Badanie śladu biologicznego-Czy to dowód zdrady?

1. Data: 2006-01-15 12:32:33

Temat: Badanie śladu biologicznego-Czy to dowód zdrady?
Od: Emil <e...@y...com> szukaj wiadomości tego autora

Witam wszystkich ,bardzo proszę o poradę-mam następujący problem.
Jestem zainteresowany wykonaniem badania pewnego śladu biologicznego,
znalezionego na damskiej bieliźnie. Moja żona była w delegacji
służbowej, z szefem przez 9 dni. Wiem,że z nim wcześniej romansowała
w biurze (dowiedziałem się tego od pewnej osoby z jej otoczenia).
Ponieważ pewnego dnia nie mogłem się do niej dodzwonić, a wiem że ona
nigdy nie wyłącza telefonu , powziąłem podejrzenia, że coś jest nie
w porządku , tym bardziej,że szef pochwalił się tej zaufanej osobie w
biurze że pobyt w delegacji "był wyśmienity" i wiem też, że ma dobre
układy z moją żoną.Dowiedziałem się tego już następnego dnia po
przyjeździe od zaufanej osoby . Postanowiłem więc po cichu sprawdzić
jej prywatne rzeczy po przyjeździe i na jednej parze majtek znalazłem
podejrzany , białawy ślad. Poniższe linki podaje adresy do zdjęć w
wysokiej rozdzielczości,
http://img470.imageshack.us/img470/1157/pict0047wyci
ete3fy.jpg
http://img497.imageshack.us/img497/2476/pict0029wyci
ete7eh.jpg chciałbym
zapytać o kilka rzeczy (proszę odpowiedzieć na każde pytanie):

1.Czy męskie nasienie może zostawić taki ślad?
2.Jeśli tak, to czy na tej podstawie można określić, dane mężczyzny takie jak wiek,
wzrost, kolor skóry, kolor oczu, kolor włosów?
3.Czy istnieją inne wydzieliny, które mogą zostawić taki białawy
ślad(niech kobiety się wypowiedzą)?
4.W jaki sposób można zbadać, czy jest to męskie nasienie?
5.Ile czasu od momentu gdy ten ślad powstał,można stwierdzić, co to
jest za wydzielina?
6.Ile kosztuje takie badanie?
7.Czy tą parę majtek należy przechowywać w zamkniętym worku, albo w
jakichś innych specyficznych warunkach ?
8.Gdzie można dokonać takiej ekspertyzy?

Jeszcze wierzę,że to może jakieś upławy, ale
Bardzo proszę o szczere odpowiedzi na każde z pytań.
Wszelkie uwagi bardzo mile widziane,zwłaszcza kobiet
Z góry serdecznie dziękuję
Emil

2. Data: 2006-01-15 12:55:49

Temat: Re: Badanie ?ladu biologicznego-Czy to dowód zdrady?
Od: Paweł Roszkiewicz <q...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Emil napisał(a):
> 2.Jeśli tak, to czy na tej podstawie można określić, dane mężczyzny
> takie jak wiek, wzrost, kolor skóry, kolor oczu, kolor włosów?

szczerze mówiąc wątpię aby udało ci się dojść takich rzeczy - prędzej
jesteś w stanie porównać ewentualny materiał genetyczny z domniemanym
"dawcą", niż na podstawie haploidalnego genomu odtworzyć fenotyp
mężczyzny (farbowanie włosów - kolor włosów odpada, solarium - pełen
przekrój kolorów skóry, wzrost w dużej mierze wynik trybu życia w
młodości, a wieku chyba wogóle nie da rady)

pozdrawiam
Paweł

PS z całego serca życzę aby to okazało się jakąś niegroźną chorobą żony...

3. Data: 2006-01-15 13:06:30

Od: Lia <L...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2006-01-15 13:55:49 w sprzyjających i niepowtarzalnych okolicznościach
przyrody grupowicz *Paweł Roszkiewicz* skreślił te oto słowa:

> PS z całego serca życzę aby to okazało się jakąś niegroźną chorobą żony...

Hmmm, ciekawe po czym wnioskujesz, ze ten slad może swiadczyc o jakiejs
chorobie...

