Naga prawda.

1. Data: 2012-06-18 18:45:10

Temat: Naga prawda.
Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

"(...)Cel: "kliniki" aborcyjne

W pewnym sensie Lila Rose, chociaż aktorką nie została, zdobyła jednak
aktorskie doświadczenie - w ramach swej aktywności pro-life. Jako
dziewiętnastolatka utleniła włosy na blond i udając przestraszoną
nastolatkę w stanie błogosławionym wchodziła z ukrytą kamerą do "klinik"
aborcyjnych aby pokazać światu, jak potencjalne przypadki seksualnego
wykorzystywania nieletnich traktowane są przez pracownice PP. Z
upublicznionych przez Rose nagrań wynika, że jedna z nich była przede
wszystkim zainteresowana sprzedaniem nastolatce "usługi" aborcyjnej.
Namawiała ją do ukrywania rzekomej prawdy, iż ojcem dziecka jest dużo
starszy mężczyzna oraz do kłamstwa na temat wieku dziewczyny. Nie
przejmowała się faktem, że prawnie zobowiązana jest do natychmiastowego
powiadomienia o takich przypadkach władzy, gdyż seksualne współżycie z
nieletnią to, w myśl przepisów, domniemany gwałt.

Późniejsze nagrania Live Action, dokonane w ramach dziennikarskich
prowokacji pokazały prostytutkę i sutenera, którzy chcieli otrzymać środki
antykoncepcyjne i umożliwić ,,zabieg" pracującym dla nich nieletnim
prostytutkom. Na filmach widać, że pracownica Planned Parenthood gotowa
była zignorować prawo, nie zastanawiając się nad losem młodziutkich
dziewczyn, zmuszanych do nierządu. Inne akcje potwierdziły dość znany fakt,
że organizacje aborcyjne nie tylko nie podają kobietom prawdziwych
informacji dotyczących "aborcji", ale i posługują się pseudomedycznymi
kłamstwami (np., jakoby serce dziecka zaczynało bić nie 21.-22. dniu, ale w
11. albo 20. tygodniu!). Nagrania telefoniczne w ramach akcji ,,Racism
Project" ujawniły z kolei, że PP, powiązana historycznie z ruchem
eugenicznym, przyjmowała donacje skierowane celowo na "aborcje"
czarnoskórych. Najnowszy materiał video ujawnił, że PP nie widzi problemu z
zabijaniem nienarodzonych ze względu na żeńską płeć dziecka. Co więcej,
pracownica organizacji namawiała kobietę na tzw. późną aborcję (po 20.
tygodniu), z którą wiąże się dodatkowe ryzyko zdrowotne, ale na której
zarabia się szczególnie dobrze. Wszystkie nagrania można zobaczyć tutaj:
http://liveaction.org/

Nie ma się co dziwić, że dla Planned Parenthood Rose stała się osobą non
grata. Jej fotografia wisiała w klinikach jako ostrzeżenie dla pracowników,
żeby ,,tej pani" nie obsługiwać i nie wpuszczać do gabinetów. Kobieta jednak
nie zraziła się trudnościami i nie dała przestraszyć groźbą procesu
(korzysta z pomocy prawników).

Obrończyni życia nie działa sama, zdołała zgromadzić wokół szlachetnej idei
grono oddanych osób. Jej zaangażowanie napotyka na opór nie tylko ze strony
aborcjonistów, ale i ludzi niepopierających iście szpiegowskich metod Rose,
posługującej się profesjonalnym, policyjnym sprzętem nagrywającym. Są tacy,
którzy uważają te sposoby za nieetyczne. Nie da się jednak ukryć, że
używanie ukrytej kamery, by ujawnić działania organizacji aborcyjnej
spotyka się z szerokim oddźwiękiem i jest skuteczne.

Pomimo skrajnie nieprzychylnej atmosfery politycznej (prezydent Obama, jego
żona czy też obecna szefowa Departamentu Zdrowia, Kathleen Sebelius, są
niezwykle przychylni lobby aborcyjnemu), zaangażowanie Rose doprowadziło do
pozbawienia PP funduszy z budżetów stanowych. Filie organizacji straciły
finansowanie w dziewięciu stanach, chociaż - jak na razie - na poziomie
federalnym nie dało się doprowadzić do śledztwa i odcięcia ich od pieniędzy
podatników. Jak dotąd, Planned Parenthood straciła w sumie ponad 61
milionów dolarów (w samym Teksasie 47 mln, zaś w New Jersey - 7,5 mln).
Rose stara się więc finansowo uderzać w zbrodniczy biznes aborcyjny i, jak
na razie, nieźle jej to wychodzi.

Czytaj więcej:
http://www.pch24.pl/dziennikarstwo-sledcze-moze-sluz
yc-zyciu,3414,i.html#ixzz1yAiZnrfV
"
--
XL

2. Data: 2012-06-18 19:01:39

Temat: Re: Naga prawda.
Od: Voyager <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Ciach obłuda
XL
Brzydzimy się zakłamaniem i obłudą jaką stosują środowiska "pro-life"
w "debacie o aborcji". Nie godzimy się na narzuconym nam, zgniły
kompromis jakim raczą nas politycy, obawiający się prawdziwej debaty i
referendum w tej podstawowej sprawie. Nie godzimy się aby to
organizacje "pro-life", których aktywiści mają krew na rękach zabitych
lekarzy, raczyły nas frazesami o "świętości życia".

