Nałóg i biorezonans

21. Data: 2006-01-17 18:45:42

Temat: Re: Nałóg i biorezonans
Od: Kaja <k...@n...ma.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Tue, 17 Jan 2006 16:49:12 +0100, *Krzysztof (Suzuki Kokushu)*
<news:1a3zdlvdfha7d.1emkgdztx0lz6$.dlg@40tude.net> napisał(a):

> Naczelne są stadne. Cytując klasyka - w Zoo wszystkie zwierzęta zachowują
> się przywoicie, z wyjątkiem małp. Od razu widać pokrewieństwo.

LOL

--
Kaja

22. Data: 2006-01-17 20:08:38

Od: Mała Mi <p...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "ape" napisał ...

> hipmoza dziala bezposrednio na
> podswiadomosc (czyli z pominieciem ograniczen stawianych przez
> swiadomosc), a to duuuuuza roznica :-)

Tak, wiem ...
I dzięki temu pomaga uwolnić się nawet od uzależnienia
od dodawanego do papierosów amoniaku, który uzależnia
sto razy bardziej niż nikotyna. ;-)

Pozdrawiam !
Mała Mi

23. Data: 2006-01-17 20:26:54

Od: "ape" <a...@n...poczta.fm> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Mała Mi" <p...@t...pl> napisał w wiadomości

> Użytkownik "ape" napisał ...

> Tak, wiem ...
> I dzięki temu pomaga uwolnić się nawet od uzależnienia
> od dodawanego do papierosów amoniaku, który uzależnia
> sto razy bardziej niż nikotyna. ;-)

jaesuuu, laska! chcesz byc spalona na grupowym stosie "zachodniej nauki"
za takie herezje??
znawcy i ex-perci przeciez zajadle ujadali, ze amoniaku nie mozna
wtloczyc do papierosa, bo to gaz!
nie rozumiesz, ze jedynymi slusznymi srodkami sa: tab-ex, nikoretka i
lewatywa?
lewatywa jako jedyna nie jest oplacana przez koncerny farmakologiczne,
ale - jako srodek jeszcze "szwejkowy" - nie jest wsciekle negowana przez
pedalkowatych slugusow przemyslu pavulono-aptecznego.
kazda tania metoda terapeutyczna bedzie zajadle atakowana przez pieski
przemyslu tabletkowego, wiec nie opowiadaj, ze hipnoza, akupunktura czy
homeopatia jest wlasciwa.
oszczac, ze pomaga, ale nie jest weryfikowalna przez nauke tak scisla ja
medycyna.

btw. hipokrates by sie pewnie pochlastal, gdyby przypuszczal, ze
medycyna bedzie nauka scisla

--
pozdro
ape

24. Data: 2006-01-17 20:45:07

Od: Mała Mi <p...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "ape" <a...@n...poczta.fm> napisał ...

> znawcy i ex-perci przeciez zajadle ujadali, ze amoniaku nie mozna
> wtloczyc do papierosa, bo to gaz!

Nie znawczy (w liczbie mnogiej), tylko jeden
konkretny człowiek, nie zaciekle, tylko grzecznie,
nie ujadał tylko spytał (Ciebie zresztą),
jak sobie wyobrażasz wprowadzenie amoniaku
do papierosa. Reszta się zgadza. :-)
To, że nie potrafiłeś odpowiedzieć, również.

Pozdrawiam !
Mała Mi

25. Data: 2006-01-17 20:56:21

Od: "ape" <a...@n...poczta.fm> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> jak sobie wyobrażasz wprowadzenie amoniaku
> do papierosa. Reszta się zgadza. :-)
> To, że nie potrafiłeś odpowiedzieć, również.

jesli urazilem twoja wrazliwa duszyszczke - to bardzo przepraszam :-)
przeciez wyjasnilem, ze nie chodzi tu konkretnie o amoniak, czyz nie?
cieszy mie niezmiernie, ze reszta sie zgadza chociaz u kogos :)
pozostalym '[naukowcom' zalecam sprawdzenie portfeli lub ew. tel. 112
:P

--
pozdro
ape

26. Data: 2006-01-17 20:59:08

Od: scream <n...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Kaja napisał(a):
> Już w szkole średniej wszystkie paliły :-(
> Ale to bylo kiedyś. Teraz jest inaczej :-)

Powiem Ci, że teraz jest podobnie. W kwestii dziewczyn :)) Np. w mojej
byłej klasie proporcje kształtowały się 60%/40% (M/K), z czego wszystkie
dziewczyny - oprócz jednej - paliły, a z chłopaków paliło tylko dwóch. I
ogólnie, w całej szkole proporcje były podobne.

--
best regards,
scream (at)w.pl

27. Data: 2006-01-17 22:34:41

Od: Kaja <k...@n...ma.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Tue, 17 Jan 2006 21:59:08 +0100, *scream* <news:dqjlma$v9e$3@news.onet.pl>
napisał(a):

> [...]
> dziewczyny - oprócz jednej - paliły, a z chłopaków paliło tylko dwóch. I
> ogólnie, w całej szkole proporcje były podobne.

Chłopaki mają silniejsza wolę jeśli chodzi o papierosy. Mój brat nie pali
już wiele lat, teraz jest przeciwnikiem palenia. Kiedyś lekarz pomylił
wyniki badań brata z wynikami kogoś innego i wmówił bratu, że ma chorobę
Bergera. Kazał rzucić mu papierosy, powiedział, że w przyszłości może mieć
amputowane nogi. Brat tak się przestraszył, że od razu rzucil palenie.

--
Kaja

28. Data: 2006-01-18 09:13:38

Od: "tomm" <t...@p...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Już w szkole średniej wszystkie paliły :-(
> Ale to bylo kiedyś. Teraz jest inaczej :-) Teraz jest moda na amfetaminkę
> trawkę i extazy - podobno. Szczególnie w szkołach.

nie zgadzam sie, u mnie w podstawowce palilo moze z 50% osob,
z czego tylko 20% czesto,
natomiast w sredniej palilo maksymalnie tylko 10% !!!
w szkolach jak jest nie wiem, ale mam siostre w sredniej szkole
i ludziska tam wcale nie lykaja jakis swinstw,

poza tym, to ze wszyscy cos robia nizbyt madrego a wrecz
szkodliwego nie jest usprawiedliwieniem, zapewne uwage
i to zapewniam cie pozytywna zwrocila bys wiec na siebie
w szkole niepalac

pozdrawiam,

Tomek

29. Data: 2006-01-18 23:44:47

Od: "TP <WROC>" <y...@y...beep.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Koleżanki mnie uczyły palenia, bo dawniej była taka moda, że po prostu
> wypadało palić. No i się wreszcie nauczyłam.
> Tak, to prawda, teraz sama muszę z tego wyjść. Zrobiłam już trochę
> postępów,
> bo jak jestem wśród ludzi niepalących, to mogę się przez jakieś 3 godziny
> powstrzymać od palenia.

rzucaj, rzucaj ....biorac pod uwage wlasciwosci samoregeneracyjne organizmu
opisywane szeroko w literaturze w odniesieniu do palaczy ...jak bedziesz
umierac w wieku 80-85 lat, to bedziesz juz calkowice zdrowym czlowiekiem :)

Mój ojciec jest po dwóch wylewach zmiany w tk pomocy PILNE
Polećcie onkologa(rak jelita grubego)-Wrocław,Wa-wa, Bydgoszcz
gruźlica prosówka??
Rak piersi - co dalej po chemioterapii
prosze o wyprowadzenie z bledu