Re: Narkotyki

From: Ikselka <i...@g...pl>
Newsgroups: pl.sci.psychologia
Subject: Re: Narkotyki
Date: Wed, 3 Jun 2009 23:45:29 +0200

Dnia Wed, 3 Jun 2009 23:32:15 +0200, Bzyko napisał(a):

> [...]
t.html?ticaid=181d7&_ticrsn=3

> Nie o tym mowa ale poziomie Twoich "argumentow", "statystyk" i "dyskusji"
>
> Zachowujesz sie jak dziecko w tym momecie jak dziecko w piaskownicy .... ale
> nie dopowiadaj sobie ze to pozytywnie ;)
> ... chodzi mi o infantylne zachowania, odwracanie kota ogonem, merytoryczne
> argumnety typu "tak po tak" i pincset procent tak uwaza...
> o braku PODSTAWOWEJ wiedzy w kwestiach w ktorych zabierasz bardzo glos (i to
> w sposob bardzo bunczuczny, z pozycji "ja wiem najlepiej")

Nigdzie nie twierdzę, że wiem najlepiej. Ale prawda - często wiem więcej i
to własnie w TYM momencie twierdzę, nie co innego.
Czy najlepiej - sam się tym zajmuj, mnie na tym nie zależy, możesz się
pultać ile wlezie wyimaginowanym podtekstem moich wypowiedzi. Widocznie
jest w Twojej podświadomości coś, co każe Ci przyjmować moje wypowiedzi z
niższej pozycji...

> :)
>
> Żenujace dosyc ale pewnie przetlumaczysz to na swoja korzysc jak zwykle :)

Żenuj się dalej,skoro masz tę skłonność... Ale radziłabym się trochę
dowartościowac.