Nadmierna potliwosc dloni. Jak sie pozbyc?

1. Data: 2003-08-25 18:42:05

Temat: Nadmierna potliwosc dloni. Jak sie pozbyc?
Od: "Davidian" <d...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam !

Pisze tu w imieniu mojej przyjaciolki, ktora wlasnie boryka sie z takim
problemem.
Cierpi na nadmierna potliwosc o dziwo tylko dloni??
Moze ktoras z Pan miala takie problemy i zna jakas skuteczna kurcje??na te
dosyc krepujaca dolegliwosc??
Chcialbym jej pomoc bo widze jak sie bidulka meczy z tym.
Proponowalem jej jakies mieszanki ziolowe, ale licze ze ktos tu pomoze :)

Pozdrawiam
Damian

1. Data: 2003-08-25 19:33:51

Temat: Re: Nadmierna potliwosc dloni. Jak sie pozbyc?
Od: "sheba20" <j...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Cierpi na nadmierna potliwosc o dziwo tylko dloni??
> Moze ktoras z Pan miala takie problemy i zna jakas skuteczna kurcje??na te
> dosyc krepujaca dolegliwosc??

Etiaxil do stóp i dłoni. Pytaj w aptekach, kosztuje ok. 40zł, ale uważam, ze
warto.
P.S. Najlepiej kpić do skóry wrażliwej, bo to b. silny produkt i u wielu
osób wywołuje podrażnienia.

________
sheba 20

1. Data: 2003-08-25 19:33:51

Od: "sheba20" <j...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

1. Data: 2003-08-25 19:33:51

Od: "sheba20" <j...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

1. Data: 2003-08-25 20:36:32

Od: "BarBarella" <b...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Davidian" <d...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
> Cierpi na nadmierna potliwosc o dziwo tylko dloni??
> Moze ktoras z Pan miala takie problemy i zna jakas skuteczna kurcje??na te

To objaw stresu. Może leczyć przyczyny? Proponuję wyluzować (wiem łatwo
powiedzieć) - np. techniki relaksacyjne oraz uspokojające ziółka np. melisa,
dziurawiec i w tabletkach np. Kalms.
pozdrawiam
barbarella

1. Data: 2003-08-26 05:45:29

Od: "Mich" <pmichal(spamfree)@interia.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "BarBarella" <b...@w...pl> napisał w wiadomości
> To objaw stresu. Może leczyć przyczyny? Proponuję wyluzować (wiem łatwo
> powiedzieć) - np. techniki relaksacyjne oraz uspokojające ziółka np.
> [...]

Ja nie jestem nerwowy a łapki tez mi się pocą ....

1. Data: 2003-08-26 08:53:02

Od: "BarBarella" <b...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Mich" <pmichal(spamfree)@interia.pl> napisał w wiadomości

> Ja nie jestem nerwowy a łapki tez mi się pocą ....

Oczywiście są różne przyczyny potliwości :). Ale często potliwość dłoni
zgłaszają ludzie, którzy "nie są nerwowi". Na ogół takie objawy mają ludzie,
którzy nie czują się zdenerwowani (mówi się wtedy o somatyzacji). Oznacza
to, że napięcie nie objawia się świadomym zdenerwowaniem tylko właśnie
poceniem się (równie dobrze może to być ból głowy czy brzucha). Oczywiście
nie chcę Ci wmówić, że jesteś nerwowy :), ale warto poobserwować swój
organizm. Np. porównać potliwość dłoni, gdy jesteśmy na wyluzowanym urlopie
z okresem, gdy mamy więcej obowiązków i stresów (niekoniecznie takich
silnych - może to być tylko zwiększone napięcie).
Oczywiście nie chodzi mi potliwość wynikającą z gorąca czy wysiłku, lub
innych czynników np. zmian hormonalnych itd.
pozdrawiam
i życzę suchych dłoni :)
barbarella

1. Data: 2003-08-26 17:02:52

Od: "justyna " <j...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Davidian <d...@p...onet.pl> napisał(a):

> Witam !
>
> Pisze tu w imieniu mojej przyjaciolki, ktora wlasnie boryka sie z takim
> problemem.
> Cierpi na nadmierna potliwosc o dziwo tylko dloni??

jeśli podstawowe badania są w normie, to można zastosować Etiaxil w wersji do
rąk i stóp. z ziół można pić szałwię- działa przeciwpotnie.

pytanie o Sephore ;)
jaka suknia
samoopalacz- jak sobie z nim radzic??
Czy w wieku 27 lat powinno....