Rak piersi - co dalej po chemioterapii

1. Data: 2006-01-16 07:10:03

Temat: Rak piersi - co dalej po chemioterapii
Od: m...@y...com szukaj wiadomości tego autora

Witam,

moja Mama (l.66) jest leczona w Centrum Onkologii w W-wiez powodu raka piersi:
- operacja radykalna (08.05)
- leczenie uzupełniające:
6 kursów AC
Tamoxifen jako kontynuacja

Guz 2.5x3.2 cm. Histopatologicznie - rak zrazikowy, węzły makroskopowo nie
zmienione, mikroskopowo przerzuty w 2 z 23 węzłów.

HER 2 0
PGR +++ 100%
ER ++ 70%

Czy jest jakiś inny ośrodek, który miałby do zaproponowania coś jescze
(docetaksel?)?

Z góry dziękuję za pomoc,

Pozdrawiam,

M.

2. Data: 2006-01-20 15:32:50

Temat: Re: Rak piersi - co dalej po chemioterapii
Od: m...@y...com szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> PGR +++ 100%
> ER   ++ 70%
>
> Czy jest jakiś inny ośrodek, który miałby do zaproponowania coś jescze

Jeszcze raz, bo sprawa dla mnie naprawde istotna...

Pozdrawiam,

M.

3. Data: 2006-01-21 15:42:04

Temat: Odp: Rak piersi - co dalej po chemioterapii
Od: "nasze zdrowie" <n...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Wszelkie stany neo mają swoje przyczyny. Należy je zdiagnozować i
usunąć.Popatrz www.paramed.waw.pl

Użytkownik <m...@y...com> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:0...@n...onet.pl...

> Jeszcze raz, bo sprawa dla mnie naprawde istotna...
>
> Pozdrawiam,
>
> M.

prosze o wyprowadzenie z bledu
Gdzie się wykastrować?
placebo a wiek
Założona korona 4 miesiące temu i teraz cos boli
helikobakter-pomocy