Najważniejsza obietnica wyborcza PiS.

1. Data: 2022-09-11 01:28:02

Temat: Najważniejsza obietnica wyborcza PiS.
Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

,,Najpierw zwrócimy się do berlińskiego rządu z notą dyplomatyczną -
zapowiedział Morawiecki w udostępnionym w piątek wywiadzie dla najnowszego
wydania tygodnika "Der Spiegel". Jak zaznaczył, strona polska uważa za
błędne niemieckie analizy prawnicze, zgodnie z którymi Polska zrezygnowała
w 1953 roku z reparacji w umowie z NRD. - Związek Sowiecki zmusił wtedy
Polskę do tego - wyjaśnił premier i dodał, że nie uznaje tej umowy."

https://next.gazeta.pl/next/7,168930,28892528,morawi
ecki-do-niemcow-bedzie-nota-dyplomatyczna-ws-reparac
ji.html

Jeśli tego dotrzymają, mnie to wystarczy.
Głosuję na Ziobrę i jego partię, bo to on jest motorem formalizacji
polskich żądań reparacji od Niemiec:

https://www.gazetaprawna.pl/wiadomosci/kraj/artykuly
/8528690,reparacje-ziobro-niemcy-oficjalna-nota-rzad
u.html

--
XL ??Si vis pacem, para bellum.

2. Data: 2022-09-11 08:21:12

Temat: Re: Najważniejsza obietnica wyborcza PiS.
Od: trybun <M...@j...cb> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 11.09.2022 o 01:28, XL pisze:
> [...]
> polskich żądań reparacji od Niemiec:
>
> https://www.gazetaprawna.pl/wiadomosci/kraj/artykuly
/8528690,reparacje-ziobro-niemcy-oficjalna-nota-rzad

Na faceta który rządzi sprawiedliwością w tym kraju, a zezwala na
karanie kierowców na podstawie danych wynikających z wadliwie
działających fotoradarów?? Za kogo ten rzekomy polski patriota nas
Polaków ma,  - za rzeźne bydło do jego statystyk? Naprawdę widzisz go
jako swojego przedstawiciela w czymkolwiek?

A Morawiecki niech składa pozew formalnie a nie jak zresztą zawsze,
robi Polakom jakieś mętne obietnice. A tak w ogóle przedstawił jakieś
plany co do redystrybucji względem społeczeństwa w razie tego gdyby
Polska dostała to odszkodowanie? Jednym słowem - czy  normalny zwykły
Polak ma się czym ekscytować?

3. Data: 2022-09-11 11:24:10

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

trybun <M...@j...cb> wrote:

> [...]
>>

> Na faceta który rządzi sprawiedliwością w tym kraju, a zezwala na
> karanie kierowców na podstawie danych wynikających z wadliwie

Ja o niebie, Ty tylko o... misce.
Są rzeczy ważne, ważniejsze i najważniejsze.
Nie chcesz być sądzony za przekroczenie prędkości - jedź z prędkością
przepisową, bo MOŻNA. ,,Wadliwy radar"? - od tego jest sąd i jak widać NIE
KARZE on kierowcy, gdy racja jest po jego stronie:
https://dziennikzachodni.pl/wadliwe-radary-iskra-to-
szansa-zeby-uniknac-mandatu/ar/11904236

> Za kogo ten rzekomy polski patriota nas
> Polaków ma,  - za rzeźne bydło do jego statystyk? Naprawdę widzisz go
> jako swojego przedstawiciela w czymkolwiek?

Tak.

> A Morawiecki niech składa pozew formalnie a nie jak zresztą zawsze,
> robi Polakom jakieś mętne obietnice.

Złoży. Pozew musi być oparty o konkrety, a te są w przygotowaniu, częściowo
opublikowane.

> A tak w ogóle przedstawił jakieś
> plany co do redystrybucji względem społeczeństwa w razie tego gdyby
> Polska dostała to odszkodowanie?

