Nadmuchiwane łóżko

1. Data: 2005-06-06 11:25:56

Temat: Nadmuchiwane łóżko
Od: "Karol" <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Cześć.
Proszę o opinie jak w temacie.
Interesuje się zakupem nadmuchiwanego łóżka,
2 osobowego o wysokości ok 0,5 m z dwoma niezależnymi
miejscami do spania, tzn, jak się walnę na swoją połowę , to że żona nie
wypadnie na balkon (;-))).
Szukałem w googlu, ale wyniki nie sa powalające.
Wiem ,że sprzedaja to w Telezakupy MANGO,
ale chciałbym pogadać z kims kto już to trenował.
Karol

2. Data: 2005-06-06 14:01:30

Temat: Re: Nadmuchiwane łóżko
Od: "Jarek P." <jarek[kropka]p@gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Karol" <k...@g...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> 2 osobowego o wysokości ok 0,5 m z dwoma niezależnymi
> miejscami do spania, tzn, jak się walnę na swoją połowę , to że żona

Mam jednoosobowe, testowane już kilkakrotnie na gościach, póki co
wyniki całkiem obiecujące. Śpi się na tym wygodnie, nadmuchuje się
faktycznie błyskawicznie, na pudełku piszą, że gotowe w 110sekund i
dokładnie w tyle się napełnia. Kupione w Realu, kosztowało 200zł,
zapewne z połowę mniej niż w telezakupach.
Pewną wadą tego łóżka jest jak to w dmuchańcach mała odporność na
falowanie po gwałtowniejszych ruchach, może choroba morska nie grozi,
ale w przypadku dwuosobowego może to faktycznie być problem, że z boku
na bok trzeba się będzie na komendę przewracać :-)

J.

usówanie sladów kamienia na armaturze i płytkach -BARDZO skuteczny sposób
usówanie sladów kamienia na armaturze i płytkach - skuteczny sposób
Drzwi drewniane -jasne
glazura 30*60
Koszty sądowe, notarialne przy kupnie mieszkania na raty