Narkotyki

521. Data: 2009-06-03 17:17:32

Temat: Re: Narkotyki
Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

news:h061fc$oid$1@atlantis.news.neostrada.pl...

> Zamiast używać prezerwatyw - zmień partnerkę!

Na kozę!

522. Data: 2009-06-03 17:21:32

Od: "Aicha" <b...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "jadrys" napisał:

> Czworo, piąte w drodze. każde z inną partnerką.

No cóż, baby są jednak głupie... :]

> A dlaczego? Przecież
> używanie "gumy" z małżonką to coś absurdalnego.

Przecież miałeś jedną żonę...

--
Pozdrawiam - Aicha

523. Data: 2009-06-03 17:23:38

Od: medea <e...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

tren R pisze:

> nie zmieniaj partnerek. zmień prezerwatywę.

Polecasz jakieś inne? ;)

Ewa

524. Data: 2009-06-03 17:24:07

Od: "Aicha" <b...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "jadrys" napisał:

> Nie, on jest zupełnie sprzeczny z sprawiedliwością społeczna..

OK, nieważne. Rozumiem, że czułbyś się ~pohańbiony. Dlaczego sądzisz,
że kobieta nie może czuć tego, gdy zmusi ją do seksu partner?

--
Pozdrawiam - Aicha

525. Data: 2009-06-03 17:25:45

Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> No cóż, baby są jednak głupie... :]

To nie jest ewenement.
To biologia i troska o gatunek w najczystszej postaci. W końcu zawsze któreś
zestawienie jest najlepsze.

526. Data: 2009-06-03 17:26:07

Od: medea <e...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Qrczak pisze:

> No da się na tym poślizgnąć, a nawet i pojechać.

Można i wdepnąć.

Podobnie jak 5 partnerek. ;)

Ewa

527. Data: 2009-06-03 17:28:12

Od: jadrys <c...@y...com> szukaj wiadomości tego autora

Qrczak pisze:
> W Usenecie medea <e...@p...fm> tak oto plecie:

> No da się na tym poślizgnąć, a nawet i pojechać.
>
> Qra

Jak to? Przecież Qry mają antypoślizgowe pazurki.

528. Data: 2009-06-03 17:36:21

Od: jadrys <c...@y...com> szukaj wiadomości tego autora

Saulo pisze:
> jadrys <c...@y...com>
>
> [...]
> [...]
>
> Najwyższy czas zmienić partnerkę.
>
> Saulo

Szkopuł w tym że partnerki ode mnie odchodzą . Tolerują mnie tylko do
narodzin dziecka. Później odchodzą. Teraz pewnie będzie to samo..

529. Data: 2009-06-03 17:37:31

Od: jadrys <c...@y...com> szukaj wiadomości tego autora

medea pisze:

> O kurczę, to prawie tak, jakbyś miał po czterykroć jedno. Faktycznie
> niezły jesteś! :)

> W Twojej sytuacji faktycznie - wystarczy zmienić partnerkę i znów ma
> się tylko jedno dziecko. ;)
>
> Ewa

Tylko że to one odchodzą..

530. Data: 2009-06-03 17:37:54

Od: "Aicha" <b...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Panslavista" napisał:

> To nie jest ewenement.

Oczywiście, że nie jest. Ja byłam drugą, którą mój ex zostawił z
dzieckiem (a raczej która go pogoniła) i bez środków do jego
wychowywania. Przeczytałam dziś artykuł o pogorzelcach z Kamienia -
http://www.polityka.pl/zwarcia/Text01,933,292759,18/ - chyba zaczynam
trochę rozumieć ludzi z jego mentalnością. Jak nie jedna to inna, jak
nie jedno dziecko, to inne...

--
Pozdrawiam - Aicha

Libicki o Kaczyńskim - próba analizy psychologicznej
tresura..
Kolejne polityczne szambo
DO POLAKOW !!!
KOLABORACJA PARCHÓW Z OKUPANTAMI POLSKI...