Chciałbyś przelewu? Serio??? No weź nie żartuj. Wszak gdyby coś takiego
planowano, to zgodnie z tym, co prezentujesz, pierwszy powinieneś wszcząć
larum przeciw ,,rozdawnictwu". Czyż nie? :>

> Jednym słowem - czy  normalny zwykły
> Polak ma się czym ekscytować?

Jak widać NORMALNY ma.

--
XL ??Si vis pacem, para bellum.

4. Data: 2022-09-11 16:03:04

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

XL <i...@g...pl> wrote:

> [...]
> planowano, to zgodnie z tym, co prezentujesz, pierwszy powinieneś wszcząć
> larum przeciw ,,rozdawnictwu". Czyż nie? :>

Pieniądze z reparacji niemieckich dla Polski powinny być użyte na
wyrównanie naszego gospodarczego COFNIĘCIA i ZAPÓŹNIENIA oraz zniweczenia
perspektyw rozwoju w stosunku do reszty Europy. Przez niemiecką napaść
Polska doznała dalekosiężnego w skutkach (na wiele dziesiątek lat i aż do
dziś) opóźnienia: zniszczenia techniczne, technologiczne, urbanistyczne,
demograficzne i rabunek kulturalnego wielowiekowego dorobku naszego kraju
nie pozwoliły Polsce równać do reszty Europy. Dlatego Niemcy muszą zapłacić
- a pieniądze pójść na to, co nam zniszczyli/uniemożliwili Niemcy - na
rozwój gospodarczy kraju, niezależność energetyczną i obronność. Czyli - na
umocnienie spółek skarbu państwa, reaktywację i modernizację kopalni węgla,
budowę elektrowni atomowych, dróg i POLSKIEJ SILNEJ ARMII.

> Jak widać NORMALNY ma.

J.w.

--
XL ??Si vis pacem, para bellum.

5. Data: 2022-09-11 18:24:20

Od: Kviat <k...@n...dla.spamu.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 11.09.2022 o 16:03, XL pisze:

Pomijając wasze mrzonki o tych reparacjach, które realizujecie na rozkaz
fiutina (no bo komu zależy na tym, aby nas skłócić z sąsiadami i
sojusznikami?)...

> Pieniądze z reparacji niemieckich dla Polski powinny być użyte na
> wyrównanie naszego gospodarczego COFNIĘCIA i ZAPÓŹNIENIA

...to za żadne pieniądze nie dacie rady kupić cofnięcia waszego
zapóźnienia. Aby wyrównać gospodarczo, to najpierw trzeba cofnąć wasze
zapóźnienie umysłowe. Niestety, niektórych rzeczy nie da się kupić za
pieniądze.
Fiutin ma w chuj kasy i jakoś nie dał rady wam tego kupić.

??? ????? fiutinowska onuco.
I nie wracaj
Piotr

6. Data: 2022-09-11 18:28:45

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Kviat <k...@n...dla.spamu.pl> wrote:
> W dniu 11.09.2022 o 16:03, XL pisze:
>
> Pomijając [ciach pierdy]

Pomijam cię więc i spierdalaj w POdskokach.
--
XL ??Si vis pacem, para bellum.

7. Data: 2022-09-11 23:20:48

Od: Kviat <k...@n...dla.spamu.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 11.09.2022 o 18:28, XL pisze:

> Pomijam cię więc

LOL
Który to już raz?

??? ????? fiutinowska onuco.
I nie wracaj
Piotr

8. Data: 2022-09-12 13:30:49

Od: trybun <M...@j...cb> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 11.09.2022 o 11:24, XL pisze:

> [...]
> przepisową, bo MOŻNA. ,,Wadliwy radar"? - od tego jest sąd i jak widać NIE
> KARZE on kierowcy, gdy racja jest po jego stronie:

A ja o faktach. Radary (Iskra xxx) wadliwie odczytują dane, co jest
udowodnione przez wielu ekspertów. Jednak te radary sa używane do dziś i
na podstawie ich zapisu karani są Polacy.

