Nalewka z węgierek.

1. Data: 2007-02-19 17:58:10

Temat: Nalewka z węgierek.
Od: "Andrzej W." <awa_wp@na_wp_oczywiscie.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,

Zrobiłem sobie w/w nalewkę (cukier, węgierki, alkohol).
Niestety ani aromat, ani smak mnie nie zachwycają.
Czy można dodać do tego jakąś zaprawę korzenną, czy coś takiego by
poprawić smak?
Czekam na propozycję.

Dziękuję,
Andrzej.

2. Data: 2007-02-19 18:09:49

Temat: Re: Nalewka z węgierek.
Od: "dr_stolz" <d...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Andrzej W." <awa_wp@na_wp_oczywiscie.pl> napisał w wiadomości
> [...]
> Niestety ani aromat, ani smak mnie nie zachwycają.
> Czy można dodać do tego jakąś zaprawę korzenną, czy coś takiego by

swieza kupa doda aromatu i wykwintnego smaku
Prosze,
dr_stolz

3. Data: 2007-02-19 18:31:06

Od: "JaMyszka" <f...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 19 Lut, 18:58, "Andrzej W." wrote:
> [...]
> Niestety ani aromat, ani smak mnie nie zachwycają.
> Czy można dodać do tego jakąś zaprawę korzenną, czy coś takiego by

Nalewki nigdy nie robiłam, ale wiem, że śliwki świetnie się komponują
z cynamonem i goździkami. Proponuję cały cynamon, bo zmielony daje
męty:]
Hmm... I może laska wanilii?

--
Pozdrawiam :)
JaMyszka

4. Data: 2007-02-19 19:06:30

Od: m...@y...com szukaj wiadomości tego autora

On 19 Lut, 17:58, "Andrzej W." <awa_wp@na_wp_oczywiscie.pl> wrote:
> Czy można dodać do tego jakąś zaprawę korzenną, czy coś takiego by
> poprawić smak?

Jan Cieślak, "Domowy wyrób win", str.308 - Rozdz. IX - Przepisy na
wódki półsłodkie i słodkie- Wódki ze śliwek. /Na pewno znajdziesz w
księgarni lub w Allegro - jest nawet nowe wydanie.
Chętnie napisałabym więcej, ale tu jest duuuużo o tym, nie wiem, co
wybrać :-)

http://www.youtube.com/w atch?v=jk33qVgCWmc
DO SYLI
Na zakończenie wielowątkowej dyskusji...
Uszkodzony Francis Francis x1 - POMOCY
Sheridan's