Najlepsze polskie kosmetyki

1. Data: 2002-12-09 11:38:44

Temat: Najlepsze polskie kosmetyki
Od: " Kasia M." <d...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Bede w PL (a dokladnie we wrocku) w okresie poswiatecznym i chcialabym porobic
jakies drogeryjne zakupy :)

A wiec - jakie polecacie polskie kosmetyki ?

Szczegolnie szukam:

- kremu na noc (cera mieszana, 25 lat)
- toniku bezalkoholowego
- peelingu
- balsamow do ciala (ladnie pachnacych i ujedrniajacych)
- cieni
- maseczek (oczyszczajaca, nawilzajaca, relaksujaca)
- kremu do rak

Osoby z Wroclawia uprzejmnie proszone o podanie miejsca, gdzie moge te rozne
cuda kupic :)

Dziekuje z gory za wasza pomoc :)))))))))

K. M.

1. Data: 2002-12-09 11:44:56

Temat: Re: Najlepsze polskie kosmetyki
Od: "AsiaS" <a...@n...pro.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik " Kasia M."

> A wiec - jakie polecacie polskie kosmetyki ?
Z najtańszych zdecydowanie najlepsze są Ziaji, niemalże wszystkie,
uwielbiam je. Są także często polecane na tej grupie, wygrywają rankingi
w dobrych pismach. Są naprawdę dobre, jakością nie ustępują tym
do pięćdziesięciu złotych, niektóre są lepsze od dużej ilości tamtych.
Tylko ta seria matująca czy cos takiego jest nienajlepsza.

> - kremu na noc (cera mieszana, 25 lat)
Poszukaj co mają i z opisów coś sobie wybierzesz.

> - peelingu
Najlepszy peeling jaki miałam ( i jednocześnie najtańszy)
to "body scrub, peeling do ciała z granulkami wosku, jojoba",
marka "Cztery pory roku".

> - balsamow do ciala (ladnie pachnacych i ujedrniajacych)
Serio każda skóra reaguje na nie inaczej, polecam zbieranie
próbek i wypróbowywanie. Ja po kilku nieudanych strzałach
trafiłam na mój, ale to nei znaczy ze jest lepszy od innych ani
gorszy, tylko że zaspokaja potrzeby mojej skóry.
Ale tych calkiem najtańszych ja bym nie ryzykowała, lubią uczulać.
Asia

1. Data: 2002-12-09 12:23:44

Od: anna <a...@r...fm> szukaj wiadomości tego autora

> Najlepszy peeling jaki miałam ( i jednocześnie najtańszy)
> to "body scrub, peeling do ciała z granulkami wosku, jojoba",
> marka "Cztery pory roku".

tez go mam i dla mnie jest zdecydoeanie za lagodny. prawie w ogole nie
czuc scierania i cos takiego dziwnego wydaje mi sie, ze zostaje na
skorze po nim....

--
anna
http://mitica.w.interia.pl

1. Data: 2002-12-09 12:31:10

Od: "AsiaS" <a...@n...pro.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "anna"
> tez go mam i dla mnie jest zdecydoeanie za lagodny.prawie w ogole nie
> czuc scierania
Dlatego właśnie nie podrażnia i można go używać częściej.
A czucie ścierania to jedno a efekt gładkiej skóry po nim
jest przecież ważniejszy:)

>i cos takiego dziwnego wydaje mi sie, ze zostaje na
> skorze po nim....
Dla mnie to atut- skóra jest troszkę natłuszczona i nawilżona.
A kiedy mi to przeszkadza to po prostu najpierw się pilinguję
a potem myję i już:)
Asia

1. Data: 2002-12-09 12:47:56

Od: "Skakanka" <k...@N...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik " Kasia M." <d...@N...gazeta.pl> napisał w wiadomości
> - kremu na noc (cera mieszana, 25 lat)

Len nawilżający,
cos z Miraculum (maja dosc bogaty wybor naprawde przyzwoitych kremow -
http://www.miraculum.com.pl/c01.html,
moze AA?

> - toniku bezalkoholowego

Lniany?

> - peelingu

Ale jakiego? enzymatycznego, ziarnistego (grubo- czy cienko) do buzki czy do
ciala?

> - cieni

Z dobrych polskich cieni przychodzi mi tylko do głowy BioCelia
Inglota jakos nie lubie - sa nietrwale w porownaniu z Celia

> - maseczek (oczyszczajaca, nawilzajaca, relaksujaca)

Zajrzyj do Herbapolu:) Tam mozna znalezc wiele niesamowitych kosmetykow,
zwlaszcza oczyszczajacych.
Nawilzajaca - zelowa z AA - cudo!

Pochwal sie potem co kupilas:)

Kaska

1. Data: 2002-12-09 12:48:04

Od: Evik <e...@p...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Kasia M. <d...@n...gazeta.pl> wrote:
> A wiec - jakie polecacie polskie kosmetyki ?