Sorry ale chyba nie zdajesz sobie sobie sprawy jakie zadanie przed
kierowcą gdyby chciał przed sądem kwestionować legalność tych zapisów.
Tak działa to państwo i sądy w nim pod przywódczym takich ludzi jak Ziobro.

> Tak.

Współczuje i zazdroszczę jednocześnie. Bo w sumie szczęście człowieka to
przede wszystkim stan jego umysłu.

> Złoży. Pozew musi być oparty o konkrety, a te są w przygotowaniu, częściowo
> opublikowane.

A jak nie, masz jakąś gwarancje że złoży? Poza tym co znaczy gwarancja w
ustach faceta który wmawiał Polakom że "węgla mamy pod dostatkiem",
podczas na składowiskach można był grać w piłkę.

> Chciałbyś przelewu? Serio??? No weź nie żartuj. Wszak gdyby coś takiego
> planowano, to zgodnie z tym, co prezentujesz, pierwszy powinieneś wszcząć
> larum przeciw ,,rozdawnictwu". Czyż nie? :>

Odszkodowania dla Polski, w sumie jak to rozumiesz, jestem Polakiem i
chcę wiedzieć co dla mnie znaczy ten obiecywany niemiecki przelew na
astronomiczną sumę?

NIE! Absolutnie nic nie mam przeciwko rozdawnictwu, pod rozdawnictwem
podpisuję się na dwie ręce, ale ma to być sprawiedliwa operacja, czyli
wszyscy mają z tego korzystać a nie znowu wybrana kasta będzie obrastała
w sadło kosztem swoich rodaków.

Jednym słowem - państwo ma środki to niech się nimi dzieli z obywatelem
i to powinno być normą w normalnym kraju.

?

9. Data: 2022-09-12 13:32:13

Od: trybun <M...@j...cb> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> umocnienie spółek skarbu państwa, reaktywację i modernizację kopalni węgla,
> budowę elektrowni atomowych, dróg i POLSKIEJ SILNEJ ARMII.

Matrix. Bez urazy ale Ty chyba żyjesz w jakiejś iluzji. KTO by miał
naprawiać Polskę? Klika która przełajdaczyła PRLowski dorobek Polaków i
zaprzedała Kraj obcym interesom w parę lat miałaby cokolwiek
konstruktywnego tu zrobić, bo będą mieli kasę z reparacji?

10. Data: 2022-09-12 15:12:49

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

trybun <M...@j...cb> wrote:

> [...]
> ustach faceta który wmawiał Polakom że "węgla mamy pod dostatkiem",
> podczas na składowiskach można był grać w piłkę.

Bo mamy. Jest w kopalniach. Nie ma go na składowiskach, bo już w kopalni
kosztuje on ponad 3000/t.
Na składowisku musiałby kosztować >4000. Nikt za tyle nie kupi.
A CZEMU TYLE KOSZTUJE W KOPALNI? Bo (nomen omen) KOPACZ podpisała z UE
rezolucję o limitach emisji CO2, po czym ROSJA przez podstawione podmioty
wykupiła wiekszość praw do emisji i teraz nasze kopalnie muszą placić
horrendalne sumy za nie.

> Odszkodowania dla Polski, w sumie jak to rozumiesz, jestem Polakiem i
> chcę wiedzieć co dla mnie znaczy ten obiecywany niemiecki przelew na
> astronomiczną sumę?

Już tłumaczyłam: nie znaczy on, że Ci cokolwiek wpadnie do kieszeni.

> [...]
> podpisuję się na dwie ręce, ale ma to być sprawiedliwa operacja, czyli
> wszyscy mają z tego korzystać a nie znowu wybrana kasta będzie obrastała

A widzisz, ja NIE JESTEM za tak rozumianym rozdawnictwem. Takie
rozdawnictwo jest najbardziej szkodliwe.

> Jednym słowem - państwo ma środki to niech się nimi dzieli z obywatelem
> i to powinno być normą w normalnym kraju.

Nie.

> ?

Czyli ja.

--