Elektryki to truciciele!

11. Data: 2022-09-29 16:28:10

Temat: Re: Elektryki to truciciele!
Od: Kviat <k...@n...dla.spamu.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 29.09.2022 o 14:24, XL pisze:

> Moja empatia i emocjonalność

LOL
Twoja co?

??? ????? fiutinowska onuco.
I nie wracaj
Piotr

12. Data: 2022-10-01 14:22:27

Od: trybun <M...@j...cb> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 29.09.2022 o 14:24, XL pisze:

> Moja empatia i emocjonalność i bez kolejnego klocka Wajdy kiedyś mnie
> zabije.

Jak dla mnie to dość dobry reżyser. Koniunkturalista, ale dość rzetelny
w tym co robił.

13. Data: 2022-10-01 22:18:08

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

trybun <M...@j...cb> wrote:

> Jak dla mnie to dość dobry reżyser. Koniunkturalista, ale dość rzetelny
> w tym co robił.

Koniunkturalista to delikatne określenie na zwykłego sługusa czerwonej
propagandy - za ,,Lotną" i ,,Kanał" powinien w wolnej Polsce skończyć w
najlepszym przypadku jako cieć.

--
,,Słowo rozkazu porusza armie, słowo ,,wolność" - narody." Novalis, zw
zbioru Uczniowie z Sais.

14. Data: 2022-10-04 09:29:31

Od: trybun <M...@j...cb> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 01.10.2022 o 22:18, XL pisze:

> Koniunkturalista to delikatne określenie na zwykłego sługusa czerwonej
> propagandy - za ,,Lotną" i ,,Kanał" powinien w wolnej Polsce skończyć w
> najlepszym przypadku jako cieć.

Koniunkturalista to dobre określenie, gdy tylko solidarni zaczęli
rządzić w Polskę to zaraz postarał się o "Człowieka z żelaza". Ale
reżyser w sumie to polska  ligowa czołówka. Np z takiej sobie powieści
jak Ziemia Obiecana zrobił arcydzieło filmowe. Lotna i Kanał to też
super filmy. Niestety, ostatnio gdy zaczął sięgać po te zgrane do granic
możliwości schematy holyłudzkie to już istotnie istniał tylko dzięki
kuponom odcinanym  z swojej wcześniejszej twórczości.

15. Data: 2022-12-29 11:03:50

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

XL <i...@g...pl> wrote:
> Baterie do ,,elektryków" są ogromne i mają krótką trwałość. Jak tak dalej
> pójdzie, to już za chwilę pojawią się MILIONY trujących zużytych baterii z
> tych ,,ósmych ekocudów świata". GDZIE SIĘ TE GÓRY BATERII PODZIEJĄ?
>
> Ludzie to debilne barany, naprawdę - dadzą sobie imputować każde
> lobbystyczne gówno i jeszcze się tym jarają... ?

A tu już twarde elektro-eko-REALIA tego cudu nad cudami - supermegaekohałdy
nad hałdami?

https://wgospodarce.pl/informacje/90749-jak-e-auta-k
oncza-na-zlomowisku-i-nie-mowmy-juz-o-ekologii

https://spidersweb.pl/autoblog/samochody-elektryczne
-norwegia-naprawy/amp/

https://polskieradio24.pl/42/259/artykul/2956739,nor
wegia-auta-elektryczne-zaczynaja-przeszkadzac-minist
er-sugeruje-inne-formy-podrozowania

https://motoryzacja.interia.pl/wiadomosci/ciekawostk
i/newsamp-nowe-elektryki-na-zlom-nikt-nie-chce-ich-n
aprawiac,nId,4981870

--
,,Słowo ,,rozkaz" porusza armie, słowo ,,wolność" - narody." Novalis, ze
zbioru Uczniowie z Sais.

Najważniejsza obietnica wyborcza PiS.
Żegnaj, XX...XL-Elka!
Zima idzie.