Nafta do włosów

1. Data: 2003-09-02 15:14:33

Temat: Nafta do włosów
Od: "Aneta" <a...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam!
Czy ktoś się orientuje gdzie można kupic nieoczyszczoną naftę ( nie chodzi
mi o kosmetyczną z apteki) i jak ją stosować na włosy? Wioletta Willas
robiła z niej maseczki na włosy, które stają się gęste i zdrowe, jeśli
wiecie cokolwiek na ten temat to proszę o radę.
Pozdrawiam Aneta

1. Data: 2003-09-02 15:21:52

Temat: Re: Nafta do włosów
Od: "Kasia Lomanczyk" <k...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Aneta" <a...@i...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> robiła z niej maseczki na włosy, które stają się gęste i zdrowe, jeśli
> wiecie cokolwiek na ten temat to proszę o radę.

Ekhem..... paliwo lotnicze? ;) Chyba moge zalatwic cos takiego ;) Ale zeby
do wlosow?!

1. Data: 2003-09-02 15:24:33

Od: Senine <t...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Aneta napisał:

> [...]
> robiła z niej maseczki na włosy, które stają się gęste i zdrowe, jeśli
> wiecie cokolwiek na ten temat to proszę o radę.

Kiedyś widziałam kobietę, która miała to coś na głowie. Wyglądało
tragicznie. Nie rób sobie tego. To straszne.

1. Data: 2003-09-02 16:05:15

Od: mips <m...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Aneta napisał/a w news:bj2c5d$1mh$1@atlantis.news.tpi.pl:

> Wioletta Willas robiła z niej maseczki na włosy, które stają się
> gęste i zdrowe

Yyyyy???
To stąd ona ma taką upiorną szopę na głowie? Nie upodabniaj się do
niej, to jest okropne.

--
mips

Jedni sa wiecznie mlodzi, drudzy wiecznie starzy.
To kwestia charakteru, a nie kalendarzy.

1. Data: 2003-09-02 18:06:42

Od: "Aneta" <a...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

właśnie z tego paliwa lotniczego jest nafta kosmetyczna w aptece, ale to
trochę słabe:) gdzie się załatwia taki specyfik ?
Użytkownik "Kasia Lomanczyk" <k...@N...gazeta.pl> napisał w
wiadomości news:bj2e4i$dka$1@inews.gazeta.pl...

1. Data: 2003-09-02 18:07:39

Od: "Aneta" <a...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

tzn naftę na głowie czy już skutek nafty ? Zbyt bujna czupryna to pprzesada,
ale tak kilka razy nie zaszkodzi

1. Data: 2003-09-02 18:17:14

Od: Senine <t...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Aneta napisał:

> tzn naftę na głowie czy już skutek nafty ? Zbyt bujna czupryna to pprzesada,
> ale tak kilka razy nie zaszkodzi

Kobieto, tnij te posty po ludzku, bo ledwo Cię odnalazłam w tym gąszczu ;)
Miała na głowie bezkształtną, matową, splątaną masę czegoś co wyglądało
jak siano+wodorosty. Nie wiem, czy to było w trakcie nafty czy po nafcie
ale jedno wiem na pewno: w najgorszym koszmarze nie widziałam czegoś
takiego. BLLLLLEeeeHHHH. Nie wiem, jak można się tak dobrowolnie szpecić.

1. Data: 2003-09-02 18:31:38

Od: "Aneta" <a...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

no tak , ale jak to zmyjesz, to włosy są nie do poznania , uzywam nafty
kosmetycznej i uważam ,że nie ma na ziemi lepszego kosmetyku do włosów a
kosztuje 5 zł!

1. Data: 2003-09-02 18:33:58

Od: "Aneta" <a...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> ale jedno wiem na pewno: w najgorszym koszmarze nie widziałam czegoś
> takiego. BLLLLLEeeeHHHH. Nie wiem, jak można się tak dobrowolnie szpecić.

odpisałam i znowu musisz szukać :) gdzieś tam jest

1. Data: 2003-09-02 18:34:39

Od: Beth Winter <r...@a...net> szukaj wiadomości tego autora

Aneta wrote:

> [...]
> robiła z niej maseczki na włosy, które stają się gęste i zdrowe, jeśli
> wiecie cokolwiek na ten temat to proszę o radę.

Kupic ja pewnie mozna w sklepie z lampami naftowymi, ale to nie dziala
za dobrze - probowalam kiedys. Juz raczej sposob Chmielewskiej: wetrzec
rycyne w skore glowy, zawinac w recznik i zmyc po 4 godzinach. Idz do
biblioteki i pozycz "Dwie glowy i jedna noga" tej autorki, jest opisany
caly sposob ^_^

--
Beth Winter
-- Neil Gaiman