Narkotyki

61. Data: 2009-05-28 15:26:56

Temat: Re: Narkotyki
Od: jadrys <c...@y...com> szukaj wiadomości tego autora

Duch pisze:
> "jadrys" <c...@y...com> wrote in message

> Mam na dzieje ze nie dał Ci w twarz!
> Eh te zwierzaki, takie ograniczone ;)
> Pozdro,
> Duch

Ech co tu gadać, zachował się po prostu jak świnia..

62. Data: 2009-05-28 15:29:19

Od: jadrys <c...@y...com> szukaj wiadomości tego autora

Ikselka pisze:
> [...]
narkotyków/używek. Należy ich chronić.

> W równie wielu partolili :-D

Geniuszom również się zdarzały wpadki..

63. Data: 2009-05-28 15:32:21

Od: jadrys <c...@y...com> szukaj wiadomości tego autora

glob pisze:

> Nie przejmuj się Ikselcią,ona chciała tylko klapsa,no zupełnie zwariowała na
punkcie klapsów ,prowokuje bo jest niezaspokojona .
> A jeśli chodzi o twój mózg,to po prostu masz dziury w mózgu,wypalone przez
narkotyki i on zajmuje się abyś funkcjonował wytworzeniem nowych połączeń nerwowych.
> Ale jak dalej będziesz się bawił w narkotyki to on nie nadąrzy naplawiać i
zaczniesz zachowywać się jak niedorozwiniety.

glob, jesteś pisarzem z zamiłowania a neurologiem z zawodu? Czy może
jest odwrotnie?

64. Data: 2009-05-28 15:33:23

Od: tren R <t...@n...sieciowy> szukaj wiadomości tego autora

medea pisze:

> Jasne, że nie. Skąd jednak pomysł, że ktoś, kto raz przypalił, jest
> narkomanem? Czyżby stąd, że skoro JA nie przypaliłam ANI razu, więc nie
> jestem?

ale to do mnie pytanie?
:)

> Nigdy nigdzie nie czytałam, żeby trawka uzależniała od jednego razu.
> Niewiele chyba jest narkotyków uzależniających tak szybko.

ponoć brown sugar tak ma

--
Tu i Teraz. 16 minut. Enjoy!

http://twitter.com/trenR

65. Data: 2009-05-28 15:34:00

Od: tren R <t...@n...sieciowy> szukaj wiadomości tego autora

jadrys pisze:

> Jedno - ciekawość, drugie - świadomość tego że mógłbym zejść z tego
> świata nie zakosztowawszy tego co ludzkie.. Oczywiście nie mam tu na
> myśli żadnych wynaturzeń..

wkręcałes już sobie pytona w zegarek?

--
Tu i Teraz. 16 minut. Enjoy!

http://twitter.com/trenR

66. Data: 2009-05-28 15:37:59

Od: jadrys <c...@y...com> szukaj wiadomości tego autora

tren R pisze:

> wkręcałes już sobie pytona w zegarek?

O, to to już wynaturzenie..

67. Data: 2009-05-28 15:39:16

Od: "Fragile" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "jadrys" <c...@y...com> napisał w wiadomości

> Dlaczego w szoku? Chodziło o homo seks.
No wlasnie.

> Cóż do tego mogłoby popchnąć jak nie ciekawość? O ile się jest heterykiem
> oczywiście..

Moim zdaniem ciekawosc nie jest w stanie popchnac heteryka do czegos,
co jest wbrew jego naturze.

> No jasne.. Weź to pod uwagę że życie jest jedno, dlaczego więc nie
> zakosztować również zakazanych owoców? Chcesz umierać i żałować że czegoś
> nie zrobiłaś?

Jak mozna zalowac czegos, do czego czuje sie niechec badz wstret?

Pozdrawiam,
F.

68. Data: 2009-05-28 15:52:19

Od: tren R <t...@n...sieciowy> szukaj wiadomości tego autora

jadrys pisze:

> O, to to już wynaturzenie..

a czemu?

--
Tu i Teraz. 16 minut. Enjoy!

http://twitter.com/trenR

69. Data: 2009-05-28 17:55:36

Od: medea <e...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Ikselka pisze:

> Ciekawość ludzka rzecz. To głowny mechanizm (prócz ekonomii) wielkich
> odkryć. Zdrowa psychika charakteryuzuje się silnym uczuciem ciekawości
> świata, nie zaś otępieniem.

No to zdrowa, czy chora? Jak to jest?

Najbardziej denerwujące jest w dyskusjach z tobą to, że odwracasz kota
ogonem w zależności od chwilowej potrzeby "udowodnienia" własnej racji.
To też wynika z braku panowania nad emocjami.

Moim zdaniem chęć spróbowania jakiejś używki jest w wielu przypadkach
podyktowana właśnie tą zdrową ciekawością świata. Jedni się tej
ciekawości poddają, inni nie. I nie kwalifikowałabym odgórnie jednych
jako zdrowych, a innych jako mniej zdrowych, bo przyczyny zarówno
spróbowania, jak i powstrzymania się, mogą być różne. Jedni nie sięgają,
ponieważ ogólnie mają mniejsze poczucie bezpieczeństwa, bardziej są
przywiązani do panujących zasad społecznych, (co ogólnie zwykło się
nazywać rozsądkiem), inni sięgają, ponieważ od dziecka potrzebują
mocniejszych wrażeń, mają naturę eksploratorów, być może mają ogólnie
mniejsze poczucie lęku. I jedni, i drudzy są zdrowi - na swój sposób, w
ramach swojej osobowości i natury.

Niezdrowe jest to, kiedy komuś życie na haju, po naćpaniu się, podoba
się bardziej niż na trzeźwo - jeśli ktoś wybiera życie w odmiennych
stanach świadomości zamiast życia na serio.

Ewa

70. Data: 2009-05-28 17:59:12

Od: medea <e...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

michał pisze:

> Co z tego, kiedy do uzależnienia pierwszy raz jest niezbędny. :)

Oczywiście. Podobnie zrobienie prawa jazdy jest pierwszym krokiem do
spowodowania śmiertelnego wypadku. ;)

A tak na serio - jeśli czyjaś psychika jest skłonna do uzależnienia, to
chyba zawsze sobie znajdzie jakąś toksynę, nie sądzisz?

Ewa

Libicki o Kaczyńskim - próba analizy psychologicznej
tresura..
Kolejne polityczne szambo
DO POLAKOW !!!
KOLABORACJA PARCHÓW Z OKUPANTAMI POLSKI...