Namaszczony w spiaczce ateista w szoku...

81. Data: 2013-12-11 12:49:26

Temat: Re: Namaszczony w spiaczce ateista w szoku...
Od: anioł śmierci <7...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Cytryna
No jak widzimy atakujące buraki artystów obecnie to odrazu nasuwa się postać Betovena
i ich do niego zachowanie. To są skrajności sztuka i burok.

82. Data: 2013-12-11 12:51:27

Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2013-12-11 12:44, Cytryna pisze:

> :-D /raaaajt/ prosze cie...jak nie chcesz sie wziac za robote to
> obejrzyj moze jakis serial zamiast o Betovenie rozprawiać

Taaa, nawet mam dla globa propozycję serialu:

http://www.youtube.com/watch?v=htGQ8D2xOAQ

;)

Ewa

83. Data: 2013-12-11 12:52:54

Od: Cytryna <s...@y...ml> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2013-12-11 12:49, anioł śmierci pisze:
> Cytryna
> No jak widzimy atakujące buraki artystów obecnie to odrazu nasuwa się postać
Betovena i ich do niego zachowanie. To są skrajności sztuka i burok.
jaki tam z ciebie artysta... :-D

84. Data: 2013-12-11 12:56:09

Od: Cytryna <s...@y...ml> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2013-12-11 12:51, FEniks pisze:

> Taaa, nawet mam dla globa propozycję serialu:
>
> http://www.youtube.com/watch?v=htGQ8D2xOAQ
>
> ;)

raczej...
http://www.youtube.com/watch?v=a1TFazUVh2Y

85. Data: 2013-12-11 13:22:47

Od: anioł śmierci <7...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Feniks
Film tylko na komputer.

86. Data: 2013-12-11 13:23:52

Od: anioł śmierci <7...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Cytryna
Czesio jest fajny, przecież to parodia.

87. Data: 2013-12-11 14:31:51

Od: ikka <i...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 12/10/2013 10:40 AM, ola wrote:
> Biblia jest spisana przez ludzi, nie przez Boga. Pisana na przestrzeni wiekow, i
kazde opowiadanie jest odzwierciedleniem swojej epoki. Okrucienstwo i humanizm,
dobroc i zlo sa w Biblii przemieszane, bo taka jest kudzkosc, nie Bog.
> Traktujac Biblie jako zwierciadlo ludzkosci, otrzymujemy zupelnie inny obraz niz
wyimaginowany obraz Boga. Wyzwolenie Biblii od Boga wskazuje na ogromna jej role w
rozwoju ludzkosci. I Bog tu nie ma nic do rzeczy. Dziwi mnie tylko ze inteligentni i
wyksztalceni, a nawet bardzo wyksztalceni ludzie w XXI wieku jeszcze w Boga wierza.
Wydaje mi sie ze jest w tym potrzeba psychologiczna, w ktorej mozna znalezc logike,
ale nie nauke.

> Ola

dokladnie
:)

88. Data: 2013-12-11 16:11:16

Od: Trybun <C...@j...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2013-12-10 20:57, m...@g...com pisze:

> Pamietam pewną dobrą książkę: "Pustynia w miescie" Carlo Caretto.
> http://lubimyczytac.pl/ksiazka/91793/pustynia-w-mies
cie
> Dzisiaj to miasta sa realnymi pustyniami -braku czlowieczenstwa.
> Wspolczesny erem na pustni to dziś mieszkanie w bloku z wielkiej
> plty. Swoja droga wg takiej wlasnie filozofii zyja mali bracia
> Karola De Foucuauld:
> http://pl.wikipedia.org/wiki/Mali_Bracia_od_Jezusa

A daj spokój z książkami... Chodzi o samego siebie a nie o jakąś
literacką fikcję.

Piszę o pustyni ponieważ być może nie każdy tam znajdzie ścieżkę do
Boga. Ale na pewno chociaż zrozumie to bicie pokłonów Allachowi 5 razy
dziennie przez Arabów.

Pustynia w nocy, cisza jak makiem zasiał, ciemno oświetlane tylko
blaskiem gwiazd, które zdają się dotykać ziemi.. Tylko tam sobie
człowiek z miasta może uświadomić swoja małość, że nic nie znaczy, że
znaczy tyle co to ziarenko piachu.

89. Data: 2013-12-11 16:11:44

Od: Trybun <C...@j...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2013-12-10 21:02, m...@g...com pisze:

> Caly swiat jest CUDOWNY! ;)
> Nie splycaj tylko
> się zachwycaj... :)

Z czego to wnosisz, to o cudownym świecie? Cóż takiego cudownego jest w
codziennej walce o przeżycie kolejnego dnia, skoro zdajesz sobie sprawę
że koniec i tak jest nieuchronny?

90. Data: 2013-12-11 16:57:12

Od: Cytryna <s...@y...ml> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2013-12-11 13:23, anioł śmierci pisze:
> Cytryna
> Czesio jest fajny, przecież to parodia.

parodia czego?

Nadszedł czas wyzwolenia mężczyzn.
"Dobry" Bóg
Nasrać artystycznie
Gender normalnie i Gender w oczach katolików.
Mrożonki