Nadgarstek

31. Data: 2012-06-21 10:05:38

Temat: Re: Nadgarstek
Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 21 Jun 2012 01:10:41 +0200, Przemysław Dębski napisał(a):

> Pytanie po co mu potrzebna ta ręka, toć to nie zawodowy gitarzysta i
> ruchy może wyprowadzać z łokcia zamiast z nadgarstka. Tym bardziej że
> jak pisze - małą kostkę ma wbudowaną - więc z palców wypaść nie powinna.

Kości nadgarstka to NIE kości palców. Mogą wypaść przy urazie. Widzialeś
kiedyś, ile ich tam jest?
http://www.czytelniamedyczna.pl/img/ryciny/npe/2004/
03/images/10.jpg

--
XL

32. Data: 2012-06-21 10:06:38

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 21 Jun 2012 01:18:41 +0200, Przemysław Dębski napisał(a):

> Ale dumna byłam jak przeczytałam, że mam poszerzoną szparę !!

No i ścięgnęłaś się też zdrowo przedtem :-D

--
XL

33. Data: 2012-06-21 10:07:17

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 21 Jun 2012 10:00:48 +0200, medea napisał(a):

> Ty się śmiej. Jak się ma takie kłopoty z nadgarstkiem, to nawet czytać
> nie można w ulubionej pozycji, a co dopiero o innych rzeczach mówić... ;)

Insynuujesz coś?
;-PPP
--
XL

34. Data: 2012-06-22 04:11:47

Od: Aicha <b...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2012-06-19 17:35, Ikselka pisze:

> Nawet "małe kosteczki" jak wychodzą ze swego miejsca, to paskudnie boli.
> Zatem jest to ganglion pourazowy (doczytałam - może być nawet twardy), albo
> odprysk chrząstki.

Masz mikrotom i mikroskop w oku? U nas na zapadłej zachodniej wsi
gangliony weryfikuje się histopatologicznie. Ale może u Ciebie medycyna
stoi wyżej :)))

35. Data: 2012-06-22 07:01:08

Od: "Ghost" <g...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Masz mikrotom i mikroskop w oku? U nas na zapadłej zachodniej wsi
> gangliony weryfikuje się histopatologicznie. Ale może u Ciebie medycyna
> stoi wyżej :)))

Czyzbys watplila?

36. Data: 2012-06-22 16:20:01

Od: medea <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2012-06-22 06:11, Aicha pisze:

> U nas na zapadłej zachodniej wsi gangliony weryfikuje się
> histopatologicznie.

Muszę w końcu swój zweryfikować.

Ewa

37. Data: 2012-06-22 17:50:49

Od: Przemysław Dębski <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

medea pisze:

> Muszę w końcu swój zweryfikować.

Mogę pożyczyć histopatolograf.

Dębska

38. Data: 2012-06-22 20:50:45

Od: medea <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2012-06-22 19:50, Przemysław Dębski pisze:

> Mogę pożyczyć histopatolograf.

Pożycz mi lepiej zdrowia. ;)

Ewa

39. Data: 2012-06-22 21:00:46

Od: Paulinka <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2012-06-22 22:50, medea pisze:

> Pożycz mi lepiej zdrowia. ;)

Wy mi lepiej pożyczcie, drugi raz w ciągu tygodnia spuchło mi pół twarzy
i wyglądam jak Mike Tyson po walce. Nie jestem alergikiem.
Postraszyła mnie koleżanka, że może coś być na rzeczy z węzłami chłonnymi.

--
Paulinka

40. Data: 2012-06-22 21:13:22

Od: medea <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2012-06-22 23:00, Paulinka pisze:

> [...]
> twarzy i wyglądam jak Mike Tyson po walce. Nie jestem alergikiem.
> Postraszyła mnie koleżanka, że może coś być na rzeczy z węzłami

A zęby w porządku?

Pożyczyć mogę, ale ja z kolei jestem alergikiem i obecnie cierpię z
powodu szalejących traw.

Ewa

Naga prawda.
Kolejny.