Elektryki to truciciele!

1. Data: 2022-09-11 16:12:02

Temat: Elektryki to truciciele!
Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Baterie do ,,elektryków" są ogromne i mają krótką trwałość. Jak tak dalej
pójdzie, to już za chwilę pojawią się MILIONY trujących zużytych baterii z
tych ,,ósmych ekocudów świata". GDZIE SIĘ TE GÓRY BATERII PODZIEJĄ?

Ludzie to debilne barany, naprawdę - dadzą sobie imputować każde
lobbystyczne gówno i jeszcze się tym jarają... ?

--
XL ??Si vis pacem, para bellum.

2. Data: 2022-09-11 23:22:28

Temat: Re: Elektryki to truciciele!
Od: Kviat <k...@n...dla.spamu.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 11.09.2022 o 16:12, XL pisze:

> Ludzie to debilne barany, naprawdę - dadzą sobie imputować każde
> lobbystyczne gówno i jeszcze się tym jarają... ?

Czego jesteś najlepszym przykładem łykającym lobbystyczne fiutinowskie
gówno.

??? ????? fiutinowska onuco.
I nie wracaj
Piotr

3. Data: 2022-09-12 13:33:05

Od: trybun <M...@j...cb> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>
> Ludzie to debilne barany, naprawdę - dadzą sobie imputować każde
> lobbystyczne gówno i jeszcze się tym jarają... ?

Nie ulega wątpliwości że dzisiejsze elektryczne auta na pewno nie
zasługują na miano "eko". Ale jak to mówią - pierwsze koty za płoty, bo
możliwe że to pierwszy krok w tym kierunku.

Tu oczywiście masz rację - celebryta chwalący się dzisiaj swoją Teslą
powinien dostać kopniaka w siedzenie a nie podziw gawiedzi.

4. Data: 2022-09-12 15:05:01

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

trybun <M...@j...cb> wrote:

> Nie ulega wątpliwości że dzisiejsze elektryczne auta na pewno nie
> zasługują na miano "eko". Ale jak to mówią - pierwsze koty za płoty, bo
> możliwe że to pierwszy krok w tym kierunku.

Jeśli w ogóle eko, to tylko auta na wodę (czyt. wodór). Protyp takiego
silnika samochodowego laaaaaaata temu skonstruował Polak, po czym
ukradziono mu koncepcję, przywłaszczono i... ZABLOKOWANO ?

> Tu oczywiście masz rację - celebryta chwalący się dzisiaj swoją Teslą
> powinien dostać kopniaka w siedzenie a nie podziw gawiedzi.

E tam, celebryci nie jeżdżą teslami, oni jeżdżą paliwożernymi smokami i
latają prywatnymi samolotami zużywającymi tony paliwa. To ciemny lud ma się
jarać ekologią, żeby dla celebrytów starczyło ?

--
XL ??Si vis pacem, para bellum.

5. Data: 2022-09-15 12:51:53

Od: trybun <M...@j...cb> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 12.09.2022 o 15:05, XL pisze:

> Jeśli w ogóle eko, to tylko auta na wodę (czyt. wodór). Protyp takiego
> silnika samochodowego laaaaaaata temu skonstruował Polak, po czym
> ukradziono mu koncepcję, przywłaszczono i... ZABLOKOWANO ?

Myślę że z różnych względów nawet gdyby wynaleziono tzw perpetuam mobile
świat nie odejdzie od paliw kopalnych. Po prostu władców tego świata nie
stać na taki gest.

> E tam, celebryci nie jeżdżą teslami, oni jeżdżą paliwożernymi smokami i
> latają prywatnymi samolotami zużywającymi tony paliwa. To ciemny lud ma się
> jarać ekologią, żeby dla celebrytów starczyło ?

No nie wiem.  Np Twoja "ulubiona" celebrycka aktorka lubi szpanować
swoją Teslą..

6. Data: 2022-09-16 14:54:58

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

trybun <M...@j...cb> wrote:

> [...]
> stać na taki gest.

> No nie wiem.  Np Twoja "ulubiona" celebrycka aktorka lubi szpanować

Tzn która ,,ulubiona"? Aktorki to generalnie głupie pudła - nieliczne
wyjątki tylko potwierdzają tę regułę.

--
XL ??Si vis pacem, para bellum.

7. Data: 2022-09-17 09:06:14

Od: trybun <M...@j...cb> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 16.09.2022 o 14:54, XL pisze:

> Tzn która ,,ulubiona"? Aktorki to generalnie głupie pudła - nieliczne
> wyjątki tylko potwierdzają tę regułę.

Pisałaś o niej tu wielokrotnie w kontekście zamieszania na granicy
polsko-białoruskiej. Nazwisko jakoś mi uleciało z pamięci. Taka
ulubienica TVNowskich produkcji, występowała m.in w Katyniu, grając rolę
żony Żmijewskiego.

8. Data: 2022-09-21 15:15:07

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

trybun <M...@j...cb> wrote:

> [...]
> polsko-białoruskiej. Nazwisko jakoś mi uleciało z pamięci. Taka
> ulubienica TVNowskich produkcji, występowała m.in w Katyniu, grając rolę

,,Katynia" nie oglądałam i nie obejrzę (zbyt mocno i bez tego moje serce
jest porażone katyńskim mordem, aby wyszło bez szwanku po obejrzeniu), ale
pewnie Ci chodzi o tępą lewaczkę Maję Ostaszewską. Czyli widzisz sam, jaki
sort szpanuje Teslami ?

--
XL ??Si vis pacem, para bellum.

9. Data: 2022-09-22 08:58:45

Od: trybun <M...@j...cb> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 21.09.2022 o 15:15, XL pisze:

> [...]
> pewnie Ci chodzi o tępą lewaczkę Maję Ostaszewską. Czyli widzisz sam, jaki

Jedno co widzę to fakt że wśród tzw celebrytów nie może być różnicy
zdań.  Myślę że to może nie ich osobista wina że ktoś ich cytuje aby
urabiać widza. Możemy dyskutować o tym kto gorszy - prawicowy czy
lewicowy oszołom, ale ci z np z TVP drążnią mnie znacznie bardziej od
tych z TVN. Choć jedni i drudzy nie powinni pomagać urabiać ludzi do
czyichś potrzeb.

A sam film Katyń taki sobie, wiało nudą że nawet nie obejrzałem do
końca. Powielanie oklepane wzorce z Hollywood, akurat od Wajdy można by
oczekiwać czegoś więcej.

10. Data: 2022-09-29 14:24:36

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

trybun <M...@j...cb> wrote:

> [...]
>
> A sam film Katyń taki sobie, wiało nudą że nawet nie obejrzałem do
> końca. Powielanie oklepane wzorce z Hollywood, akurat od Wajdy można by

Moja empatia i emocjonalność i bez kolejnego klocka Wajdy kiedyś mnie
zabije.

--
XL ??Si vis pacem, para bellum.

Najważniejsza obietnica wyborcza PiS.