Re: Nadciśnienie - leki

From: "Bartosz 'Seco' Suchecki" <p...@s...maupa.tlen.pl>
Newsgroups: pl.sci.medycyna
Subject: Re: Nadciśnienie - leki
Date: Fri, 3 Mar 2006 22:05:42 +0100

Użytkownik "Zulka" <i...@w...wp.pl> napisał w wiadomości
news:dua9oh$ed7$1@news.onet.pl...

> Witam
> odnosnie Kliniki, jak długi jest okres oczekwuania?
> Czy ten holter dostaje sie na reke przyjmujac leki na nadcisnienie??

Oczekiwałem niezbyt długo, jakoś miesiąc, może dwa (do cholery
sam nie wierze co piszę, własnie zauważyłem, niedługo, tak :-).

Przychodzisz na czczo, biorą krew, mocz, robią ekg, usg i inne.

Dostajesz bez leków holter, zakladasz, idziesz do domu a holter Cię dyma
co 15 minut. Nieco wkurzające jak jesteś ruchliwy :-).

Następnego dnia wracasz, dostajesz wydruk, idziesz na konaultację.
W zależności co wyjdzie dostajesz leki. Ja brałem enap przez 3 miesiące
chyba,
poszedłem znowu na badania + holter. Dali mi wiekszą dawkę i znów 3
miesiace
i powrót na badania i holter.

Pozdrawiam, Seco