Re: Narkotyki

1. Data: 2000-05-23 18:46:16

Temat: Re: Narkotyki
Od: m...@i...pl (EwaS) szukaj wiadomości tego autora

n...@p...ninka.net writes:

> Owszem, nie da sie wykluczyc przestepstw popelnianych pod wplywem tak
> alkoholu jak i narkotykow; ale mozna uniknac tworzenia sie
> zorganizowanych mafii ciagnacych krocie z przemytu i produkcji czegos
> co jest nielegalne; mozna uniknac przestepczosci zorganizowanej i
> mozna wreszcie uniknac robienia z narkomanow przestepcow (no bo skoro
> nawet zazywanie narkotykow jest nielegalne).
>
> Nie sadzisz ze to duza roznica?

A gdzie w tym wszystkim cierpiacy czlowiek?
Nino, po prostu mnie nie obchodzi zaden mafiozo, ani skorumpowani policjanci, tak
trodno to zrozumiec?
Zginal czlowiek, ktorego kochalam, nie chce, zeby to spotkalo innych.
Chyba czas wycofac sie z dyskusji. Twoje argumenty sa naprawde mocne, ale rozmawiamy
o czym innym - ja o jednosctce, a Ty o calym systemie. Dalas mi duzo materialu do
przemyslen, to wszystko co moge obiecac.

Dziekuje :-) i pozdrawiam,
EwaS