Nam każą zamykać...

11. Data: 2022-03-05 11:02:43

Temat: Re: Nam każą zamykać...
Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

trybun <M...@j...cb> wrote:
> [...]
atomu-na-razie-wracaja-do-wegla,547084.html

> Mam tylko jedną prośbę - nie prowokujmy/cie silniejszych, nie
> wstawiajmy/cie prowokacyjnie d*py i nie prośmy/cie się o kopniaki w nią.
> Naprawdę dla mnie Polaka postawa polskiego rządu jest żenująca.

Dla mnie nie. Rząd działa stosownie do tego, jak sobie zażyczyło
społeczeństwo - bo to ono chciało wejścia Polski do Hunii, więc teraz musi
godzić się na spady z hunijnego stołu. Rząd do nic nie ma do zgadzania się
lub niezgadzania. Społeczeństwo odbiera to, czego chciało. Rząd nie może
stanąć w opozycji do zachceń społeczeństwa.
Chciało społeczeństwo do Hunii, to se w niej jest. A że zonk? No cóż, nie
dla mnie, bo ja potrafiłam przewidzieć, jak będziemy traktowani i dlatego
byłam przeciw członkostwu. Widać jednak głupki w Polsce są w przewadze,
skoro wynik referendum przesądził o wejściu ?

--
POLSKI LWÓW FOREVER!

12. Data: 2022-03-06 16:35:37

Od: trybun <M...@j...cb> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 05.03.2022 o 11:02, XL pisze:

> [...]
> byłam przeciw członkostwu. Widać jednak głupki w Polsce są w przewadze,
> skoro wynik referendum przesądził o wejściu ?

Ja tylko tak odnośnie tego wchodzenia Putina do Polski.  Co do
zachowania rządu wobec Unii na tą chwilę nie mam uwag.

13. Data: 2022-03-06 21:09:02

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

trybun <M...@j...cb> wrote:

> Ja tylko tak odnośnie tego wchodzenia Putina do Polski.  Co do
> zachowania rządu wobec Unii na tą chwilę nie mam uwag.

Jeżeli Polska nie zapłaci tych ogromnych bezprawnie uchwalonych kar - też
nie będę ich mieć.

--
POLSKI LWÓW FOREVER!

14. Data: 2022-03-08 09:42:08

Od: trybun <M...@j...cb> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 06.03.2022 o 21:09, XL pisze:

> Jeżeli Polska nie zapłaci tych ogromnych bezprawnie uchwalonych kar - też
> nie będę ich mieć.

Pytanie tylko czy one są bezprawne? Polska zdaje się coś podpisywała,
coś deklarowała na piśmie, tak przynajmniej coś tam mi się obiło o uszy.

15. Data: 2022-03-09 13:51:51

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

trybun <M...@j...cb> wrote:

> Pytanie tylko czy one są bezprawne?

Tak, są. Kara za niewstrzymanie wydobycia w Turowie jest sprzeczna z prawem
unijnym i została orzeczona jednoosobowo.

> Polska zdaje się coś podpisywała,
> coś deklarowała na piśmie, tak przynajmniej coś tam mi się obiło o uszy.

Konkrety?

--
POLSKI LWÓW FOREVER!

16. Data: 2022-03-13 09:34:56

Od: trybun <M...@j...cb> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 09.03.2022 o 13:51, XL pisze:

> Tak, są. Kara za niewstrzymanie wydobycia w Turowie jest sprzeczna z prawem
> unijnym i została orzeczona jednoosobowo.

Ale to Czesi mają rację. Sam mieszkam niedaleko takiej kopalni. Jest to
szkodnik który dewastował całą okolicę.

> Konkrety?

Deklaracja,  chyba do 2050r całkowite odejście od węgla. Oczywiście
etapami, a z tych etapów się chyba nie wywiązujemy. Na pewno nie jest
tak że to Unia sama coś nam nakazała i teraz gdy się  z tego nie
wywiązujemy nakłada kary.

17. Data: 2022-03-13 09:55:11

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

trybun <M...@j...cb> wrote:

> Ale to Czesi mają rację. Sam mieszkam niedaleko takiej kopalni. Jest to
> szkodnik który dewastował całą okolicę.

