Nalesniki z bananami

1. Data: 2002-09-07 10:23:28

Temat: Nalesniki z bananami
Od: "Tomasz Maranski" <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam

Jadlem kiedys nalesniki z nadzieniem bananowym i polewa czekoladowa. Czy
zna ktos moze przepis na wykonanie takiego wlasnie nadzienia.

--
Tomasz Maranski

1. Data: 2002-09-07 10:25:31

Temat: Re: Nalesniki z bananami
Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

On Sat, 7 Sep 2002 12:23:28 +0200, "Tomasz Maranski"
<m...@g...pl> wrote:

>Witam
>
> Jadlem kiedys nalesniki z nadzieniem bananowym i polewa czekoladowa. Czy
>zna ktos moze przepis na wykonanie takiego wlasnie nadzienia.

ja, w Tajlandii, m/w o polnocy, na ulicy jadlam nalesniki, do
ktorych byly wlozoene posiekane byle jak banany - im dojrzalsze
tym lepsze), popsikane mlekiem skondensowanym, zwiniete w rulon,
pokrojone, tez dosc byle jak i pjeszcze opsikane mlekiem
skondensowanym. niebo w gebie. pociachany banan w kontakcie z
goracym nalesnikiem nei stawia oiporow i sie rozmazuje w bardzo
smaczne mazidlo z kawalkami ;))

Trys, ide po mleko skondensowane, bo teraz za mna beda chodzic te
nalesniki ;))
K.T. - starannie opakowana

1. Data: 2002-09-07 10:41:12

Od: hmmm <k...@i...com> szukaj wiadomości tego autora

napisal:

> Jadlem kiedys nalesniki z nadzieniem bananowym i polewa czekoladowa. Czy
> zna ktos moze przepis na wykonanie takiego wlasnie nadzienia.

Witam.

Ja to robię tak:

Roztapiam na parze (do garnuszka wlewam wodę i ustawiam go na kuchni,
czekam aż woda zawże, nań (na garnuszek) stawiam żaroodporną miskę, do
której wrzucam produkty) 2 tabliczki gorzkiej czekolady, 250ml
słodkiej śmietanki deserowej i łyżeczkę cukru wanilinowego. Ubijam aż
zgęstnieje. Czasem dodaję kilka łyżeczek rumu.
Dojrzałe banany kroję w kostkę, dorzucam do nich posiekane orzechy
laskowe (trzeba uważać, w sklepach lubią być zjełczałe), mieszam w
misce.
Na naleśniki nakładam banany, zwijam w ruloniki, układam w
żaroodpornym półmisku, wysmarowanym lekko masłem, wkładam do
nagrzanego (+-160C) piekarnika na 10 minut. Upieczone układam na
talerzu, polewam sosem czekoladowym.
Jem.

hmmm

1. Data: 2002-09-07 15:51:58

Od: "Ula Dobies" <u...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "hmmm" <k...@i...com> napisał w wiadomości
> [...]

Widac, ze juz jest przepis na nalesniki z bananami.
Musisz sprobowac jeszcze innych. Mianowicie z malinami:
ciasto weglug gustu i podniebienia natomiast co co jest w srodku, hmm
pychotka ;-))
maliny - nie pogniecione lecz cale, do tego robisz z torebki bita smietane
lub jak masz dobra smietane to wykonac mozesz sam, jak juz smietana gotowa
to laczysz z tymi malinkami i zawijasz w rulonik lub w kopertke ( to i to
smakuje wismienicie :-)). Na wierz posypujesz cukrm pudrem i ..... zajadasz
sie.
My w domu to w sezonie czesto jemy, bo jest szybko, latwo i smakowicie :-)

Ula

1. Data: 2002-09-07 16:13:11

Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>My w domu to w sezonie czesto jemy, bo jest szybko, latwo i smakowicie :-)

wesze zaslupie...hurra!

