Naprawde nikt nie wie!?! Zatyczka (kratka) do wywietrznika - jak najszczelniejsza!?

1. Data: 2002-12-18 16:10:24

Temat: Naprawde nikt nie wie!?! Zatyczka (kratka) do wywietrznika - jak najszczelniejsza!?
Od: freDZiK <f...@i...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Naprawde nikt sie nie odzieli spostrzezeniami!?!

W bloku mam wymuszony obieg powietrza i dosyc glosno jest ono wciagane.
Jak zamontuje taka kratke z zaluzjami i ja zamkne, to ze wzgledu, iz
jest ona nieszczelna zaczyna mi swiszczec.

Czy gdzies jest jakies sensowne rozwiazanie tak aby zamknac taki
wywietrznik szczelnie? (w supermarketach wszystkie zamykane kratki sa
badziewne i nie beda szczelne).

Najchetniej Warszawa

1. Data: 2002-12-19 06:18:28

Od: Piotr Jankisz <p...@z...pl> szukaj wiadomości tego autora

freDZiK napisał(a):

> [...]
>
> Czy gdzies jest jakies sensowne rozwiazanie tak aby zamknac taki
> wywietrznik szczelnie? (w supermarketach wszystkie zamykane kratki sa

Skoro się tak bulwersujesz, to ja się podzielę spostrzeżeniami. Otóż
szybciej taką szczelną kratkę wykonasz samodzielnie, np. ze sklejki
którą pomalujesz potem na dowolny kolor, niż znajdziesz w sklepie.

> Najchetniej Warszawa

Tam chyba też to działa.

--
Piotr Jankisz

Małe co nieco o rowerach:
http://www.widzew.net/~bladteth/pj.html

1. Data: 2002-12-19 09:57:40

Od: "Wojciech Jakobczyk" <s...@n...email> szukaj wiadomości tego autora

> W bloku mam wymuszony obieg powietrza i dosyc glosno jest ono wciagane.
> Jak zamontuje taka kratke z zaluzjami i ja zamkne, to ze wzgledu, iz
> jest ona nieszczelna zaczyna mi swiszczec.

wentylacja nie jest tam bez powodu. wywietrznik nie jest od tego zeby go
zatykac, tylko zeby zapewnial odpowiednik obieg powietrza. jak nie wiesz po
co - polecam watki nt. grzybow na scianach, wody na oknach itp.
a jesli instalacja jest zbyt glosna - wymaga naprawy.

wojtek

1. Data: 2002-12-19 10:27:33

Od: "krzysiek" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dokładnie tak!
Ja bym jeszcze radził Fredzikowi żeby poszedł na kolanach do spółdzielni i
podziekował że wogóle wybrali firme projektującą blok, która miała ochote
bawić sie w projektowanie wymuszonego systeu wentylacyjnyego a nie pójście
na łatwizne i wykonanie tradycyjnej b.czesto zawodnej instalacji.
Szczególnie w dobie totalnie szczelnych kondoniasto-parnikowatych domów.
k.

1. Data: 2002-12-19 11:20:44

Od: freDZiK <f...@i...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

ale ten wyciag jest tak silny, ze sie robi takie podcisnienie, ze jak:
1. otwieram drzwi to je wyrywa
2. okna plastiki swiszcza przy zawiasach
3. prawie unosi sie dywan

jak zatkam te wywiewy wsio wraca do normy....

aha wiem ze to niewiarygodne ale tak jest:) chyba avika jakiegos
zrobie...

1. Data: 2002-12-19 11:57:13

Od: "krzysiek" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "freDZiK" <f...@i...com.pl> napisał w wiadomości
> ale ten wyciag jest tak silny, ze sie robi takie podcisnienie, ze jak:
> 1. otwieram drzwi to je wyrywa
> 2. okna plastiki swiszcza przy zawiasach
> 3. prawie unosi sie dywan

O kurcze, to ty faktycznie i tak jakiś cierpliwy jesteś że tylko na hałas
nażekasz :-)
Dywan przybij do podłogi a na kratkę załóż jakąś siatkę żeby was tam
wszystkich nie powsysałoooo.....
Sory, ale po tym twoim poście to musze sie trochę pozbiewrać żeby coś na
serio napisać.
k.

1. Data: 2002-12-19 18:27:10

Od: "Michał Kiełpiński" <n...@d...pl> szukaj wiadomości tego autora

> W bloku mam wymuszony obieg powietrza i dosyc glosno jest ono wciagane.
> Jak zamontuje taka kratke z zaluzjami i ja zamkne, to ze wzgledu, iz
> jest ona nieszczelna zaczyna mi swiszczec.

Tak w ogóle to ktoś specjalnie zrobił ten obieg powietrza, żebyś nie miał
grzyba na ścianie
jak u mojej teściowej, gdzie ktoś zakleił wszystkie kratki.
Ta to dopiero ma borowiki na ścianie (;-)).
Więc może zostaw ten kanał w spokoju?
MK

malowanie fug emulsją
Palenie na korytarzu