Jak zdewastował?

> [...]
> etapami, a z tych etapów się chyba nie wywiązujemy. Na pewno nie jest
> tak że to Unia sama coś nam nakazała i teraz gdy się  z tego nie

Kary za niedotrzymanie DEKLARACJI? Deklaracje to są TYLKO deklaracje, nie
traktaty ani umowy. UE ,,deklarowała" Polsce m.in. bezwarunkową równość z
innymi państwami w dostępie do unijnych pieniędzy, aż tu nagle zonk!,
samowolnie warunkuje ją WŁASNYM WIDZIMISIEM co do naszej ,,praworządności"
:)

Poza tym - a co to będzie do 2049? Kto to wie? Putin trochę postraszył i
Niemcy już teraz wracają do węgla, odkurzają starannie zakonserwowane
kopalnie.

Wracając do bandycko uchwalonej kary za Turów - Polska płacić jej nie
będzie, zwłaszcza że obecnie jest już płatnikiem netto do UE. Jeżeli UE
odliczy karę za Turów od unijnych pieniędzy dla Polski, Polska odbierze
sobie ten ubytek z wysokości swojej ,,unijnej" składki :)

--
POLSKI LWÓW FOREVER!

18. Data: 2022-03-13 10:43:06

Od: Kviat <k...@n...dla.spamu.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 13.03.2022 o 09:55, XL pisze:

> [...]
> innymi państwami w dostępie do unijnych pieniędzy, aż tu nagle zonk!,
> samowolnie warunkuje ją WŁASNYM WIDZIMISIEM co do naszej ,,praworządności"

Polska deklarowała bezwarunkowe przestrzeganie prawa, aż tu nagle zonk!,
samowolnie łamie prawo i przez własne WIDZIMISIĘ nie dostanie pieniędzy.

> zwłaszcza że obecnie jest już płatnikiem netto do UE.

No jasne :)
I dlatego teraz tak rozpaczacie z powodu braku wypłaty z UE.
To logiczne.

Idź w chuj ruski trollu. I nie wracaj.
Piotr

19. Data: 2022-03-13 12:40:34

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Kviat <k...@n...dla.spamu.pl> wrote:

> Polska deklarowała bezwarunkowe przestrzeganie prawa, aż tu nagle zonk!,
> samowolnie łamie prawo i przez własne WIDZIMISIĘ nie dostanie pieniędzy.

Ty po prostu nie rozumiesz pojęcia ,,prawo". Ty rozumiesz tylko ,,lewa! lewa!
lewa!" ?

> No jasne :)

No ?

> I dlatego teraz tak rozpaczacie z powodu braku wypłaty z UE.
> To logiczne.

Mało. Nie ma żadnego ,,braku wypłaty z UE". Jedyne, czego nie ,,wypłacono",
to twoje upodażenie, tuskopiesku merkelowski ?

> Idź w chuj ruski trollu. I nie wracaj.

Klasa ?

--
POLSKI LWÓW FOREVER!

20. Data: 2022-03-18 17:25:20

Od: trybun <M...@j...cb> szukaj wiadomości tego autora

> Jak zdewastował?

Generalnie chodzi o obniżenie poziomu wód gruntowych. Powysychane
jeziora, pousychana roślinność. Krajobraz iście księżycowy.

> [...]
> odliczy karę za Turów od unijnych pieniędzy dla Polski, Polska odbierze
> sobie ten ubytek z wysokości swojej ,,unijnej" składki :)

Oczywiście, wśród poważnych ludzi deklaracja więcej znaczy niż papier.
Nie wiem czy Unia zadeklarowała czas w jakim się z nimi zrównamy, jeżeli
tak faktycznie było i deklaracja nie została dotrzymana to trzeba nam
oddać sprawę do tego samego sadu który orzekał w tej pierwszej kwestii.

Ja nie miałem nigdy wątpliwości że Unia przyjmuje nas w swoje szeregi
aby nam robić dobrze.

Prawda w oczy kole?
Ciekawe, choć niezaskakujące ani trochę.
Kolejny wirus
Gorzki łyk historii.
Trele morele.