Narkotyki

511. Data: 2009-06-03 10:45:46

Temat: Re: Narkotyki
Od: medea <e...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

jadrys pisze:

> To są tu na grupie jeszcze jacyś inni prymitywiści?

Bywają, ale do Ciebie już się przyzwyczailiśmy i to nam wystarczy.

Ewa

512. Data: 2009-06-03 11:13:36

Od: jadrys <c...@y...com> szukaj wiadomości tego autora

medea pisze:

> Dlaczego?
> Jesteś zwolennikiem modelu co rok prorok? Ile masz dzieci?
>
> Ewa

Czworo, piąte w drodze. każde z inną partnerką. A dlaczego? Przecież
używanie "gumy" z małżonką to coś absurdalnego.

513. Data: 2009-06-03 11:24:06

Od: jadrys <c...@y...com> szukaj wiadomości tego autora

medea pisze:

> Bywają, ale do Ciebie już się przyzwyczailiśmy i to nam wystarczy.
>
> Ewa

Ciesze się..

514. Data: 2009-06-03 14:04:10

Od: medea <e...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

jadrys pisze:

> Czworo, piąte w drodze. każde z inną partnerką.

O kurczę, to prawie tak, jakbyś miał po czterykroć jedno. Faktycznie
niezły jesteś! :)

> A dlaczego? Przecież używanie "gumy" z małżonką to coś absurdalnego.

W Twojej sytuacji faktycznie - wystarczy zmienić partnerkę i znów ma się
tylko jedno dziecko. ;)

Ewa

515. Data: 2009-06-03 14:06:33

Od: "Saulo" <s...@l...po> szukaj wiadomości tego autora

jadrys <c...@y...com>

[...]
> Czworo, piąte w drodze. każde z inną partnerką.
[...]

Najwyższy czas zmienić partnerkę.

Saulo

516. Data: 2009-06-03 14:29:16

Od: medea <e...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Saulo pisze:

> Najwyższy czas zmienić partnerkę.

Zamiast używać prezerwatyw - zmień partnerkę!

To hasło mogłoby zabić firmę Durex. ;)

Ewa

517. Data: 2009-06-03 16:28:04

Od: "Qrczak" <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

W Usenecie medea <e...@p...fm> tak oto plecie:

> Oj, Qra, ale ostro pojechałaś. ;)

No da się na tym poślizgnąć, a nawet i pojechać.

Qra

518. Data: 2009-06-03 16:30:19

Od: "Qrczak" <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

W Usenecie tren R <t...@n...sieciowy> tak oto plecie:

> dlaczego nie?

Może myślał, że mówisz o dzieciach.

Qra

519. Data: 2009-06-03 16:32:55

Od: "Qrczak" <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

W Usenecie jadrys <c...@y...com> tak oto plecie:

> Czworo, piąte w drodze. każde z inną partnerką. A dlaczego? Przecież
> używanie "gumy" z małżonką to coś absurdalnego.

Też zawsze powtarzałam: jedno dziecko z jedną żoną.

Qra

520. Data: 2009-06-03 16:44:22

Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> W Usenecie jadrys <c...@y...com> tak oto plecie:

> Też zawsze powtarzałam: jedno dziecko z jedną żoną.
>
> Qra

Byle do pary, aby mieć "wszystkie dzieci w domu"?

Libicki o Kaczyńskim - próba analizy psychologicznej
tresura..
Kolejne polityczne szambo
DO POLAKOW !!!
KOLABORACJA PARCHÓW Z OKUPANTAMI POLSKI...