Narkotyki

311. Data: 2009-05-30 23:36:02

Temat: Re: Narkotyki
Od: tren R <t...@n...sieciowy> szukaj wiadomości tego autora

Chiron pisze:

> Użytkownik "tren R" <t...@n...sieciowy> napisał w wiadomości

> to choroba emocji, uczuć. Znasz ćpającego okazjonalnie? Ćpacze robią to
> nałogowo. OK- kiedys trawka nie uzależniała. Jednakże- tej trawki już
> nie ma. Znasz ćpających okazjonalnie- z jakiejś okazji? Czy znasz jakiś
> rytuał okazjonalnego ćpania- odpowiednik lampki szampana "za zdrowie"?

no niestety, ale bredzisz :)
"kiedyś trawka nie uzależniała" - interesujące.
czyli sugerujesz, że trawą hodowaną w warunkach domowych nie uzależni
się? a czy znam "ćpających" okazjonalnie? oczywiście.
rytuału tu specjalnie nie ma. od czasu do czasu na imprezach w których
uczestniczę pojawia(ła) sie trawka.

ja sie pytam, dlaczego niektórzy chorzy nie ćpają, jak napisałeś.
co - nie są chorzy czy co im się stało?

--
Tu i Teraz. 16 minut. Enjoy!

http://twitter.com/trenR

312. Data: 2009-05-30 23:37:37

Od: tren R <t...@n...sieciowy> szukaj wiadomości tego autora

Fragile pisze:

> Użytkownik "tren R" <t...@n...sieciowy> napisał w wiadomości

> Wychodzi na to, ze tylko ci "gorsi"... ;)
> Bo wiesz, ludzie dziela sie na "gorszych" i "lepszych" ;)
> Ci "chorzy", slabi sa "gorsi"..., ale i oni dziela sie na "gorszych" i
> "lepszych". "Gorsi"
> bywaja smutni, przygnebieni, zagubieni, gorsi
> cpaja/pija/biora/lykaja/zazywaja/
> naduzywaja... Zdrowi, zawsze usmiechnieci, szczesliwi to ta "lepsza"
> kategoria ludzi...

bosz, jaki chory jestem :)

--
Tu i Teraz. 16 minut. Enjoy!

http://twitter.com/trenR

313. Data: 2009-05-30 23:40:41

Od: "Fragile" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "jadrys" <c...@y...com> napisał w wiadomości

> Gdyby o tym nie zapomniała żona, to do gwałtu z pewnością by nie doszło..

Mam wrazenie, ze mordercy tez bys bronil...

Pozdrawiam,
F.

314. Data: 2009-05-30 23:46:12

Od: tren R <t...@n...sieciowy> szukaj wiadomości tego autora

medea pisze:

> I jeszcze jedno - zauważ, że próbuje wielu, ale nie każdy z nich się
> uzależnia. Jest jakiś powód tej różnicy, który nazwałam w skrócie
> "chorą psychiką", jako że samo uzależnienie zdrowe nie jest.

oczywiście, powód być musi.
dlaczego zażywamy? dla jednych może to być zapomnienie, dla innych
ekstaza, dla innych poczucie mocy. dla jeszcze innych zabawa.

sądzę, że niska wiedza o konsekwencjach plus np chwilowa depresja plus
superekstaza po herze - wystarcza by się uzależnić.
nie wiem jaki to jest stan, ale jego doświadczenie może być mega
przyjemne. a potem - tylko jeszcze jeden, jedyny razik. i koniec, szlus.

całkiem zdrowe osoby w zetknięciu z poczuciem wszechmocy (koka) mogą
odczuwać dojmujący jej brak, kiedy wytrzeźwieją. choć wcześniej im tego
nie brakowało.

tak jak ze sławą. zakosztujesz sławy, podniesie ci się ego - i do
widzenia. będziesz miał widzenie - do widzenia :)

--
Tu i Teraz. 16 minut. Enjoy!

http://twitter.com/trenR

315. Data: 2009-05-30 23:53:15

Od: "Fragile" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> bosz, jaki chory jestem :)

No ba :) Psp łączy _prawie_ samych chorych ;)

Pozdrawiam,
F.

316. Data: 2009-05-31 00:06:06

Od: "Aicha" <b...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "jadrys" napisał:

> W grubszym skrócie - tak :-D , ale to powinno dotyczyć również i
chłopa..

A w czym kobiece niechcenie seksu jest gorsze od męskiego chcenia
seksu, że to drugie się należy "z urzędu"?
BTW, miałam kiedyś chłopa, który seks uznawał tylko wtedy, gdy on go
inicjował. Jak ja chciałam, to byłam "nienormalna".

--
Pozdrawiam - Aicha

317. Data: 2009-05-31 01:14:31

Od: adamoxx1 <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Fragile pisze:
> [...]
> cpaja/pija/biora/lykaja/zazywaja/
> naduzywaja... Zdrowi, zawsze usmiechnieci, szczesliwi to ta "lepsza"

A osoba która robi sobie sznyty jest chora czy zdrowa?
Granica pomiędzy stanem "uzależniony" a "nieuzależniony" jest rozmyta.
Dlatego osoba w pełni zdrowa może z jakichś przyczyn wpaść w nałóg,
niepostrzeżenie. Może nie traktować czynnika od którego jest uzależniona
jako zagrożenia i myśleć że wszystko jest ok, aż do momentu gdy nagle
dawki/ilość/częstość używania zostanie ograniczona, bądź zacznie w
bardzo wyraźny sposób rzutować na inne sfery życia.

W pewnym wywiadzie jeden artysta opowiadał o innych artystach i o tym
dlaczego wśród nich jest dużo uzależnień bądź od alkoholu, bądź
narkotyków. Przesłanie było takie:
artyści to osoby wrażliwe, czujące mocniej, przeżywające "ból
istnienia". Nie mogąc znieść tego co doświadczają, szukają sposobów na
przytępienie zmysłów, na znieczulenie. Czy to znaczy, że są CHORZY?

Druga kwestia, to porównanie ekstazy jaką daje spełnianie się artysty w
tym co robi, np wokalista na koncercie, bądź poeta który napisał właśnie
linijkę tekstu, która dokładnie wyraża to co czuje.
Te osoby poprzez alkohol i narkotyki probują przedłużyć bądź powrócić do
tych chwil artystycznego uniesienia.
Czy są CHORZY?

--
"Truth or happiness. Never both."

318. Data: 2009-05-31 03:48:31

Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Baba ma być posłuszna i koniec? A jak ją głowa boli, to po seksie
> przejdzie?

Przynajmniej zapomni.... na moment.

A tobie nie przechodzi? Pewnie dopiero po drugim razie...

319. Data: 2009-05-31 07:06:28

Od: "Qrczak" <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

W Usenecie jadrys <c...@y...com> tak oto plecie:

> To żart? Po tylu latach małżeństwa?

Raczej perwersja.

Qra

320. Data: 2009-05-31 07:17:24

Od: "Qrczak" <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

W Usenecie Aicha <b...@t...ja> tak oto plecie:

> Jadrys się przyznał, Vilarka, Ty, michał... ja też :) Kto następny? ;)

Gdzie ja wdepnęłam!?!!

Qra

Libicki o Kaczyńskim - próba analizy psychologicznej
tresura..
Kolejne polityczne szambo
DO POLAKOW !!!
KOLABORACJA PARCHÓW Z OKUPANTAMI POLSKI...