Nakladanie odzywek na wlosy

1. Data: 2003-12-07 09:03:04

Temat: Nakladanie odzywek na wlosy
Od: e...@u...net.pl (Evunia) szukaj wiadomości tego autora

Hello pl-rec-uroda,

od jakiegos czasu myje wlosy Seboradinem, a po nim nakladam odzywke,
takze Seboradin, do splukiwania. Czy moge na koniec, juz po tej
odzywce, nalozyc zupelnie inna odzywke, bez splukiwania ? Nie
wplynie to zle na wlosy, nie zaburzy oddzialywania samego
Seboradinu ?

--
Best regards,
Evunia mailto:e...@u...net.pl

--
Archiwum grupy: http://niusy.onet.pl/pl.rec.uroda

1. Data: 2003-12-08 08:23:46

Temat: Re: Nakladanie odzywek na wlosy
Od: e...@u...net.pl (Evunia) szukaj wiadomości tego autora

Hello Evunia,

Sunday, December 7, 2003, 10:03:04 AM, you wrote:

> [...]
E> odzywce, nalozyc zupelnie inna odzywke, bez splukiwania ? Nie
E> wplynie to zle na wlosy, nie zaburzy oddzialywania samego

Kurcze, zadnej odpowiedzi... :P ;)
Mam nadzieje, ze ktos jednak wie cos na ten temat i ze to tylko
weekend jest przyczyna milczenia w tej sprawie... Czekam nadal, i tak
nie mam innego wyjscia :D

--
Best regards,
Evunia mailto:e...@u...net.pl

--
Archiwum grupy: http://niusy.onet.pl/pl.rec.uroda

1. Data: 2003-12-08 09:18:48

Od: "Bam" <N...@k...chip.pl> szukaj wiadomości tego autora

Uzytkownik "Evunia" <e...@u...net.pl> napisal w wiadomosci
> [...]

> Mam nadzieje, ze ktos jednak wie cos na ten temat i ze to tylko
> weekend jest przyczyna milczenia w tej sprawie... Czekam nadal, i tak

Nie ma odpowiedzi bo trudno powiedziec.
Moge tylko powiedziec, ze jak uzywalam Seboradinu to wlasnie mialam splatane
wlosy.
A ze sa dlugie to po prostu jak zawsze nakladalam odzywke na koncówki i
splukiwalam.
Uwazalam ze specyfiki powinny dzialac glównie na cebulki.
Z tym ze mnie nie pomógl ani Petrole ani Seboradun wiec nie chcialam sie
wypowiadac. ;)

Pozdrawiam
Barbara

1. Data: 2003-12-08 09:36:49

Temat: Re[2]: Nakladanie odzywek na wlosy
Od: e...@u...net.pl (Evunia) szukaj wiadomości tego autora

Hello Bam,

Monday, December 8, 2003, 10:18:48 AM, you wrote:

B> Z tym ze mnie nie pomógl ani Petrole ani Seboradun wiec nie chcialam sie
B> wypowiadac. ;)

Dziekuje za odpowiedz i tak :)
Ale... Czy cos Ci pomoglo ?
Ja tez nie widze zadnych efektow, zuzylam juz Petrole, uzywalam Dercos
(czy Decros) i wiele innych takich... I nic :/

--
Best regards,
Evunia mailto:e...@u...net.pl

--
Archiwum grupy: http://niusy.onet.pl/pl.rec.uroda

1. Data: 2003-12-08 09:53:14

Temat: Re: Re[2]: Nakladanie odzywek na wlosy
Od: "Dunia" <d...@n...net> szukaj wiadomości tego autora

Evunia wrote:

>Ja tez nie widze zadnych efektow, zuzylam juz Petrole, uzywalam Dercos
>(czy Decros) i wiele innych takich... I nic :/

Ja uzywalam balsamu Petrole i pomogl jak najbardziej. Byly tu juz na ten temat
rozne opinie: od bardzo pozywtywnych po negatywne - poszukaj w archiwum grupy.

Dunia
archiwum i przeszukiwanie newsów
http://www.polnews.pl

1. Data: 2003-12-08 09:57:14

Od: "Bam" <N...@k...chip.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Evunia" <e...@u...net.pl> napisał w wiadomości

> Dziekuje za odpowiedz i tak :)
> Ale... Czy cos Ci pomoglo ?
> Ja tez nie widze zadnych efektow, zuzylam juz Petrole, uzywalam Dercos
> (czy Decros) i wiele innych takich... I nic :/

No więc właśnie...
Już walczę rok prawie i widzę jak mi się kucyk zmniejsza objętościowo.
Zaczełam od Seboradin, Radical. Petrole, WaX plus witaminy.
Skończyłam jak dotąd na ampułkach Dercos.
Widziałam po nich efekty po pierwszym miesiącu kuracji, a po skończeniu
drugiego znów pełno włosów wszędzie.
Wypadają cały dzień i wiją się za mną ;(((
Zaczełam jeść Silice i zalałam wódką zioła z przepisu domowego podawanego
miesiąc temu.
Muszą odstać jeszcze 10 dni i zaczynam smarowanie.
Swoją drogą już nic innego nie wymyślę bo dermatolog jest do niczego....
Wyjątkowo oporna jestem.
Pewnie to za to że zawsze miałam piękne, gęste włosy, których mi wszyscy
zazdrościli ;))) i to kara za zazdrość.

