Żegnaj, XX...XL-Elka!

1. Data: 2022-09-08 20:13:20

Temat: Żegnaj, XX...XL-Elka!
Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Byłaś wielka.
Naprawdę byłaś Kimś.
Byłaś ostatnim, XX...XL-ogniwem Starego Dobrego Porządku Tego Świata. Po
Tobie nikogo takiego, ani już nic normalnego. Świat się stacza, więc może
to lepiej, że Twoje oczy tego nie zobaczą.
?

--
XL ??Si vis pacem, para bellum.

2. Data: 2022-09-09 12:36:09

Temat: Re: Żegnaj, XX...XL-Elka!
Od: trybun <M...@j...cb> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 08.09.2022 o 20:13, XL pisze:
> [...]
> Tobie nikogo takiego, ani już nic normalnego. Świat się stacza, więc może
> to lepiej, że Twoje oczy tego nie zobaczą.

Wg mojego światopoglądu - biedny nieszczęśliwy człowiek, całe życie bez
własnej woli,.

3. Data: 2022-09-10 14:40:10

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

trybun <M...@j...cb> wrote:

> Wg mojego światopoglądu - biedny nieszczęśliwy człowiek, całe życie bez
> własnej woli,.

Wręcz przeciwnie - robiący tylko to, co chciał i co wyznawał.

--
XL ??Si vis pacem, para bellum.

Zima idzie.
Biała Księga plandemii powstała!??