien guru internetowy rozszyfrował mój IP adres [stały
zresztą i z tego powodu nikt mi nie może zarzucić skutecznie
przebierania się w obce skórki, choć istotnie w celu ukrycia się i
"dowalenia" komuś można iść do kawiarenki internetowej i stamtad
"atakować", ale jest to tylko wytwór chorej wyobraźni, bo jesli
kawiarenka jest w X, to miejscowość X też jest do wykrycia i trzeba
być naprawdę chorym psychicznie, by do takich zabaw się posuwać] i
oświadczył na grupie z triumfem , że odkrył osobnika ze Świnoujścia
jakby to miało być powodem do hańby... Ja mieszkam tu od 30 lat i
jakoś tego nie ukrywam i nie wstydzę się. Okazuje się, że nawet
miejsce zamieszkania może być doskonałym powodem do ataku
personalnego.
Zdrówko!
--
Zbig A G

5. Data: 2004-06-20 13:28:26

Od: WM <w...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Zbigniew Andrzej Gintowt napisal:

> jakim zagrożeniem wiąże się przyznanie do
> zamieszkiwania w tym mieście.

W tym miescie mieszkalem z przerwami 30 lat (przedszkole, szkola
podstawowa 1, praca w Sp. Inw., a obecnie jestem na stale tuz "za
miedza"). Nigdy przed nikim tego nie ukrywalem, a nawet bylem dumny, bo
to ladne miasteczko i milo sie w nim mieszka.

Do protokolu chce podac, ze nie stoje po zadnej stronie konfliktu, oraz
ze jestem przeciwnikiem wulgaryzmu i osobistych atakow w grupie.

Kazdy ma prawo wypowiadac swoje poglady i argumentowac. Najwyrazniej
nie wszyscy sobie jednak radza z odpowiednia forma wypowiedzi (doborem
slow), co prowadzi do przerostu formy nad trescia.

Moim zdaniem podsycanie i utrzymywanie niemalze stanu wojennego w grupie
do niczego nie prowadzi. Powstalo bledne kolo. Pewnie za jakis czasu juz
sami uczestnicy nie beda pamietali, o co wlasciwie poszlo.

Tak, najprawdopodobniej znamy sie z widzenia, bo niewiele jest osob na
wozkach w Swinoujsciu i chyba trudno bylo na mnie nie zwrocic uwagi.

Wojciech Miskiewicz

6. Data: 2004-06-27 10:36:34

Od: Maciej Bogucki <n...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Adam Pietrasiewicz napisał:
[...]
> [...]
> mi skądinąd (z mailowych grup dyskusyjnych) internetowy chuligan w
> spódnicy i wysyła jednego posta na mój temat.

Dlatego bywam tu raz na pół roku/rok, poczytam sobie kilka postów, ręce
mi 'opadywują' i znikam. Przywykłem do braku kultury na grupach ale
formy wypowiedzi na tej są dla mnie na tyle nieodpowiednie, że
rezygnuję. Tłumaczę sobie, takie zachowanie ON, flustracją życia
codziennego, aczkolwiek sądzę, że nie tędy droga. Do niedawna
nierozumiałem opinii, że 'ON są złośliwi'. Teraz sam widzę to po sobie
ale wiem, że u mnie złośliwość jest efektem wtórnym na potrzebę ciągłego
udawadniania, że rozumiem co do mnie, albo obok mnie, się mówi i
skierowana jest tylko do osób którym muszę to udowadniać. Grupy news'owe
tym różnią się od kontaktów oko w okular, że siła argumentu i gładkość
wypowiedzi to jadyna broń.

Teraz wpadła mi do głowy taka myśl: większość przeglądarek ma możliwość
filtrowania wyświetlanych postów na przykład ze względu na dane autora.
Jeśli zacząć to masowo stosować, najbardziej uciążliwi grupowicze nie
miłęliby z kim debatować. Może to oczyściłoby tutejszą atmosferę? ;)

Pozdrawiam.

Umiaru... psciepowicze
EUROSMART
MUZYKOTERAPIA