Swoją drogą, to raczej żonie należałoby zyczyć, żeby sie okazało, ze jej
mąz ma takie nietuzinkowe poczucie humoru. Bo jesli to nie dowcip to raczej
mąż ma chorobę, i to raczej nie niegroźną.

--
Lia GG 1516512 ICQ 166035154 JID i...@j...org

nie wie nic o usenecie, kto nie pisał na teście /KAnusia/

4. Data: 2006-01-15 13:15:22

Od: Emil <e...@y...com> szukaj wiadomości tego autora

> PS z całego serca życzę aby to okazało się jakąś niegroźną chorobą żony...

Czy to Twoim zdaniem oznacza,że ten ślad to jednak niestety nasienie?
Proszę, odpowiedz szczerze-nie jestem dobry w czytaniu między wierszami.
Mam mocną psychikę (m.in. dlatego mam zielony pas w kyokushinkai-kan)
więc nie musisz się obawiać,że skoczę pod tramwaj z tego powodu ;).
Wielkie dzięki za Twe informacje.... Pozdrawiam
Emil

5. Data: 2006-01-15 13:39:10

Od: Paweł Roszkiewicz <q...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Emil napisał(a):
> [...]
> więc nie musisz się obawiać,że skoczę pod tramwaj z tego powodu ;).
> Wielkie dzięki za Twe informacje.... Pozdrawiam

nie mam pojęcia dlatego nic na ten temat nie pisałem

6. Data: 2006-01-15 13:40:45

Od: Paweł Roszkiewicz <q...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Lia napisał(a):

> [...]
> mąz ma takie nietuzinkowe poczucie humoru. Bo jesli to nie dowcip to raczej
> mąż ma chorobę, i to raczej nie niegroźną.

każdemu należy życzyć zdrowia (fizycznego i psychicznego)
dlatego życzę Emilowi aby okazało się, że to była jakaś niegroźna
infekcja i upław a aby on dał sobie wtedy na wyluzowanie i zaufał żonie

pozdrwaiam

7. Data: 2006-01-15 13:43:56

Od: Lia <L...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2006-01-15 14:40:45 w sprzyjających i niepowtarzalnych okolicznościach
> [...]

> dlatego życzę Emilowi aby okazało się, że to była jakaś niegroźna
> infekcja i upław a aby on dał sobie wtedy na wyluzowanie i zaufał żonie

No dobrze, to żonie życzmy, żeby w końcu się skusiła na wkładki
higieniczne, a Emilowi żeby poczytał o fizjologicznym śluzie z pochwy.

W ramach odstresowania niech się pobawi i sprawdzi jak wygladają ślady po
spermie na materiale ;)

8. Data: 2006-01-15 14:16:11

Od: scream <n...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Emil napisał(a):
> Czy to Twoim zdaniem oznacza,że ten ślad to jednak niestety nasienie?

Może to po prostu jakieś plamienie? Zdarza się.

--
best regards,
scream (at)w.pl

9. Data: 2006-01-15 14:28:12

Od: Paweł Roszkiewicz <q...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Lia napisał(a):
> No dobrze, to żonie życzmy, żeby w końcu się skusiła na wkładki
> higieniczne, a Emilowi żeby poczytał o fizjologicznym śluzie z pochwy.

pisałem tak jak pisałem ponieważ za cholere nie mam pojecia jak wygląda
ani fizjologiczny ani patologiczny - nawet nie pomyślałem o tak błahej
możliwości jak zwykła fizjologia plus np. brak sklepu lub czasu

ale dobra - już nic więcej do dyskusji i tak nie wniosę

10. Data: 2006-01-15 16:38:13

Od: Lia <L...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2006-01-15 15:28:12 w sprzyjających i niepowtarzalnych okolicznościach
przyrody grupowicz *Paweł Roszkiewicz* skreślił te oto słowa:

> nawet nie pomyślałem o tak błahej
> możliwości jak zwykła fizjologia plus np. brak sklepu lub czasu

Upewnię się - studiujesz medycynę, tak? :)
--
Lia GG 1516512 ICQ 166035154 JID i...@j...org

nie wie nic o usenecie, kto nie pisał na teście /KAnusia/

Klecznik
szukam kardiologa w Łodzi
problem skórny
Wstawienie zeba.
tabletki antykoncepcyjne i okres ktory byl ale znikl