Tayberry

31. Data: 2002-10-05 18:16:09

Temat: RE: Tayberry
Od: a...@o...pl (Bogusław Radzimierski) szukaj wiadomości tego autora

Behalf Of haes

> Ufff, alem się spisał :)))
>
> Henio Skrok

Dziękuję, przyda się w przyszłym roku :-)
Pozdrawiam, Bogusław R.

32. Data: 2002-10-14 13:42:20

Od: Sunnie <a...@n...net> szukaj wiadomości tego autora

haes wrote:

> składniki: 1 kg derenia, 5 łyżek suszonych czarnych jagód, 1 kg
> cukru, 2 szklanki spirytusu 96%, 2 szklanki wódki czystej.
[ciach]
Też sobie zachowałam, nie wiem czy będę miała derenie (w sensie owoce) w
przyszłym roku czy kiedy indziej, ale przepis na pewno się przyda :)

--
Pozdrówki,
Słońce

"Czas jest sposobem w jaki natura zapobiega zdarzeniu się wszystkich
rzeczy naraz"

33. Data: 2002-10-14 13:45:01

Temat: Nalewki było Re: Tayberry
Od: Sunnie <a...@n...net> szukaj wiadomości tego autora

haes wrote:

> roze.

> zapewne przepisów jest wiele, ja korzystam z numeru specjalnego 2/2000
> miesięcznika Kuchnia ''dziadkowe nalewki, babcine przetwory''. Przepis
> zacytuję w odpowiedzi na post Bogusława w tym samym wątku.
[ciach]

A robił ktoś z Was może nalewki z przepisów podanych w książce "Domowy
wyrób win" (autora nie pomnę)?
Mój tato 'produkował' pieprzówkę wg. wspomnianej literatury, ale nalewek
nie...

34. Data: 2002-10-14 21:53:12

Temat: Re: Nalewki było Re: Tayberry
Od: "Basia Kulesz" <b...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Sunnie" <a...@n...net> wrote in message
> haes wrote:
>

> A robił ktoś z Was może nalewki z przepisów podanych w książce "Domowy
> wyrób win" (autora nie pomnę)?

Nie robiłam (ani derenia, ani winogron:( - chyba mnie wkrótce z grupy
wyproszą za takie braki ), ale książka gdzieś się pałęta, potrzebujesz
jakijś receptury?

Pozdrawiam, Basia.

35. Data: 2002-10-15 20:27:02

Od: Sunnie <a...@n...net> szukaj wiadomości tego autora

Basia Kulesz wrote:

> "Sunnie" <a...@n...net> wrote in message

> Nie robiłam (ani derenia, ani winogron:( - chyba mnie wkrótce z grupy
wyproszą za takie braki ), ale książka gdzieś się pałęta, potrzebujesz
> jakijś receptury?
Dopóki nie wyprosili odpowiem :). Książkę mam, chciałam tylko wiedzieć
jak z realizacją nalewek w praktyce :)

--

zbiornik na wode do podlewania
co to za roslina