Zima idzie.

1. Data: 2022-09-01 23:12:25

Temat: Zima idzie.
Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Opał drogi i go brak - JAK PRZEŻYĆ ZIMĘ?
Ludziom się od lat w głowach poprzewracało od niewątpliwego luksusu, jakim
jest utrzymywanie temperatury powyżej 20 st w całym domu/mieszkaniu.
Gdy (odpowiadając na utyskiwania vide pierwsza linijka) mówię, że nie ma i
nigdy nie było przymusu ogrzewania całego domu czy całego mieszkania zimą
do temp. powyżej KILKU STOPNI, ich oczy stają się wielkie jak młyńskie
koła, a twarze wyrażają absolutny brak kontaktu i zrozumienia.

Doskonale pamiętam czasy z mojego dzieciństwa, gdy zimą ogrzewano jedno czy
dwa pomieszczenia w domu/mieszkaniu, a reszta stała zimna. I ja tak samo
zrobię w obliczu ewentualnych trudności - zwyczajnie będziemy z MŚK palić
pod fajerkami i spać w kuchni, koty też. Sami jesteśmy w domu, nie ma sensu
zimą dla dwóch osób utrzymywać temperatury pokojowej! Dla nas to żaden
problem POZAMYKAĆ W DOMU DRZWI, USTAWIĆ C.O. NA MINIMUM ABY TYLKO DOM NIE
ZAMARZŁ I SIEDZIEĆ W KUCHNI przez te 4 miesiące w roku. Tak przecież kiedyś
żyli ludzie: moi Dziadkowie, Teściowie, Rodzice, ich sąsiedzi itd. Żadna
tragedia. Przeżyli wojnę, komunę, przeżyłam i ja kawał życia w
ograniczeniach wszelkich - przeżyję też brak luksusu pławienia się w cieple
zimą.
Już kupiłam dodatkowe grube kołdry, ciepłe śpiwory i polarowe dresy do
spania.
Bardziej martwię się o moje kwiaty - ale dla nich ogrzeję jedno
pomieszczenie więcej i tam je przechowam.

--
XL ??Si vis pacem, para bellum.

2. Data: 2022-10-15 21:56:34

Temat: Re: Zima idzie.
Od: "Jakub A. Krzewicki" <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

czwartek, 1 września 2022 o 23:12:27 UTC+2 XL napisał(a):
> [...]
> spania.
> Bardziej martwię się o moje kwiaty - ale dla nich ogrzeję jedno
> pomieszczenie więcej i tam je przechowam.

Wypić jabcoka i jakoś to będzie. Przy okazji prognozy zapowiadają, że tegoroczna zima
ma być w Europie szczególnie łagodna. Myślę, że Jankesi dołożyli do tego cegiełkę,
patrząc na będące w ich dyspozycji HAARP i chemtrailse ( ? ???). Tymczasem sami po
raz kolejny zamarzną na kość...

Biała Księga plandemii powstała!??
Kim jest Jerzy Owsiak.
Zaczęło się?????