Hitlerowcy swoje rządy rozpoczęli od zakazu aborcji, nazywając ją"
aktem sabotażu przeciw przyszłości rasowej", a każda Niemka która tego
dokonała mogła liczyć się z karą śmierci. Sytuacja wyglądała podobnie
w stalinowskiej Rosji. Mamy zatem nadzieję, że na kolejnej wystawie
fakty te się pojawią, a Kościół Katolicki będzie wpisany na tę listę
razem z innymi totalitarnymi organizacjami zakazującymi aborcji.

3. Data: 2012-06-18 23:17:12

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 18 Jun 2012 12:01:39 -0700 (PDT), Voyager napisał(a):

> [...]
> fakty te się pojawią, a Kościół Katolicki będzie wpisany na tę listę
> razem z innymi totalitarnymi organizacjami zakazującymi aborcji.

Aborcjoniści wszystkich krajów, abortujcie się!

PS. ...i problem sam zniknie.
--
XL

4. Data: 2012-06-19 02:16:43

Od: Nemezis <s...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Ikselka napisał(a):
> Dnia Mon, 18 Jun 2012 12:01:39 -0700 (PDT), Voyager napisaďż˝(a):

> Aborcjoni�ci wszystkich kraj�w, abortujcie si�!
>

> PS. ...i problem sam zniknie.
> --
> XL

Problemem to jest fanatyzm religijny, który morduje lekarzy, kłamie,
konfabujuje aby ludziom narzucić chore i wynaturzone poglądy. Jest pro
live organizacją terrorystyczą i ja się kiedyś przejdę na ich defilady
i będe postulował- Terroryści wasze miejsce to więzienie na kubie.

5. Data: 2012-06-19 02:16:47

Od: Nemezis <s...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

6. Data: 2012-06-19 07:22:10

Od: J-23 <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 18 Cze, 20:45, Ikselka <i...@g...pl> wrote:
> [...]
> ona czy te obecna szefowa Departamentu Zdrowia, Kathleen Sebelius, s
> niezwykle przychylni lobby aborcyjnemu), zaanga owanie Rose doprowadzi o do
> pozbawienia PP funduszy z bud et w stanowych. Filie organizacji straci y
> finansowanie w dziewi ciu stanach, chocia - jak na razie - na poziomie
> federalnym nie da o si doprowadzi do ledztwa i odci cia ich od pieni dzy
> podatnik w. Jak dot d, Planned Parenthood straci a w sumie ponad 61
> milion w dolar w (w samym Teksasie 47 mln, za w New Jersey - 7,5 mln).
> Rose stara si wi c finansowo uderza w zbrodniczy biznes aborcyjny i, jak

a na cholere ma sie rodzic wiecej amerykanow, albo chinczykow czy
ruskich..., albo jakichs innych np.wrogich calemu swiatu terrorystow

7. Data: 2012-06-19 13:08:36

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 19 Jun 2012 00:22:10 -0700 (PDT), J-23 napisał(a):

> a na cholere ma sie rodzic wiecej amerykanow, albo chinczykow czy
> ruskich..., albo jakichs innych np.wrogich calemu swiatu terrorystow

...a muzułmanie i żydzi powinni?
--
XL

8. Data: 2012-06-19 17:26:17

Od: J-23 <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 19 Cze, 15:08, Ikselka <i...@g...pl> wrote:
> Dnia Tue, 19 Jun 2012 00:22:10 -0700 (PDT), J-23 napisa (a):

> ...a muzu manie i ydzi powinni?
> --
> XL

a, na cholere?

9. Data: 2012-06-21 15:33:44

Od: "Iwon\(k\)a" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> "(...)Cel: "kliniki" aborcyjne
>
> W pewnym sensie Lila Rose, chociaż aktorką nie została, zdobyła jednak
> aktorskie doświadczenie - w ramach swej aktywności pro-life.
(...)

mysle, ze zostala by pierwsza aktywistka w tych czasach

http://wyborcza.pl/1,75480,11978340,Aborcja_po_rumun
sku__czyli_jak_towarzysz_Ceausescu.html

"Od 1 października 1966 r. prawo do antykoncepcji i aborcji mają tylko
kobiety, które wywiązały się z patriotycznego obowiązku i urodziły
przynajmniej czworo dzieci.....

Według różnych danych w ciągu 23 lat obowiązywania dekretu z powodu powikłań
po nieudanej aborcji zmarło w Rumunii od 9,5 do 10 tys. kobiet. Tak podają
oficjalne statystyki, ale wielu zachodnich badaczy uważa, że są one
zaniżone.

Kobiety zazwyczaj rodziły pierwsze i drugie dziecko, a decyzję o aborcji
podejmowały, gdy wiedziały, że nie są w stanie wyżywić kolejnego. Dlatego
te, które umierały wskutek powikłań po aborcji, pozostawiały osierocone
dzieci i bezradnych mężów.

"""

10. Data: 2012-06-21 18:56:25

Od: Voyager <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Iwon(k)a napisał(a):
> "Ikselka" <i...@g...pl>

To stare pokolenie nie może przeżyć bez dyktatorów, nawet za stosunek
czy ilości dzieci zawsze musi decydować "przodownik pracy" Zawsze
zapatrzeni w blask ideologii, chociażby najgorszej w konsekwencjach.
Tylko dlaczego my musimy spijać ich truciznę????????

Kolejny.
Nauka szybkiego czytania
Re: Milosc oglupia i wyzwala altruizm
Rok 2541 "Nowy wspaniały świat"