Re: Najważniejsza obietnica wyborcza PiS.

Newsgroups: pl.sci.psychologia
Subject: Re: Najważniejsza obietnica wyborcza PiS.
From: XL <i...@g...pl>
Date: 11 Sep 2022 14:03:04 GMT

XL <i...@g...pl> wrote:
> [...]
ecki-do-niemcow-bedzie-nota-dyplomatyczna-ws-reparac
ji.html

/8528690,reparacje-ziobro-niemcy-oficjalna-nota-rzad
u.html

> Ja o niebie, Ty tylko o... misce.
> Są rzeczy ważne, ważniejsze i najważniejsze.
> Nie chcesz być sądzony za przekroczenie prędkości - jedź z prędkością
> przepisową, bo MOŻNA. ,,Wadliwy radar"? - od tego jest sąd i jak widać NIE
> KARZE on kierowcy, gdy racja jest po jego stronie:
> https://dziennikzachodni.pl/wadliwe-radary-iskra-to-
szansa-zeby-uniknac-mandatu/ar/11904236

> Tak.

> Złoży. Pozew musi być oparty o konkrety, a te są w przygotowaniu, częściowo
> opublikowane.

> Chciałbyś przelewu? Serio??? No weź nie żartuj. Wszak gdyby coś takiego
> planowano, to zgodnie z tym, co prezentujesz, pierwszy powinieneś wszcząć
> larum przeciw ,,rozdawnictwu". Czyż nie? :>

Pieniądze z reparacji niemieckich dla Polski powinny być użyte na
wyrównanie naszego gospodarczego COFNIĘCIA i ZAPÓŹNIENIA oraz zniweczenia
perspektyw rozwoju w stosunku do reszty Europy. Przez niemiecką napaść
Polska doznała dalekosiężnego w skutkach (na wiele dziesiątek lat i aż do
dziś) opóźnienia: zniszczenia techniczne, technologiczne, urbanistyczne,
demograficzne i rabunek kulturalnego wielowiekowego dorobku naszego kraju
nie pozwoliły Polsce równać do reszty Europy. Dlatego Niemcy muszą zapłacić
- a pieniądze pójść na to, co nam zniszczyli/uniemożliwili Niemcy - na
rozwój gospodarczy kraju, niezależność energetyczną i obronność. Czyli - na
umocnienie spółek skarbu państwa, reaktywację i modernizację kopalni węgla,
budowę elektrowni atomowych, dróg i POLSKIEJ SILNEJ ARMII.

> Jak widać NORMALNY ma.

J.w.

--
XL ??Si vis pacem, para bellum.