Re: Najwieksze swiatowe oszustwo informacyjne - pluskwa milenijna ?

1. Data: 2000-01-02 17:42:45

Temat: Re: Najwieksze swiatowe oszustwo informacyjne - pluskwa milenijna ?
Od: y...@p...org.pl (Jarek /Yossa/ Woloszyn) szukaj wiadomości tego autora

On Fri, 31 Dec 1999 18:32:28 GMT, expert <e...@f...onet.pl> wrote:
> Jezeli nie pojawia sie inne informacje,
> to pluskwa milenijna
> pozostanie najwiekszym swiatowym oszustwem informacyjnym 20 wieku.
> Na ktore daly sie nabrac miliardy Ziemian.

Ja tam żadnych zapasów na koniec świata nie robiłem. A Ty expierd tutaj
teraz nie narzekaj na oszustwo bo sam na tej grupie pisałeś jaka to
katastrofa nas spotka i jakie to Ty znasz firmy, które naprawiają soft.

FUT: pl.test

--
( Jarek Woloszyn ) ( y...@p...org.pl ) ( member of the GNU generation )
( HomePage http://dione.ids.pl/~yossa ) ( phone number: +48 606 322121 )