Zakład Stolarski Sitko z Krakowa - opinie

1. Data: 2008-02-10 13:04:25

Temat: Zakład Stolarski Sitko z Krakowa - opinie
Od: n...@k...pl szukaj wiadomości tego autora

Witam,

Czy ktoś ma może jakieś doświadczenia ze współpracy z Zakładem
Stolarskim Witolda Sitko (www.zakładstolarski.pl)? Mają małą
ekspozycję z meblami kuchennymi na Zakopiance.

Chciałem u nich robić kuchnię, ale na razie współpraca idzie kiepsko.
Zaczęliśmy rozmawiać pod koniec grudnia, wpłaciłem 500zł zaliczki na
wykonanie projektu, ale mamy już luty a ja nie dostałem jeszcze żadnej
poważnej propozycji jak kuchnia miałaby wyglądać.

Nie wiem z czego to wynika - czy są tak bardzo zawaleni robotą, czy po
prostu niesolidni?
Warto poczekać?

pozdrawiam
Bartek Knapek

2. Data: 2008-02-10 13:10:48

Temat: Re: Zakład Stolarski Sitko z Krakowa - opinie
Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik napisał(a):

> [...]
> poważnej propozycji jak kuchnia miałaby wyglądać.
>
> Nie wiem z czego to wynika - czy są tak bardzo zawaleni robotą, czy po

Wiele osób nacięło się na ten zakład. Znani są z tego, że przeciagają na
siłe termin realizacji i czekają, aż klient da sobie spokój. Proponuje iść
na milicję.

3. Data: 2008-02-10 15:00:48

Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Diabełson napisał(a):

> ja mam tego dość, nawet na ten temat masz coś do powiedzenia

Czytam codziennie Talmud i dlatego taki mondry jestem!

4. Data: 2008-02-10 17:32:36

Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Diabełson napisał(a):

> aj, aj, evenu shalom alehem mądry Cadyku

wybaczam

5. Data: 2008-02-10 17:56:40

Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Panslavista" <p...@w...pl> wrote in message

> Wiele osób nacięło się na ten zakład. Znani są z tego, że przeciagają na
> siłe termin realizacji i czekają, aż klient da sobie spokój. Proponuje iść
> na milicję.

Zaczynasz parchu przekraczać granice.

6. Data: 2008-02-10 19:58:44

Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Panslavista napisał(a):

> "Panslavista" <p...@w...pl> wrote in message

> Zaczynasz parchu przekraczać granice.

Puszczają ci nerwy, obcięty naplecie.

7. Data: 2008-02-11 06:27:32

Od: Szymuś <pwdi_@_friko3.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

CZy to Tobie ukradli telefon, czy im ?
CZy nie prościej zadzwonić albo pójść do zakładu ?

--
"Podwładny winien mieć przed obliczem przełożonego
wygląd lichy i durnowaty tak,

Ukaz cara Rosji, Piotra I z 2 grudnia 1708r.

8. Data: 2008-02-11 15:25:47

Od: n...@k...pl szukaj wiadomości tego autora

...milczenie jest złotem

--
słowo na dziś: grafoman

9. Data: 2008-02-11 15:49:28

Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik napisał(a):

> ...milczenie jest złotem

i dlategoś biedny

słowo na dziś - wypierdalaj!

Naloty na dnach garnków
Prośba o przepis na pieczeń wołową
prosba
To jeden z tych co tu smieca
Gdzie można w Polsce kupić Stroopwafels'y