Najpiękniejsze ogrody

31. Data: 2002-10-06 18:20:58

Temat: Re: Najpiękniejsze ogrody
Od: "Elzbieta Luczynska" <E...@a...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

Już wiem gdzie, ale w sezonie 2003 będzie w ofercie.

--
pozdrawiam Ela

32. Data: 2002-10-07 09:28:47

Temat: Re: Podziękowanie
Od: "Ewa Szczęśniak" <e...@b...uni.wroc.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Bogusław Bielawski" <l...@p...onet.pl> wrote in

> To sie zgadza! przecież pisałem że Jagody mają ciągły wstęp na teren
> Wrocławskiej Frakcji Jak już będziesz miała czas to dajesz znac i my
> jesteśmy do Twojej dyspozycji.
Calkowicie sie zgadzam!
> A ten wschodni front to nie cała frakcja
> Sapijaszkowie to Front Północny czyli PFWFG...
> A Szcześniakowie Połódniowo zachodni, jeśli się nie myle - PdZFWFG...
> (znów to trzeba jakoś uprościć)
W kwestii formalnej: ja z Malzonkiem jestesmy dwojga nazwisk: on swojego, a
ja swojego :-), ale nic to, bo frakcja pozostaje ta sama.
Jakby mi kiedys ktos powiedzial, ze bede w jakiejs frakcji...
Pozdrowienia - Ewa Sz.

Agapant
Re: baby - krasnale
Re: Pnacza na budynkach