Pozdrawiam
Barbara

1. Data: 2003-12-08 10:14:17

Od: "Kasia Mikołajczyk" <k...@U...ceti.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Bam" <N...@k...chip.pl> napisał w wiadomości
> [...]
> Muszą odstać jeszcze 10 dni i zaczynam smarowanie.
> Swoją drogą już nic innego nie wymyślę bo dermatolog jest do niczego....

A może zwróć uwagę na to, co jesz? Chyba na pl.rec.kuchnia ktoś wspominał o
wypadaniu włosów podczas zastępowania cukru słodzikiem (wszędzie gdzie się
dało, nawet w ciastach) i innych tego typu zamiennikach. Po odstawieniu
słodzika problem z włosami przestał istnieć.
pzdr
Kasia

1. Data: 2003-12-08 11:03:09

Temat: Re[4]: Nakladanie odzywek na wlosy
Od: e...@u...net.pl (Evunia) szukaj wiadomości tego autora

Hello Dunia,

Monday, December 8, 2003, 10:53:14 AM, you wrote:

D> Ja uzywalam balsamu Petrole i pomogl jak najbardziej. Byly tu juz na ten temat
D> rozne opinie: od bardzo pozywtywnych po negatywne - poszukaj w archiwum grupy.

Nie musze szukac, Duniu, bo czytam Was na biezaco :)
Rozmowa o Petrole itp pojawila sie w sposob niezamierzony przeze mnie,
bo ja pytalam, czy mozna nakladac jedna odzywke po drugiej. Ale jesli
ktos zechce dorzucic swoja opinie, a moze tez dodac cos nowego przy
okazji, to chyba dobrze :) Archiwum, mimo, ze zawiera ogromne zasoby,
nie jest zbiorem _wszystkich_ mozliwych odpowiedzi na dany temat,
zawsze ktos moze nas zaskoczyc czyms nowym, na co czekamy od dawna ;)

--
Best regards,
Evunia mailto:e...@u...net.pl

--
Archiwum grupy: http://niusy.onet.pl/pl.rec.uroda

1. Data: 2003-12-08 11:04:15

Od: "Bam" <N...@k...chip.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Kasia Mikołajczyk" <k...@U...ceti.pl> napisał w
wiadomości news:br1jde$fea$1@druid.ceti.pl...
> [...]
> dało, nawet w ciastach) i innych tego typu zamiennikach. Po odstawieniu
> słodzika problem z włosami przestał istnieć.

Wlasnie, ze przestalam sie odchudzac juz dawno temu, jakies 1,5 oku temu.
Slodzikiem slodze herbate, ale cukrem nie moge bo wypijam herbaty gdzies z
2-3 litry dziennie i zyc bez niej nie moge, a cukru by wyszlo chyba 0,5 kilo
dziennie.
Za to jem ciastka, cukierki, czekolade, uwielbiam miesko, zupki, chlepek
wieloziarnisty, warzywka...
Oraz jogurty i serki pozeram.
Wiec jem duzo, tak jak kiedys.
Badania nawet sobie robiłam i wszystko jest w normie.
A może jakieś specjalistyczne badania są też?

1. Data: 2003-12-08 11:12:51

Temat: Re: Re[4]: Nakladanie odzywek na wlosy
Od: "Dunia" <d...@n...net> szukaj wiadomości tego autora

Evunia wrote:

>Rozmowa o Petrole itp pojawila sie w sposob niezamierzony przeze mnie,
>bo ja pytalam, czy mozna nakladac jedna odzywke po drugiej.

Nie wiem, czy _mozna_, ale ja bardzo czesto tak robilam, np. nakladalam jedna
odzywke, splukiwalam, a potem - zeby sie wlosy lepiej rozczesywaly - pryskalam
je jeszcze odzywka bez splukiwania. Nie zauwazylam zadnych negatywnych efektow.

Dunia

archiwum i przeszukiwanie newsów
http://www.polnews.pl

Oczyszczanie twarzy - pyt
Jakie tytuły ksiazek na temat fitness,aerobic itp?
Perfumy dla kobiety w ciazy
Sok z selera
Depilacja twarzy