Trys

K.T. - starannie opakowana

1. Data: 2002-09-07 17:03:24

Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

>smietane
>:-)

>czy tzn. ze Ula ma juz wjazd do CZS? :)))
>spokojnie, to moze tylko przypadek....
>
> Jola L-L

a jak uwazasz??? jedzenie zaslupia to juz pierwszy
krok...jedzenie wylacznei zaslupia to juzx trudny orzech, ale ta
kobieta ma pelna piwnice roznosci!!!!! wiec piwnica plus zaslupie
to juz-juz ;)))

mialam robic zupe krem groszkowy i co? zapomniala, hehehe, ale
dziecka jeszcze nie ma w domu...na razie odgraza sie, ze wroci no
to pojde i zorbie, niech bedzie ;))

Trys
K.T. - starannie opakowana

1. Data: 2002-09-07 19:57:15

Od: "Ula Dobies" <u...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

wiadomosci news:m7cknu4j9vc92vq8ba3f4elmgmvijg27rf@4ax.com...

Wiecie co? Nic nie rozumiem! :-) "wesze zaslupie" litosci... to jakies
skroty czy nowy jezyk? :-)
Gdzies jest tu etatowy tlumacz?
Ula

Wjazd? do czego mam wjazd? CZS? Hej napisz mi Jolu, co tam pisze :-O co za
przypadek... nic zlego chyba nie pisze, co? A moze sie powtarzam, albo cos.
Wy myslicie, ze jak jestescie bywalcami to wszyscy inni musza sie znac, ha
ha :-))))).
Pogadamy za 2 mieciace, dobra :-)
Ula

> a jak uwazasz??? jedzenie zaslupia to juz pierwszy
> krok...jedzenie wylacznei zaslupia to juzx trudny orzech, ale ta
> kobieta ma pelna piwnice roznosci!!!!! wiec piwnica plus zaslupie
> to juz-juz ;)))

no, jeszcze nie jeszcze mam pelnej, bo musze zrobic papryka, gruszki,
sliwki, na rajskie
jabluszka za pozno, no trudno, nie wyrobilam sie a moze zagapilam. Co to
znaczy "...wiec piwnica plus zaslupie" ?ZASLUPIE?
Ula

> mialam robic zupe krem groszkowy i co? zapomniala, hehehe, ale
> dziecka jeszcze nie ma w domu...na razie odgraza sie, ze wroci no
> [...]
i co zrobilas?
Ula

=-----

1. Data: 2002-09-07 20:28:25

Od: "Catalina" <c...@j...net> szukaj wiadomości tego autora

wiadomosci news:tqkjnusfudb5ql2be5a4r781kq0ea3tcrq@4ax.com...

> [...]
> skondensowanym. niebo w gebie. pociachany banan w kontakcie z
> goracym nalesnikiem nei stawia oiporow i sie rozmazuje w bardzo

Ja tez jadlam takowe w Bankoku - i jeszcze posypane wiorkami kokosowymi -
mniam

--
Catalina
icq #54287160

1. Data: 2002-09-08 08:46:59

Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

>Wiecie co? Nic nie rozumiem! :-) "wesze zaslupie" litosci... to jakies
>skroty czy nowy jezyk? :-)
>Gdzies jest tu etatowy tlumacz?
>Ula

ten-tego, myslalam, ze Jola Cie wprowadzila w arkana.... niech
nadrobi....
ja lepiehj nie, bo ja nie umiem krotko pisac, poza tym wychodze
na targ staroci, tralala

>i co zrobilas?
>Ula

zrobilam i wyszlo baaaardzo dobre i zielone. z grzaneczkami,
dziecko odmowilo zjedzenia, mowiac ze ona przecie kremow zupnych
nie jada...ciekawe od kiedy ;)))

Trys

K.T. - starannie opakowana

1. Data: 2002-09-08 16:48:28

Od: "Jola L-L" <j...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

wiadomosci news:nb9knusdud6d6ln6bkedmtopgg71m1gbit@4ax.com...

> wesze zaslupie...hurra!
>
> Trys

czy tzn. ze Ula ma juz wjazd do CZS? :)))
spokojnie, to moze tylko przypadek....

Jola L-L

sezon na pomidory i papryke
ser halloumi-gdzie znajde??????