Narkotyki

641. Data: 2009-06-04 17:37:33

Temat: Re: Narkotyki
Od: jadrys <c...@y...com> szukaj wiadomości tego autora

Ikselka pisze:

> Na lateks. Znam takiego jednego. A ja mam na lateksowe rękawiczki.

A to w czym pracujesz w ogrodzie?

642. Data: 2009-06-04 17:38:26

Od: tren R <t...@n...sieciowy> szukaj wiadomości tego autora

Saulo pisze:
> tren R <t...@n...sieciowy>

n4Q0AAAD4uHVuGOB8W8-Sq2gzBn3g

> od czego wytrenowany umysł użytkownika

od łamania

--
Tu i Teraz. 16 minut. Enjoy!

http://twitter.com/trenR

643. Data: 2009-06-04 17:38:52

Od: tren R <t...@n...sieciowy> szukaj wiadomości tego autora

jadrys pisze:

n4Q0AAAD4uHVuGOB8W8-Sq2gzBn3g

> Oczywiście że to są moje wiadomości, jednak wysłane na grupy nie mające
> nic wspólnego z tematyką seksu..

ale to chyba nie rozwinąłeś całej listy :)

--
Tu i Teraz. 16 minut. Enjoy!

http://twitter.com/trenR

644. Data: 2009-06-04 17:45:41

Od: "Saulo" <s...@l...po> szukaj wiadomości tego autora

jadrys <c...@y...com>

[...]
> Oczywiście że to są moje wiadomości, jednak wysłane na grupy nie
> mające nic wspólnego z tematyką seksu..

zmień sobie na 'mao'

saulo

645. Data: 2009-06-04 18:04:40

Od: jadrys <c...@y...com> szukaj wiadomości tego autora

tren R pisze:

n4Q0AAAD4uHVuGOB8W8-Sq2gzBn3g

> ale to chyba nie rozwinąłeś całej listy :)

Rozwinąłem, jednak końcówka tej listy to nie ja tylko ktoś o takim
samym adresie. Nick jest inny.

646. Data: 2009-06-04 18:06:07

Od: jadrys <c...@y...com> szukaj wiadomości tego autora

Saulo pisze:
> jadrys <c...@y...com>
>
> [...]
>
> zmień sobie na 'mao'
>
> saulo

Już byłem. :-P

647. Data: 2009-06-04 18:34:55

Od: "Qrczak" <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

W Usenecie jadrys <c...@y...com> tak oto plecie:

> A to w czym pracujesz w ogrodzie?

W skupieniu.

Qra

648. Data: 2009-06-04 19:21:27

Od: medea <e...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Ikselka pisze:

> taką wolę, mogły w dowolny dla siebie sposób pozbyć się mego ciała ;-)

To już nie życzysz sobie kremacji? :-O

A jednak się rozwijasz...

Ewa

649. Data: 2009-06-04 19:24:06

Od: medea <e...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

jadrys pisze:

> Jedną dziewczynę i trzech chłopaków. Wysyłam po 1500 zł. na jedno. Imion
> wolałbym nie podawać... Wiesz jak to jest w internecie, niby anonimowość
> ale nie zupełnie.

Jasne, nie podawaj, to zrozumiałe.

Powiedz jednak, że tej emerytury to nie masz po państwowej pensji i nie
idzie ona z budżetu z naszych składek. I z tą pracą w sferach rządowych
to tylko żartowałeś. Proszę!

Ewa

650. Data: 2009-06-04 19:26:44

Od: medea <e...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Ikselka pisze:

> Ukradłaś pytania Paulince - to ona jest tu księgową :-D

Też niby jestem. Wprawdzie niepraktykującą, ale zawsze można
popraktykować na grupie.

Ewa

Libicki o Kaczyńskim - próba analizy psychologicznej
tresura..
Kolejne polityczne szambo
DO POLAKOW !!!
KOLABORACJA PARCHÓW Z OKUPANTAMI POLSKI...