helikobakter-pomocy

1. Data: 2006-01-15 19:18:55

Temat: helikobakter-pomocy
Od: "arti" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

czy moze mi ktos pomoc z ta bakteria bo juz nie daje sobie rady
bralam juz rozne antybiotyki w połączeniu krzyzowym i ciagle sie ona
reaktywuje
co mam robic moze macie jakiegos specjaliste od helikobaker a moze jakis
cudowny sposob
na ta bakterie, prosze pomocy bo wciaz chudne i mysle ze pewnego dnia umre
jak nikt mnie
nie wyleczy

2. Data: 2006-01-15 19:37:13

Temat: Re: helikobakter-pomocy
Od: "J" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "arti" <a...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
> cudowny sposob
> na ta bakterie, prosze pomocy bo wciaz chudne i mysle ze pewnego dnia umre

Niestety nie ma cudownego leku na helicobacter pylori, ale tez jeszcze nie
słyszałem żeby ktoś umarł z powodu zakażenia tą bakterią :) a zakażone jest
od 70 do 80% populacji ludzi na świecie.
W leczeniu choroby wrzodowej wywołanej przez HP lekarz może zastosować
następujące zestawy leków: Omeprazol (Pantoprazol), Amoksycylinę i
Klarytromycynę przez 7 dni lub Omeprazol (Pantoprazol), Amoksycylinę i
Metronidazol przez 14 dni. Jeśli nie uzyska pozytywnego wyniku leczenia,
może podać inne kombinacje, np. koloidalny cytrynian bizmutu, Tetracylinę i
Metronidazol przez 14 dni lub Ranitydynę, Amoksycylinę i Metronidazol, także
przez 14 dni. Kurację taką może zalecić wyłącznie gastrolog, do którego
należy decyzja o wyborze leków, a potem obserwacja skuteczności leczenia.
Niestety na niektóre antybiotyki, np. Metronidazol, bakterie zdążyły się w
dużej mierze uodpornić. Jeśli któryś z podanych schematów leczenia nie
odniesie pozytywnych skutków, wtedy trzeba powtórzyć kurację z innym
zestawem leków.
Dobrze jest też zrezygnować z kawy, herbaty i palenia papierosów - to
łagodzi objawy choroby.
pozdr. Jacek

Vigantol - prosba.
trudno gojące się rany - zakażenie krwii?
ginekolog w warszawie w LUXMEDZIE
implanty stomatologiczne a - rentgen tomografia rezonans
implanty stomatologiczne a - rentgen tomografia rezonans