Nareszcie mam!

1. Data: 2000-11-08 07:34:57

Temat: Nareszcie mam!
Od: j...@l...pl (Janusz Czapski) szukaj wiadomości tego autora

Odgrażałem się, ze skombinuję i mam!
Od wczoraj mam odmiany DORA i WOSTORG!
Cieszę się ogromnie, ale i marwię się jednoczesnie. No bo czego ja mam
teraz szukać???????? :-)))))))))))))) Mam chyba wszystko co najlepsze do
gruntu. Każda następna odmiana będzie nieco gorsza. Dosadzać gorsze dla
kolekcjonerskiej zasady? :-(
Może przez zimę coś wymyślę.....
Pozdrawiam :-)
Janusz

--
Archiwum grupy dyskusyjnej pl.rec.ogrody
http://niusy.onet.pl/pl.rec.ogrody

2. Data: 2000-11-08 09:12:19

Temat: Re: Nareszcie mam!
Od: d...@n...gov.pl (Dorota Nowicka) szukaj wiadomości tego autora

Nie martw sie. czesc na pewno wypadnie, bedziesz mial co uzupelniac
:-))!
Dorota

3. Data: 2000-11-08 10:14:33

Od: "Janek" <j...@f...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Pozwolisz, że zacytuję:
"A bezczelnie założyłem, ze tej zimy temperatura nie spadnie poniżej -23
stopni.:-)
I nie pootulałem tych odmian winorośli, które temperatura mniejsza jak
-23 stopnie może uszkodzić."
Czego oczywiście nie życzę, ale

> Cieszę się ogromnie, ale i marwię się jednoczesnie. No bo czego ja mam
> teraz szukać???????? :-)))))))))))))) Mam chyba wszystko co najlepsze do
> gruntu.

jeżeli miałoby Cię to uszczęśliwić ;-)

Pozdrowienia, Janek

4. Data: 2000-11-08 13:05:49

Od: j...@l...pl (Janusz Czapski) szukaj wiadomości tego autora

Dorota Nowicka napisał(a):

> Nie martw sie. czesc na pewno wypadnie, bedziesz mial co uzupelniac
> :-))!

Zołza! :-)))))))))))))))
Ale i tak Cię lubię.
Pozdrawiam :-)
Janusz

5. Data: 2000-11-08 14:07:53

Od: "Basia Kulesz" <b...@z...polsl.gliwice.pl> szukaj wiadomości tego autora

Możesz zacząć zbierać coś innego - np. różne gatunki jeżynomaliny. W Polsce
ich jest mało, więc zbieranie potrwa dłuuuugo:)

Pozdrawiam, Basia.

6. Data: 2000-11-08 14:46:00

Od: p...@n...com.pl (Bogusław Radzimierski) szukaj wiadomości tego autora

Witam.
A moze zajal by sie Skalnicami ponad 450 gatunkow i 1500 kultywarow,zajmuja
malo miejsca nie wymarzaja,zaden klopot z uprawa :))
Pozdrawiam nowego kolekcjonera skalnic i wimorosli .:))
Boguslaw Radzimierski.

7. Data: 2000-11-08 14:48:08

Od: Darek Pakosz <d...@t...uhc.lublin.pl> szukaj wiadomości tego autora

On 8 Nov 2000, Janusz Czapski wrote:
> Cieszę się ogromnie, ale i marwię się jednoczesnie. No bo czego ja mam
> teraz szukać???????? :-)))))))))))))) Mam chyba wszystko co najlepsze do
Teraz mozesz poszukiwac odmiany najlepszej z najlepszych czyli
wszystko co masz skrzyzuj i wyhoduj nowa odmiane.

D.P.

8. Data: 2000-11-08 14:50:54

Od: "Basia Kulesz" <b...@z...polsl.gliwice.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Darek Pakosz" <d...@t...uhc.lublin.pl> napisał w wiadomości
.uhc.lublin.pl...
> [...]
Teraz mozesz poszukiwac odmiany najlepszej z najlepszych czyli
wszystko co masz skrzyzuj i wyhoduj nowa odmiane.

Genialna myśl, zajmie to Januszowi co najmniej 30 lat;)

Pozdrawiam, Basia.

palma kokosowa?
Hortensja
liscik