Najpierw proponował długie spacery ...

1. Data: 2004-05-21 07:54:17

Temat: Najpierw proponował długie spacery ...
Od: "Zora" <z...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Potem zaczął przynosić witaminy, aż wreszcie... zaproponował zbadanie poziomu
bilirubiny.

I to wszystko po trzykrotnym uzyciu /w tygodniowych odstępach/ Ziaja-Sopot -
krem broązująco relaksujący :X

Pozdrawiam Zora

1. Data: 2004-05-21 19:39:10

Temat: Re: Najpierw proponował długie spacery ...
Od: "naomi" <a...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

tzn?

1. Data: 2004-05-21 20:03:04

Od: "zora" <z...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> tzn?

A, sorki, zapomniałam dodać, że poziom bilirubiny określa się przy podejrzeniu
żółtaczki :(

Pozdrawiam, Zora

1. Data: 2004-05-21 20:49:25

Od: "Hafsa" <a...@n...ma> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "zora" <z...@g...pl> napisał w wiadomości

> A, sorki, zapomniałam dodać, że poziom bilirubiny określa się przy
podejrzeniu
> żółtaczki :(

To znaczy ze chwalisz czy ganisz? Bo jakos tych przenosni, metafor,
podmiotow domyslnych domyslec sie nei moge. Hafsa

1. Data: 2004-05-22 06:36:08

Od: "Kasia Łomańczyk" <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Hafsa" <a...@n...ma> napisał w wiadomości
> To znaczy ze chwalisz czy ganisz? Bo jakos tych przenosni, metafor,
> podmiotow domyslnych domyslec sie nei moge.

No, jej facet podejrzewał najpierw że zora się nie za dobrze odżywia i jest
przemęczona, a potem że ma żółtaczkę. Wnioski wysnuł na podstawie wyglądu
zory, który to wygląd zora uzyskała stosując krem Sopot.
Ja tam jakoś nie miałam problemu ze zrozumieniem ;)

1. Data: 2004-05-22 14:19:09

Od: "Zora" <z...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Użytkownik "zora" <z...@g...pl> napisał w wiadomości

> podejrzeniu
>
> To znaczy ze chwalisz czy ganisz? Bo jakos tych przenosni, metafor,
> podmiotow domyslnych domyslec sie nei moge. Hafsa

No właśnie. Myslałam, że jest nieźle, tak jakoś równiej zbarwiona cera, ale
wyszło na to, że z boku to coś chyba nie za dobrze wyglądało. Może w pełnym
świetle dziennym, gdy zwykle nie zrkamy w lusterko, wyglądało nienaturalnie, a
może to moja cera jet za jasna do tego specyfiku?

Myślę, że czasem warto poprosić kogoś o ocenę.

Pozdrawiam Zora

coś pod oczka
meskie zapachy?
Jaki krem z dużym filtrem na codzień dla buzi??
Antidral i Etiaxil - raz jeszcze
kolagen / na twarz