ginekolog w warszawie w LUXMEDZIE

1. Data: 2006-01-15 14:38:56

Temat: ginekolog w warszawie w LUXMEDZIE
Od: "Marta K." <m...@i...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

czy ktos moglby mi podac namiar (nazwisko) DOBREGO!! ginekologa
przyjmujacego w Luxmedzie w warszawie???

2. Data: 2006-01-15 21:50:28

Temat: Re: ginekolog w warszawie w LUXMEDZIE
Od: "kathi" <k...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

> czy ktos moglby mi podac namiar (nazwisko) DOBREGO!! ginekologa
> przyjmujacego w Luxmedzie w warszawie???

dr kanonowicz

3. Data: 2006-02-06 20:01:28

Od: "Marta K." <m...@i...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

bylam, polecam!! pelen profesjonalizm. dzieki za namiar
pzdr

Użytkownik "kathi" <k...@v...pl> napisał w wiadomości

> dr kanonowicz

implanty stomatologiczne a - rentgen tomografia rezonans
implanty stomatologiczne a - rentgen tomografia rezonans
Badanie śladu biologicznego-Czy to dowód zdrady?
Klecznik
szukam kardiologa w Łodzi