Re: Narodowy Test IQ

Data: 2004-10-24 23:05:54
Temat: Re: Narodowy Test IQ
Od: Proximus <p...@S...pl>

Dnia 2004-10-24 20:34, Użytkownik John napisał:
> Co ten test mial w zasadzie mierzyc?

Poziom oglądalności TVN. Dzięki temu stacja zarobiła dużo kasy za
reklamy i może się pochwalić wysoką x-milionową oglądalnością w tym czasie.

> Wiedze ze znajomosci twarzy ludzi
> ktorych nie znalem bo akurat nie czytuje Przyjacolki itp ?

Nie czytujesz "Przyjaciółki", "Pani domu", "Claudii" itp.? Niedobrze, na
Twoim miejscu nie wychodziłbym z domu ;-) Nie jesteś trendy ;-)

> "Test" ten niestety zaniza Iq (tzn to co niby sprawdza) o kilkanascie pkt. i
> moze co najmniej wywolac zal, stany depresyjne, rozczarowanie. To
> przeciwienstwo 90 % testow w WWW ktore to skolei zawyzaja wyniki.

Takie telewizyjne "testy" nie mogą dawać żadnych rankingów. Przecież ten
"test" nie miał NIC wspólnego z MENSĄ. To tak samo jakby traktować
psychotesty z "Poradnika domowego" jako miarodajne i pozwalające
stwierdzić czy np. jesteś nieśmiały czy nie...

> Podam przyklad swojego IQ
>
> Testy internetowe: iq 125-140
> Test w tym roky w Onecie 106
> Test Wechslera, przeprowadzany przez psychologa: ogolna 115 (135 werbalna
> i chyba 98 wykonawcza)

Aleś się pochwalił. Pamiętaj, że biorąc udział dwa razy w tym samym
teście prawdopodobnie uzyskasz dwa różne wyniki (powinny być zbliżone do
siebie).

> Jaki byl wiec cel zrobienia testu tak zanizajacego iq Mojemu koledze, Dr
> Historii, aura wielu ksiazek, wykladowcy wyszlo ....92

Cel - przyciągnąć widownię.

> Czy w tym swietle TVN moze to cos nazywac testem iq?

Tak. IQ widza TVNu. Pomyśl ile oni kasy zarobili...

--
Proximus