Naloty na dnach garnków

1. Data: 2008-02-09 23:51:12

Temat: Naloty na dnach garnków
Od: "*piotr'ek*" <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jest jakiś sposób na szybkie i sprawne usunięcie brązowych syfów od gazu z
kilkuletnich garnków. Wiem, że można szorować, ale komu by się chciało?

--
*piotr'ek*
Jedyne niezależne Forum Renault Laguny

2. Data: 2008-02-10 00:19:39

Temat: Re: Naloty na dnach garnków
Od: "nietuski" <n...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "*piotr'ek*" <p...@g...pl> napisał w wiadomości
> Jest jakiś sposób na szybkie i sprawne usunięcie brązowych syfów

kupa?

3. Data: 2008-02-10 03:08:39

Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

"nietuski" <n...@g...pl> wrote in message

> Użytkownik "*piotr'ek*" <p...@g...pl> napisał w wiadomości
>
> kupa?

PPG

4. Data: 2008-02-10 09:59:27

Od: "*piotr'ek*" <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> kupa?

Gorzej!

5. Data: 2008-02-10 10:10:50

Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

"*piotr'ek*" <p...@g...pl> wrote in message

> Gorzej!

Stęchły pedros.

6. Data: 2008-02-10 18:04:27

Od: "Gosia" <g...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "*piotr'ek*" <p...@g...pl> napisał w wiadomości
> Jest jakiś sposób na szybkie i sprawne usunięcie brązowych syfów od gazu z
> kilkuletnich garnków. Wiem, że można szorować, ale komu by się chciało?

wsadź do zamrażalnika na 2-3 doby, po zmrożeniu te przypalanki same odchodzą
podczas zzwykłego mycia. Odkryłam tą metodę przypadkowo jak mąż zamroził
jedzenia w garnku bo nie chciało mu się przekładać.

Pozdrowienia
GOSIA

7. Data: 2008-02-10 21:19:54

Od: "*piotr'ek*" <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> wsadź do zamrażalnika na 2-3 doby

DZIEKI!

8. Data: 2008-02-11 00:36:24

Od: Ikselka <i...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sun, 10 Feb 2008 00:51:12 +0100, *piotr'ek* napisał(a):

> Jest jakiś sposób na szybkie i sprawne usunięcie brązowych syfów od gazu z
> kilkuletnich garnków. Wiem, że można szorować, ale komu by się chciało?

Nie rozśmieszaj mnie :-D
Codziennie czyszczę z sadzy (!!!) dna moich stalowych garnków, ponieważ 3/4
roku gotuję na kuchni opalanej drewnem a nawet czasem węglem, co jest
szczególnie paskudne w skutkach jeśli chodzi o dna naczyń. Organicznie nie
cierpię jakichkolwiek zabrudzeń na dnach (dna muszą błyszczeć - mam takie
natręctwo nieszkodliwe), no to biorę rękawiczki gumowe, zmywak/czyścik
stalowy oraz proszek czyszczący - i heja. A Tobie się nie chce od czasu do
czasu wyczyścić tych delikatnych brązowych chmurek??? - kup sobie w Lidl'u
płyn do czyszczenia piekarników albo dowolny proszek czyszczący (taki w
wysokim pojemniku z dziurkami w wieczku) oraz metalową watę i już po
problemie.

Prośba o przepis na pieczeń wołową
prosba
To jeden z tych co tu smieca
Gdzie można w Polsce kupić Stroopwafels'y
... z kurczaka