Re: Najwieksze swiatowe oszustwo informacyjne - pluskwa milenijna ?

1. Data: 2000-01-03 08:25:52

Temat: Re: Najwieksze swiatowe oszustwo informacyjne - pluskwa milenijna ?
Od: s...@a...put.poznan.pl (Arkadiusz Danilecki ) szukaj wiadomości tego autora

In article <84pm4g$n4t$1@korweta.task.gda.pl>, Maciej Maczynski wrote:

[cut]
>przygotowani i wszystko sprawdzili ("so far so good" mysle sobie). Az tu
>nagle czlowiek mowi cos takiego: "zreszta mamy juz za soba sprawdzian: 9
>wrzesnie 1999" !!!???!!! Facetowi nawet powieka nie drgnela - ON W TO
>WIERZYL!!!!

To tez glupota nie do konca :) W starych bazach _podobnoz_ daty takie
jak 01, 99 itd byly zarezerwowane dla oznaczania nieprawidlowych wartosci,
nieskonczonosci itd. Inna sprawa ze co maja stare, dawno juz nieuzywane bazy
danych do Netii.

A.D.Danilecki "szopen"

hacker - maniak (najczesciej komputerowy), takze genialny programista,
ktos kto szybko potrafi napisac dobry program, ktos kto docenia wartosc
kodu; czesto mylony z crackerem, czyli wlamywaczem

1. Data: 2000-01-03 08:51:38

Od: "Artur M. Kaminski" <a...@c...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

> To tez glupota nie do konca :) W starych bazach _podobnoz_ daty takie
> jak 01, 99 itd byly zarezerwowane dla oznaczania nieprawidlowych wartosci,
> nieskonczonosci itd.

To prawda, przykład: 99-99-99.
Zgaduj zgadula, jaki to dzień?

Uwielbiam "podobno" i "dobrze" poinformowanych.

Artek

1. Data: 2000-01-03 09:21:00

Od: s...@a...put.poznan.pl (Arkadiusz Danilecki ) szukaj wiadomości tego autora

In article <uqZb4.10208$N3.240109@news.tpnet.pl>, Artur M. Kaminski wrote:

>To prawda, przykład: 99-99-99.
>Zgaduj zgadula, jaki to dzień?
>
>Uwielbiam "podobno" i "dobrze" poinformowanych.

Nie bylem pewien, dlatego napisalem ,,podobno''. Nawet z podkresleniem
Uwazasz ze w PSach jeszcze powinienem dodac : to podobno oznacza ze
do konca nie jestem pewien jak to bylo?

1. Data: 2000-01-03 09:46:56

Od: "Maciej Maczynski" <m...@x...de> szukaj wiadomości tego autora

Arkadiusz Danilecki <s...@a...put.poznan.pl> wrote in message
> [...]
> >

> To tez glupota nie do konca :) W starych bazach _podobnoz_ daty takie
> jak 01, 99 itd byly zarezerwowane dla oznaczania nieprawidlowych wartosci,

Mowiac "stara baza" masz prawdopodobnie na mysli Clippera. Zdazylem go juz
(na
szczescie) zapomniec, ale wydaje mi sie, ze bylo to "99:99:99", a nie
"09:09:99".
Moge sie mylic - niech sie wypowie jakis kliperowiec.

> nieskonczonosci itd. Inna sprawa ze co maja stare, dawno juz nieuzywane
bazy
> danych do Netii.

No wlasnie...

Pozdrawiam,
Maciej

1. Data: 2000-01-03 10:30:40

Od: "Artur M. Kaminski" <a...@c...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Nie bylem pewien, dlatego napisalem ,,podobno''. Nawet z podkresleniem
> Uwazasz ze w PSach jeszcze powinienem dodac : to podobno oznacza ze
> do konca nie jestem pewien jak to bylo?

Sam nie wiem. Mowa o znaczniku 99-99-99 a ty pisałeś:
> W starych bazach _podobnoz_ daty takie
> jak 01, 99 itd

Z kilku linijek listu trudno wyczytać ile kto wie na jaki temat, zwłaszcza
że listy idą z grup:
pl.comp.programming
pl.sci.psychologia
pl.misc.telefonia.gsm

Od "podobnoz" do "plotka" droga niedaleka.

Ale mam nadzieję że mnie zrozumiesz, takich "podobno" informacji tyle
słyszałem i czytałem że już niedobrze mi się robi. To tak jak ze starym
dowcipem że na placu Czerwonym ... resztę znasz.
Z takich "podobno" rozpętała się ta cała "pluskwiana" histeria.
A zresztą najlepszy tekst w temacie Y2K czytałem w liście czytelnika w
świątecznym numerze "wprost". Stek bzdur był "wprost" niewyobrazalny.

Artek

1. Data: 2000-01-03 11:21:46

Od: Michal Schulz <s...@a...amu.edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Mon, 3 Jan 2000, Artur M. Kaminski wrote:

> Z takich "podobno" rozpętała się ta cała "pluskwiana" histeria.
> A zresztą najlepszy tekst w temacie Y2K czytałem w liście czytelnika w
> świątecznym numerze "wprost". Stek bzdur był "wprost" niewyobrazalny.

Zacytuj prosze :-))) chetnie przeczytam

A tak a'propo ja slyszalem najlepszy tekst na temak Y2K w pewnym
telewizyjnym programie. Pan uczenie poinformowal ze komputer po roku 2000
jak zobaczy 00 to pomysli ze nie zostal wyprodukowany i sie nie
uruchomi.....

Lubie takie informacje.... ;-))

--
Michal Schulz
s...@a...amu.edu.pl

1. Data: 2000-01-03 15:03:43

Od: "Milo" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Artur M. Kaminski <a...@c...com.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:uqZb4.10208$N...@n...tpnet.pl...

> To prawda, przykład: 99-99-99.
> Zgaduj zgadula, jaki to dzień?
Muslalem ze najdluzszy miesiac ma 31 dni, a miesiecy jest 12.....:D

--
Milo
m...@p...onet.pl

1. Data: 2000-01-04 06:20:17

Od: Artur Kamiński <k...@o...wroc.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Muslalem ze najdluzszy miesiac ma 31 dni, a miesiecy jest 12.....:D

Dla dobrego programisty prawie nic nie jest niemożliwe.
A już na pewno dla jego szefa - ten to wierzy nawet w cudza - o ile sam je
wymyśli :))

Artek

Re: Najwieksze swiatowe oszustwo informacyjne - pluskwa milenijna ?
Odp: Najwieksze swiatowe oszustwo informacyjne - pluskwa milenijna ?
Re: Najwieksze swiatowe oszustwo informacyjne - pluskwa milenijna ?
Re: Odp: Najwieksze swiatowe oszustwo informacyjne - pluskwa milenijna ?
Odp: Najwieksze swiatowe oszustwo informacyjne - pluskwa milenijna ?