Nadgarstek

41. Data: 2012-06-22 21:19:49

Temat: Re: Nadgarstek
Od: Paulinka <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2012-06-22 23:13, medea pisze:

> A zęby w porządku?

W porządku.

> Pożyczyć mogę, ale ja z kolei jestem alergikiem i obecnie cierpię z
> powodu szalejących traw.

Tż też cierpi, a na dodatek zdiagnozowano u niego burksizm. Na szczęście
ma 2 miesiące urlopu i jak ręką odjął.

--
Paulinka

42. Data: 2012-06-23 08:10:39

Od: medea <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2012-06-22 23:19, Paulinka pisze:

> W porządku.

Jeżeli nie wiesz, skąd ta opuchlizna, to lepiej zrobić sobie też Rtg
szczęki. Czasami wszystkiego na zewnątrz nie widać.

Chociaż powiem Ci, że jakieś dwa tygodnie temu przez kilka dni bardzo
bolało mnie ucho, głównie zewnętrzne, potem trochę w środku też, aż
promieniowało do szyi. O dziwo po kilku dniach samo przeszło. Może to ta
sama lub podobna zaraza, która Ciebie dopadła.

> Tż też cierpi, a na dodatek zdiagnozowano u niego burksizm.

Hehe, burksizm od rozeźlonego Burka? ;)
Bruksizm. Są na to specjalne silikonowe nakładki na noc.

> Na szczęście ma 2 miesiące urlopu i jak ręką odjął.

Znam to. Mój tż też na to w jednej pracy cierpiał i mu przeszło wraz ze
zmianą.

Ewa

43. Data: 2012-06-23 11:11:17

Od: Paulinka <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2012-06-23 10:10, medea pisze:

> [...]
> promieniowało do szyi. O dziwo po kilku dniach samo przeszło. Może to ta
> sama lub podobna zaraza, która Ciebie dopadła.

U Ciebie to może mieć związek z alergią. Tż-ta często bolą uszy, jak ma
nasilone objawy alergii.

> Hehe, burksizm od rozeźlonego Burka? ;)
> Bruksizm. Są na to specjalne silikonowe nakładki na noc.

Wiem, wiem :) U mnie to działa na podobnej zasadzie jak 'celiaklia',
wiem, że to niepoprawne, ale mój mózg tak sobie to zapamiętał i ciągle
popełniam ten sam błąd.

> Znam to. Mój tż też na to w jednej pracy cierpiał i mu przeszło wraz ze
> zmianą.

No to jeszcze trochę pocierpi ;)

p/s nakładkę ma, przynajmniej przestał w nocy zgrzytać, chociaż wolę
zgrzytanie niż chrapanie ;)

--
Paulinka

44. Data: 2012-06-23 22:42:03

Od: Przemysław Dębski <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Paulinka pisze:

[...]

Co ja wam miałem życzyć ... aaaa już wiem ...
Życzę Wam cobyście obie blisko do apteki miały :P

Dębska

45. Data: 2012-06-23 23:02:41

Od: Qrczak <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2012-06-24 00:42, niebożę Przemysław Dębski wylazło do ludzi i marudzi:
> Paulinka pisze:
>
> [...]
>
> Co ja wam miałem życzyć ... aaaa już wiem ...
> Życzę Wam cobyście obie blisko do apteki miały :P

Mam pięć w promieniu półkilomietra. Wystarczy?

qr.a
--
a zdrowa jak kuń

46. Data: 2012-06-23 23:29:40

Od: Przemysław Dębski <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Qrczak pisze:
> Dnia 2012-06-24 00:42, niebożę Przemysław Dębski wylazło do ludzi i
> marudzi:

> Mam pięć w promieniu półkilomietra. Wystarczy?

Tobie więc życzę byś zawsze wiedziała w której najtaniej.

Dębska

47. Data: 2012-06-24 09:10:06

Od: Flyer <f...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

In article <9d4c8d5b-a210-4d70-a2b2-99fb13cc2b65
@v9g2000vbc.googlegroups.com>, s...@g...com says...

> Może ktoś coś poradzi. A mianowicie, mocowałem się z oknem, ciężkim i
> jest to okno na tyle ciężkie, że wyrwałem sobie kość w nadgarstku ze
> stawu. To znaczy ręki nie złamałem, tylko mała kosteczka nadgarstkowa
> prawdopodobnie wyszła ze stawu. Do lekarza nie pójdę bo mi gips
> założą, a mnie ręka jest potrzebna, tak więc narazie założyłem opaskę
> uciskową, bo może kość wskoczy w staw i mam zamiar masować. Ktoś ma
> jakieś pomysły aby to wkoczyło w staw.?

Staw i ścięgna. O tym zapomniałeś. ;> Udaj się do ortopedy, bo
długotrwały stan zapalny w stawie niszczy staw.

PF

Naga prawda.
Kolejny.
Nauka szybkiego czytania