Namaszczony w spiaczce ateista w szoku...

21. Data: 2013-12-06 19:02:33

Temat: Re: Namaszczony w spiaczce ateista w szoku...
Od: Trybun <I...@j...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2013-12-03 22:58, Ikselka pisze:
> [...]
tobie podczas snu ciebie obrzezali i zrobili z ciebie rabina, to co też nic by ci się
nie stało?
> Chyba nie zrozumiałeś żarciku :-)

Wyczułem ironię, ale przyznam że jej istoty już nie.:-[

> A mogło być tak pięknie - czyli odwrotnie.

Ano - mogło...

22. Data: 2013-12-07 09:10:15

Od: m...@g...com szukaj wiadomości tego autora

W dniu piątek, 29 listopada 2013 10:29:35 UTC+1 użytkownik Trybun napisał:
> [...]
tobie podczas snu ciebie obrzezali i zrobili z ciebie rabina, to co teďż˝ nic by ci
si� nie sta�o?

> A co - obrazi�e� si� na Boga?

Et. Zacznam kolekcjonować przynaleznosci. ;)

23. Data: 2013-12-07 09:11:15

Od: m...@g...com szukaj wiadomości tego autora

W dniu piątek, 29 listopada 2013 22:10:16 UTC+1 użytkownik Ikselka napisał:

tobie podczas snu ciebie obrzezali i zrobili z ciebie rabina, to co też nic by ci się
nie stało?

> A co! Obrazić się już nie wolno?
>
> ;-PPP

Obraza Boska! ;)

24. Data: 2013-12-07 09:14:49

Od: m...@g...com szukaj wiadomości tego autora

W dniu wtorek, 3 grudnia 2013 22:40:52 UTC+1 użytkownik Trybun napisał:

> [...]
>

> Obrazić oczywiście wolno, ale trzeba mieć powody. Dla mcxxxx jedynym
>
> powodem wydaje się być to że Bóg nie spełnia jego oczekiwań.

O-czekiwania maja to do siebie ze się na nie czeka. Czasem długo...
Nie boj nic -w końcu się doczekasz! ;P

25. Data: 2013-12-07 09:16:47

Od: m...@g...com szukaj wiadomości tego autora

W dniu wtorek, 3 grudnia 2013 22:58:52 UTC+1 użytkownik Ikselka napisał:

tobie podczas snu ciebie obrzezali i zrobili z ciebie rabina, to co też nic by ci się
nie stało?

> Chyba nie zrozumiałeś żarciku :-)

> A mogło być tak pięknie - czyli odwrotnie.

Ze co? Ze niby ja mam spelniac oczekiwania które mu sami wpychacie w brzuch?!
Niedoczekanie...wasze. ;P

26. Data: 2013-12-07 09:17:39

Od: m...@g...com szukaj wiadomości tego autora

W dniu piątek, 6 grudnia 2013 19:02:33 UTC+1 użytkownik Trybun napisał:

tobie podczas snu ciebie obrzezali i zrobili z ciebie rabina, to co też nic by ci się
nie stało?

> Wyczułem ironię, ale przyznam że jej istoty już nie.:-[

> Ano - mogło...

Gdybańcy... ;P

27. Data: 2013-12-08 14:09:10

Od: anioł śmierci <7...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Trybun
A sraczka to kotlety schabowe, no jak dekalog który dyskryminuje kobiety i dzieci
jest całą twoją wiedzą z zachowania rzeźnika biblijnego to niedziwota że przygłup
robi z potwora dobrego.

28. Data: 2013-12-08 15:04:06

Od: Cytryna <s...@y...ml> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2013-12-08 14:09, anioł śmierci pisze:
> [...]
jest całą twoją wiedzą z zachowania rzeźnika biblijnego to niedziwota że przygłup

wyjmij czasem buzie z rynsztoka bo sie wezmiesz utopisz

29. Data: 2013-12-08 15:07:02

Od: anioł śmierci <7...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Cytryna
Co skurwysynku ze wsi proboszcz też się zesrał do łba i wmówił że szambiara to
schabowe?

30. Data: 2013-12-08 15:43:26

Od: Cytryna <s...@y...ml> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2013-12-08 15:07, anioł śmierci pisze:
> Cytryna
> Co skurwysynku ze wsi proboszcz też się zesrał do łba i wmówił że szambiara to
schabowe?

nie praktykuje w kk. a co ty ten posmak schabowego w rynsztoku
wyniuchałeś? mówię ci wyjmij ryjek po utoniesz.

Nadszedł czas wyzwolenia mężczyzn.
"Dobry" Bóg
Nasrać artystycznie
Gender normalnie i Gender w oczach katolików.
Mrożonki