No to pomyslmy :)

> Szczegolnie szukam:

> - kremu na noc (cera mieszana, 25 lat)

Z polskich to mialam tylko AA (Oceanic). Wszystkie ich serie sa hypoalergiczne.
Maja spory wybor, wiec pewnie znajdziesz cos dla siebie.
Polecam strone: http://www.oceanic.com.pl/

> - toniku bezalkoholowego

Ziaja ma fajne toniki. Nie uzywalam Oceanic'a, ale inne ich produkty lubie.

> - peelingu

Peeling firmy Norel. Ja uzywam enzymatycznego (nie wiem czy maja inny). Szukalabym
go raczej w aptekach. Swoj kupilam na jakichs targach kosmet., gdzie firma miala
swoje stoisko.

> - balsamow do ciala (ladnie pachnacych i ujedrniajacych)

Ostatnio uzywalam balsamow i zeli AA, wspomnianej powyzej firmy Oceanic.
Jest taka niebieska seria do ciala (balsamy, zele do ciala i pod prysznic).
Zapach ladny, dobrze sie rozsmarowuje.
Ja jestem zadowolna :)

> - cieni
> - maseczek (oczyszczajaca, nawilzajaca, relaksujaca)

Nawilzajaca to zdecydowanie Dax Cosmetics z serii Mineraly (niebieska) i
Chinskie Ziola (rozowa).

> - kremu do rak

> Osoby z Wroclawia uprzejmnie proszone o podanie miejsca, gdzie moge te rozne
> cuda kupic :)

> Dziekuje z gory za wasza pomoc :)))))))))

Prosze bardzo :) Daj znac na co sie zdecydowalas :)

Kosmetyki Oceanic (AA), Dax Cosmetics, czy Ziaji sa do kupienia w wiekszosci
drogerii, a nawet w supermarketach.
Ogolnie maja polska ulubiona firma jest Oceanic :) Ostatnio mam tez chec na
przetestowanie kosmetykow firmy Iwostin opartych na wodzie termalnej
(http://www.iwostin.pl/). Slyszalam o nich bardzo dobre opinie :) Maja w swej
ofercie, m.in. emulsje nawilzajaca co ciala, maseczke nawilzajaco-odzywcza,
kremy. I wszystko w cenach do 30 zl.

Pozdrawiam,
Evik

1. Data: 2002-12-09 13:17:10

Od: anna <a...@r...fm> szukaj wiadomości tego autora

> Zajrzyj do Herbapolu:) Tam mozna znalezc wiele niesamowitych kosmetykow,
> zwlaszcza oczyszczajacych.

skakanko, gdzie sie zaopatrujesz w herbapolowe rzeczy?

1. Data: 2002-12-09 13:21:09

Od: "Skakanka" <k...@N...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "anna" <a...@r...fm> napisał w wiadomości
> skakanko, gdzie sie zaopatrujesz w herbapolowe rzeczy?

W sklepach zielarskich, a zwlaszcza w takim jednym (chyba patronackim
Herbapolu) na Szewskiej w Krakowie

I w sklepach ze zdrowa zywnoscia.

Kaska

1. Data: 2002-12-09 13:35:11

Od: m3duz4 <m...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

dnia Mon, 9 Dec 2002 11:38:44 +0000 (UTC), " Kasia M."
<d...@N...gazeta.pl> wyskrobal sobie:

>- kremu na noc (cera mieszana, 25 lat)

miraculum przeciwzmarszczkowy

>- toniku bezalkoholowego
kolastyna do cery wrazliwej z zielona herbata (zielona buteleczka)

>- peelingu

hmm moze ziaja antycellulitis do ciala
do twarzy to nie wiem bo nie uzywam raczej

>- balsamow do ciala (ladnie pachnacych i ujedrniajacych)

j&j miodowy -- ups to nie polski...
ale moze cos ziaji, kolastyny - mozna cos wybrac wg gustu
jeszcze sa Dax cosmetics, Miraculum,Eris, Soraya, AA, Bielenda...

ja np czaje sie na balsam do ciala Ziaji do skory z problemami
naczynkowymi :-)

>- cieni

inglot??

>Osoby z Wroclawia uprzejmnie proszone o podanie miejsca, gdzie moge te rozne
>cuda kupic :)

rossman na przeciwko dworca,
jakies centrum handlowe typu Korona, Bielany
albo drogerie w okolicach centrum - a czasem takie na obrzezach sa
jeszcze lepiej zaopatrzone

m3duz4

1. Data: 2002-12-09 13:37:07

Od: "Monisiatko" <M...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

>Użytkownik "anna" <a...@r...fm> napisał w wiadomości
>
>W sklepach zielarskich, a zwlaszcza w takim jednym (chyba patronackim
>Herbapolu) na Szewskiej w Krakowie

a ja sie do tego sklepu zrazilam, gdy zorientowalam sie, ze herbaty ziolowe
Herbapolu tam sprzedawane sa o 30 - 50 % drozsze niz te same herbaty w
supermarketach.

Monika

archiwum i przeszukiwanie newsów
http://www.polnews.pl